Legally Blonde the Musical is hilarischquote:
Jamai komt diezelfde avond zingen. (bron)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zaterdag de 19e is de hoofdrolspeler uit Ciske de Rat te gast om te zingen (ik gok in de opening)
Thema volgende week dus Nederlandstalig (of EINDELIJK musical?) ?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:15 schreef Together het volgende:
Musical wordt het dus.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:15 schreef Together het volgende:
[..]
Jamai komt diezelfde avond zingen. (bron)
quote:
Ik wil Nathalie wel 'Bubbling Brown Sugar' horen zingen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
Musical!
Hopen dat er op het keuzelijstje inderdaad wel wat fijne nummers komen te staan
Ron in Tarzan .....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze kunnen sowieso wel een halve uitzending vullen met ex-Idols in musicals:
Jim in Fame, Dewi/Joel/Juli in Hair, Jamai in Les Mis...
Ja, ja en oh God bewaar me, alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik gok dat we Chicago, Hairspray en High School Musical vast wel voorbij zien komen.
En Bas weer afgezeikt mag gaan worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:04 schreef Svensational het volgende:
Hopen dat FOK! vanavond wel wat sneller is.
20 minuten gek! Als je over een uur pas kijkt mis je het eerste optreden en 30 minuten reclame!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, nog een uur te gaan en dit topic blijft maar steeds boven in mijn AT verschijnen!!!
Laat de hond nog even uit, doe nog een bakkie koffie, doe een plas en trek die onderbroek nog even uit je naad, er is nog tijd genoeg...
Ow...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
20 minuten gek! Als je over een uur pas kijkt mis je het eerste optreden en 30 minuten reclame!
OMG Peer! Hemelse modder!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:54 schreef PeRi het volgende:
Hemelse modder
quote:
Dat is inderdaad kut. 6 weken geleden zijn er ook twee bij mij getrokken/uitgehakt. Een pijn dat ik had! Na een week toch maar terug naar de tandarts gegaan. Bleek de boel ontstoken te zijn. En ik maar denken dat ik me aanstelde. Na het tandartsbezoekje moest ik twee lang iedere dag naar de tandarts, daarna ook nog af en toe. Nu gaat het iets beter, maar het is nog steeds gevoelig. En gek genoeg heb ik ook ineens een gaatje in een andere kies, terwijl ik nooit gaatjes hebquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:57 schreef PeRi het volgende:
Mn verstandskies is van de week getrokken. Was bIjna beter, maar ik kreeg gister een kopstoot van mn vriend (per ongeluk) op dezelfde plek en dat heeft niet geholpen. Het is weer dik en pijnlijk
.
Hij blijft sindsdien ook echt een meter of 5 minstens uit mn buurtquote:
Oh wat vreselijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is inderdaad kut. 6 weken geleden zijn er ook twee bij mij getrokken/uitgehakt. Een pijn dat ik had! Na een week toch maar terug naar de tandarts gegaan. Bleek de boel ontstoken te zijn. En ik maar denken dat ik me aanstelde. Na het tandartsbezoekje moest ik twee lang iedere dag naar de tandarts, daarna ook nog af en toe. Nu gaat het iets beter, maar het is nog steeds gevoelig. En gek genoeg heb ik ook ineens een gaatje in een andere kies, terwijl ik nooit gaatjes hebSterkte dus.
Oh, het begint!
Ik denk dat dat nog niet helemaal is doorgedrongen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:07 schreef Cee het volgende:
Waarom hebben ze het over foute kleding?
Dat hebben ze toch iedere week al aan, ongeacht het thema?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
Zagen we Jerney ook nog even voorbijkomen?
Precies. Dit is iig beter dan wat ze verleden week aan hadden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:07 schreef Cee het volgende:
Waarom hebben ze het over foute kleding?
Dat hebben ze toch iedere week al aan, ongeacht het thema?
Komt Neil straks aan "Coke, lekker, net poedersuiker".quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:08 schreef PeRi het volgende:
Baileys net milkshake? Kan iemand haar een fikse draai om haar oren geven.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:08 schreef Cee het volgende:
"Ik heb niet veel met disco"
"..maar drinken, fuiven, verkleedpartijen etc. vind ik wel leuk."
Doos, dat IS disco.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt Neil straks aan "Coke, lekker, net poedersuiker".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |