volgens mij ook, maar het is een kleine teaser voor dit topicquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Why Becks? Hij traint enkel mee bij the Gunners, toch?
Fijne zondagmiddagbesteding trouwens.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:27 schreef Dos37 het volgende:
Hup Burnley.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:27 schreef Dos37 het volgende:
Hup Burnley.
Neequote:Op zondag 6 januari 2008 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doet Persie mee?
quote:Arsenal (from): Lehmann, Sagna, Toure, Senderos, Traore, Eboue, Fabregas, Flamini, Diaby, Eduardo, Bendtner, Almunia, Fabianski, Hoyte, Hleb, Walcott, Adebayor, Song, Djourou, Gilberto, Diarra.
quote:In terms of changes, Cesc Fabregas. Manuel Almunia and Gael Clichy will be rested while Alex Hleb (ankle) and Emmanuel Adebayor (hamstring) have only slight injuries but will not feature. There will be a late test on Theo Walcott’s shoulder and Mathieu Flamini is suspended. Robin van Persie (muscular) is still a week from fitness.
nopequote:Op zondag 6 januari 2008 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doet Persie mee?
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede goal wel, voor de wedstrijd jammer dit.
En dat van een Ajaciedquote:Op zondag 6 januari 2008 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Elke keer als ik naar Engelse wedstrijden kijk verbaas ik me weer over de algemene gedachtegang dat daar altijd leuk of goed voetbal wordt gespeeld. Ik vind dit weer waar-de-loos...
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Burnley
* 01 Kiraly
* 02 Alexander
* 06 Caldwell
* 24 Varga
* 03 Harley
* 11 Elliott
* 07 O'Connor
* 16 McCann
* 17 Lafferty
* 20 Blake
* 10 Gray
Substitutes
* 12 Jensen,
* 08 Gudjonsson,
* 09 Akinbiyi,
* 14 Jones,
* 23 Jordan
Wat heeft mijn clubgeaardheid hier nou weer mee te maken?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
En dat van een Ajacied
Dit is gewoon de charme die FA Cup heet. Lekker kleunen tegen lower division teams.
Iig beter dan die waardeloze bierbeker die ze in NL hebben
Een hoop omdat Ajax het hele seizoen al kut voetbal speelt en jij hier zit te bitchen over het niveauquote:Op zondag 6 januari 2008 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft mijn clubgeaardheid hier nou weer mee te maken?
Ik vindt dit juist ge-wel-dig om te zien, die strijd en die sfeer, mooie ambiance daar.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Elke keer als ik naar Engelse wedstrijden kijk verbaas ik me weer over de algemene gedachtegang dat daar altijd leuk of goed voetbal wordt gespeeld. Ik vind dit weer waar-de-loos...
Fijn duo Bendtner en Eduardo. Hebben ze de laatste wedstrijden al laten zien.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:37 schreef VoreG het volgende:
Goede goal
Erg fijn om achter de hand te hebben. Van Persie en Adebayor kunnen niet alles spelen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Fijn duo Bendtner en Eduardo. Hebben ze de laatste wedstrijden al laten zien.
K kijk al uit naar de Carling Cup tegen de sp*rz
Woensdag alquote:Op zondag 6 januari 2008 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Erg fijn om achter de hand te hebben. Van Persie en Adebayor kunnen niet alles spelen.
Wanneer is de Carling Cup?
Heeft niks met leren te maken. Mensen leven daar gewoon meer voor voetbal dan wij hier in Nederland. Zoiets kennen wij niet. Wij zeiken meer.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vindt dit juist ge-wel-dig om te zien, die strijd en die sfeer, mooie ambiance daar.(en dat bij zo'n laagvlieger als Burnley - daar zouden veel clubs in de Eredivisie nog van kunnen leren).
0-2 trouwens
Precies mijn punt. Ajax speelt beroerd, haalt met veel strijd een 2-2 thuis tegen kuttukkers. Dan wordt dat als erg slecht betiteld. Over de zee, dáár is pas sfeer, beleving en strijd. Nou, vond het aardig kut wat ik gezien heb van Burnley en Arsenal.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
Een hoop omdat Ajax het hele seizoen al kut voetbal speelt en jij hier zit te bitchen over het niveau
Als Ajax nu de helft van de bezieling en inzet had van Burnley hier nu laat zien stonden ze ruim bovenaan in de eredivisie
Nou ik heb een hoop sfeer, beleving en strijd gezien vanmiddag hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Over de zee, dáár is pas sfeer, beleving en strijd. Nou, vond het aardig kut wat ik gezien heb van Burnley en Arsenal.
Vul nou eens een keer mijn totoformulier in.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
0-2, easy.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
0-2, easy.
This is FA Cup, sowieso vind ik het tot nu toe een geweldig bekertoernooi met de huidige uitslagen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nou ik heb een hoop sfeer, beleving en strijd gezien vanmiddag hoor.
Ik denk dat jij de enige bent die dat niet gezien hebt dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |