Jennifer? Ollie?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Jennifer had overigens echt moeiteloos overeind gebleven tot de laatste 5 in dit veld
Daar snapte ik ook geen kont van!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:13 schreef chansadres het volgende:
Ik begreep vaker ook niet wat sommige artiesten ertussen deden... Sinds wanneer zijn Kane, Do en Rene Froger internationale artiesten.
Do heeft wel wat succesjes gehadquote:Kane tried to make a career abroad, but with only little success in Belgium and a #38 chart single it didn't go too well. The fact that there's an American southern rock band called Kane and that the name of English piano rock band Keane resembles Kane's didn't them much good either.
Renee froger kon ik helaas niet vinden.quote:In Monaco sleepte ze op de World Music Awards de award in de wacht voor Best Dutch Act. De single 'Heaven' werd in Amerika beloond met een nominatie voor 'beste single van het jaar'. DJ Sammy ontving, mede door Do's vocalen op die single de 'American Dance Star Award'.
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Jennifer had overigens echt moeiteloos overeind gebleven tot de laatste 5 in dit veld
Dat was juist een van haar weinige goede momenten... 'ik bedoel qua haar dan'quote:Op zondag 6 januari 2008 12:04 schreef MNR het volgende:
En Wendy heeft Jerney voor Miss Piggy uitgemaakt![]()
Ik vind haar hoe langer hoe minder worden, onze Wen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon misNooit gedacht dat ik dat zou zeggen
![]()
Disco...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
Daar snapte ik ook geen kont van!
Gelukkig volgende week een wat duidelijker thema
Een van de kleine jongetjes die de jonge Ciske speelt..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Danny de Munck dus of dat kleine jongetje dat de jonge Ciske speelt?
Musical lijkt me wel heeeeeeeel tof!
Out Tonight?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
En dat Nikki dan een nummer uit Rent zingt!
Doe mij Rosario Dawson's versie uit de film maarquote:
Wat dramatisch slecht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En deze voor Nathalie
http://www.youtube.com/watch?v=JkVnPeBGATQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |