Alles mag, of het wettelijk toegestaan is is weer een ander verhaal....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Mag je eurobiljetten kopieren en er dan mee betalen?
LOLquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef LordNemephis het volgende:
We doen altijd met een groep vrienden kerskaarten op de bus met zegeltjes van de Douwe Egberts erop - en het merendeel komt nog gewoon aan ook
Werkt het ook in de praktijk?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:34 schreef Buschetta het volgende:
Mag niet kan i.d.d wel....
andere truck is om gewoon niet te frankeren en dan de ontvanger als afzender te zetten.
Die sukkels sturen het dan terug gratiezzzzz
(C) buschetta
WTF!?!?..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:48 schreef Ringo het volgende:
En als ik nou naar het dichtsbijzijnde postkantoor ga en daar het geld afgeef dat ik normaal voor postzegels kwijt was geweest; telt dat?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef LordNemephis het volgende:
We doen altijd met een groep vrienden kerskaarten op de bus met zegeltjes van de Douwe Egberts erop - en het merendeel komt nog gewoon aan ook
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Alleen als je bij Joh. Enschede werkt..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Jij hebt tijd over begrijp ik?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:31 schreef Ringo het volgende:
Stel je maakt je eigen postzegels, op grote stickervellen. Mag je die postzegels dan op je brieven plakken en hoe ziet de post eigenlijk dat het zelfgemaakte postzegels zijn?
ja, natuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |