Ach, steeds als iemand begint over Boris en het feit dat ze nooit iets van hem horen, staan er wel een paar op en roepen bij hoog en laag dat hij 'zijn eigen stijl heeft en daar heel succesvol in is'. Niet dat ik hem ergens zie of zijn muziek mooi vindt btwquote:Op zondag 27 januari 2008 10:33 schreef Liquidootje het volgende:
Dat was ook een opmerking van niks. Boris anyone?
Je begrijpt mij verkeerd. Daarmee bedoelde ik dat je niet mainstream commercial hoeft te zijn om het goed te doen in idols.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:52 schreef Leigh het volgende:
[..]
Ach, steeds als iemand begint over Boris en het feit dat ze nooit iets van hem horen, staan er wel een paar op en roepen bij hoog en laag dat hij 'zijn eigen stijl heeft en daar heel succesvol in is'. Niet dat ik hem ergens zie of zijn muziek mooi vindt btw
Zie jij Charlene graag in een nieuwe Britney veranderen? Zou het verschrikkelijk zonde vinden van zo'n klasse-meid.
Ja dat was tekenend.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:07 schreef Svensational het volgende:
Ik vond haar heel sneu naar de anderen lopen toen ze door was!
Dat kwam ook omdat Wendy een beetje misleidend was...quote:Op zondag 27 januari 2008 11:07 schreef Svensational het volgende:
Daar heb je ook gelijk in, maar dan kunnen ze het als nog op een andere manier brengen.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:38 schreef Knipoogje het volgende:
De wanhoop en frustatie straalde er bij Gordon vanaf. De jury wil Charlene er in houden, maar zijn bang dat ze door dit soort liedjes te kiezen niet genoeg stemmen krijgt en er eerder uitvliegt dan een Tiffany,Neil of Nigel.
Vandaar dat rare commentaar. Als Nigel een totaal niet commercieel liedje zou zingen hadden ze er niets van gezegd. Dan hadden ze stilletjes gedacht "mooi, die vliegt er uit"
Wendy was gewoon weer bagger. Je kunt zo duidelijk horen in haar stem of de kandidaat door is of niet. Erg vervelend.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kwam ook omdat Wendy een beetje misleidend was...
Jaquote:Op zondag 27 januari 2008 11:07 schreef Svensational het volgende:
Idd, ik snapte het zelf ook even niet meerquote:Op zondag 27 januari 2008 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kwam ook omdat Wendy een beetje misleidend was...
Ik snap niet wat mensen daar chagerijnig aan vinden.. Ik denk dat het eerder richting 'aangeslagen' is..quote:Op zondag 27 januari 2008 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik was het helemaal eens met Gordon en die sneer richting Charlene was ook terecht...
Charlene werd gewoon chagrijnig toen ze een keer kritiek van de jury hoorde
Kwa karakter heb ik veel meer met Nikki dan met Charlene...
Heb het niet over de zangkwaliteiten, want Charlene is wat dat betreft natuurlijk helemaal briljant
Nouja ik vatte het meer op als "Huh? Ik krijg kritiek?? Hoe kan dat??"quote:Op zondag 27 januari 2008 18:50 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen daar chagerijnig aan vinden.. Ik denk dat het eerder richting 'aangeslagen' is..
Dat is jouw interpretatie. Die niet klopt.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja ik vatte het meer op als "Huh? Ik krijg kritiek?? Hoe kan dat??"
Oh dan zou jou interpretatie kloppen denk ikquote:Op zondag 27 januari 2008 18:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Die niet klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |