Wishfull Thinking !quote:[b]Op zaterdag 12 januari 2008 00:31 Exit: Tiffany (here's hoping)
Ehm... er is 1 iemand die Nikki op een kruk heeft. Om die nou z'n punten te ontnemen vind ik ook zoietsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:52 schreef PeRi het volgende:
Je telt toch zeker Bas, Mirjam en Tiff als bottom three?.
Je hebt een punt, idd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm... er is 1 iemand die Nikki op een kruk heeft. Om die nou z'n punten te ontnemen vind ik ook zoiets. Vooral omdat in de regels staat: "Voor elke juiste deelnemer in de gevarenzone krijg je 15 punten". En dat zat ze uiteindelijk wel.
Precies. En het is nu kleinschalig, dus oke. Voor komende week even van tevoren goed duidelijk hebben hoe we dat doen, zodat daar geen twijfels over gaan ontstaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt een punt, idd.
Al zat ze toch niet echt in de bottom waarschijnlijk, maar voor het effect. Hoewel je daar nooit zekerheid over krijgt, omdat ze dat nooit naar buiten zullen brengen.
Maar dat is 1) niet zo in de OP vastgelegd en 2) niet uitgesproken door M&W, wie zegt dat Bas minder stemmen had dan Nikki? Is niet zo concreet gezegd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:08 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind de bottom eigenlijk gewoon de laatste 3.
Nee, ik snap het.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat is 1) niet zo in de OP vastgelegd en 2) niet uitgesproken door M&W, wie zegt dat Bas minder stemmen had dan Nikki? Is niet zo concreet gezegd.
Kut, ik had Bas en Tiffany erin willen zettenquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:58 schreef BVO het volgende:
Zhenar, omdat jij het bent mag je nu alsnog je stemmen doorgeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |