Inderdaad vuile hond dat het isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En elke keer geen enkele medeleven met de kandidaat naast hem he. Gewoon opstaan schreeuwen. Lange jan nek spelen en weg lopen
Nee echt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Asnat versprak zich met dat het liedje niet haar keuze was en ze ligt eruit.........
TOEVAL???????
Ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Asnat versprak zich met dat het liedje niet haar keuze was en ze ligt eruit.........
TOEVAL???????
a. Dat zeg ik niet, maar het was mij om het even, van mij mochten ze alledrie wieberen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nee met Bas heb je een goede binnengehaald. Conservatorium.
1. Sandy had kritiek op de jury en wegquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
TOEVAL???????
is toch leukquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:14 schreef roooosje het volgende:
Ik word er zo moe van om elke zaterdag gewoon pissig te zijn om een TV-programma.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
1. Sandy had kritiek op de jury en weg
2. Ollie deed deed rottig tegen de jury met zijn "grap" en weg
3. Asnat laat weten dat ze niet zelf leidjes mogen kiezen en weg
4. Neil zei fokking en blijft <-- kampermacht.
En ze is geboren op 06-06-6quote:
0quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
1. Sandy had kritiek op de jury en weg
2. Ollie deed deed rottig tegen de jury met zijn "grap" en weg
3. Asnat laat weten dat ze niet zelf leidjes mogen kiezen en weg
4. Neil zei fokking en blijft <-- kampermacht.
Nee, dat bepaalt God. Dat weten we toch allemaalquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:16 schreef Treezz het volgende:
[..]
0
denk je echt dat er iemand .. een baas... fons ofzo? () die bepaalt die weg gaat ?? en wie blijft?
Inderdaad. Ik zei al weken terug dat zijn reactie kut en overdreven was.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En elke keer geen enkele medeleven met de kandidaat naast hem he. Gewoon opstaan schreeuwen. Lange jan nek spelen en weg lopen
Als er een finale is , dan zie altijd een notaris zitten in zo'n hokkiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je ziet nooit iets officieels op wat voor medium dan ook, en of er een notaris bij is.
Er is totoaal geen publieke inzage of de stemmen wel eerlijk verlopen, want ik blijf het raar vinden dat Asnat er "toevallig" uit ligt, omdat ze vanavond zei dat ze ee liedje zong wat niet haar keuze was.
Ik checkte.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:16 schreef Svensational het volgende:
E
[..]
En ze is geboren op 06-06-6!
Wie zegt dat dat een notaris is?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:18 schreef Treezz het volgende:
[..]
Als er een finale is , dan zie altijd een notaris zitten in zo'n hokkie
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee, dat bepaalt God. Dat weten we toch allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |