abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2008 @ 02:27:29 #101
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56333457
Een van de tofste optredens uit vierjaar Idols, Walgelijk commentaar van Gordon, Bah.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 27 januari 2008 @ 02:37:05 #102
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56333561
Oftewel: Wat was zij TOFFFFFFFFFF!

Echt, dit was gewoon briljant, iPod waardig, een vrouwelijke Michael Jackson. Heel erg mijn favoriete nu.
  zondag 27 januari 2008 @ 02:47:34 #103
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56333663
Dat Hit me er ook tssendoor. OMG, I love her.
pi_56334208
Ik vind haar ook steeds leuker worden
  zondag 27 januari 2008 @ 07:07:47 #105
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56334749
Ik vond het niet zo'n leuk optreden, maar ze heeft het wel goed gedaan. Haar stem bleef alsnog erg goed. Dus Gordon had helemaal gelijk: vlekkeloos gezongen, maar niet meer doen. Toch denk ik dat ik maar naar het Nikki-kamp overstap, die kan alles zingen. Als zangeres zijn ze allebei ongeveer even indrukwekkend, dus dan ga ik maar voor de versatiliteit.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56335341
Vond dat Jamiroquai-nummer juist erg goed bij haar passen! Kende het niet. Dat was de eerste keer dat ik het hoorde en had tijdens het nummer al iets van: even opzoeken als Charlene klaar is met zingen.
Ze heeft me in 1 keer gek van dat nummer gemaakt.

Dat commentaar dat ze niet commercieel genoeg is, dat ze er bang voor is en dat ze daarom zo'n nummer kiest, lijkt me de reinste onzin. Ze vond dat nummer goed bij haar passen. Mag ze zichzelf blijven? Dacht het wel!
Kreeg sterk het idee dat ze van Charlene een of ander tienerzangidool willen maken ala Britney (in haar goede jaren). Dat lijkt me niets voor Charlene. Blijf lekker bij jezelf, meid!
Liej
pi_56335416
Dat was ook een opmerking van niks. Boris anyone?
A little bit hateful
pi_56335706
Charlene raakt me dan wel niet maar het is te prijzen dat ze haar eigen stijl kiest boven die van huppelkutartiesten die 13-in-1-dozijn muziek produceren... En dat commentaar van de jury sloeg nergens op, als ze eens voorbij die hitlijsten zouden kijken die vandaag de dag echt geen kut meer voorstellen zijn het wel mensen als Charlene die toekomst hebben omdat ze iets eigens hebben...

En die sneer van Gordon richting Charlene na het optreden van Nathalie ging echt te ver vond ik...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56335786
Ik vond haar heel sneu naar de anderen lopen toen ze door was !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_56337690
quote:
Op zondag 27 januari 2008 10:33 schreef Liquidootje het volgende:
Dat was ook een opmerking van niks. Boris anyone?
Ach, steeds als iemand begint over Boris en het feit dat ze nooit iets van hem horen, staan er wel een paar op en roepen bij hoog en laag dat hij 'zijn eigen stijl heeft en daar heel succesvol in is'. Niet dat ik hem ergens zie of zijn muziek mooi vindt btw

Zie jij Charlene graag in een nieuwe Britney veranderen? Zou het verschrikkelijk zonde vinden van zo'n klasse-meid.
Liej
pi_56337830
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:52 schreef Leigh het volgende:

[..]

Ach, steeds als iemand begint over Boris en het feit dat ze nooit iets van hem horen, staan er wel een paar op en roepen bij hoog en laag dat hij 'zijn eigen stijl heeft en daar heel succesvol in is'. Niet dat ik hem ergens zie of zijn muziek mooi vindt btw

Zie jij Charlene graag in een nieuwe Britney veranderen? Zou het verschrikkelijk zonde vinden van zo'n klasse-meid.
Je begrijpt mij verkeerd. Daarmee bedoelde ik dat je niet mainstream commercial hoeft te zijn om het goed te doen in idols.

Opmerking van niets was dus op het commentaar van gordon.
A little bit hateful
pi_56338452
Mooi meisje. Mooie stem.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 27 januari 2008 @ 13:24:27 #113
8034 Kleihe
Tourkoorts
pi_56338453
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:07 schreef Svensational het volgende:
Ja dat was tekenend.
Ik speel het liefst op het strand, in het zand
pi_56338790
De wanhoop en frustatie straalde er bij Gordon vanaf. De jury wil Charlene er in houden, maar zijn bang dat ze door dit soort liedjes te kiezen niet genoeg stemmen krijgt en er eerder uitvliegt dan een Tiffany,Neil of Nigel.

Vandaar dat rare commentaar. Als Nigel een totaal niet commercieel liedje zou zingen hadden ze er niets van gezegd. Dan hadden ze stilletjes gedacht "mooi, die vliegt er uit"
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 27 januari 2008 @ 13:39:46 #115
22273 Dizer
Save the beard!
pi_56338841
quote:
Dat kwam ook omdat Wendy een beetje misleidend was...
Friends don't let friends remain beardless...
pi_56338969
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:38 schreef Knipoogje het volgende:
De wanhoop en frustatie straalde er bij Gordon vanaf. De jury wil Charlene er in houden, maar zijn bang dat ze door dit soort liedjes te kiezen niet genoeg stemmen krijgt en er eerder uitvliegt dan een Tiffany,Neil of Nigel.

Vandaar dat rare commentaar. Als Nigel een totaal niet commercieel liedje zou zingen hadden ze er niets van gezegd. Dan hadden ze stilletjes gedacht "mooi, die vliegt er uit"
Daar heb je ook gelijk in, maar dan kunnen ze het als nog op een andere manier brengen.
  zondag 27 januari 2008 @ 13:59:32 #117
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_56339334
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:39 schreef Dizer het volgende:

[..]

Wendy was gewoon weer bagger. Je kunt zo duidelijk horen in haar stem of de kandidaat door is of niet. Erg vervelend.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 27 januari 2008 @ 14:28:29 #118
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56340016
quote:
Ja
Maar dat is denk ik ook een beetje omdat ze het zielig vindt voor de zittenblijvers. Eerst moest ze daarom ook een beetje huilen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56340047
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:39 schreef Dizer het volgende:

[..]

Idd, ik snapte het zelf ook even niet meer .
  zondag 27 januari 2008 @ 15:03:46 #120
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56340814
Dat commentaar van Gordon . Ok, dat je een liedje niet de goede keuze vindt kan. En dat mag je ook best zeggen. Maar om nou een kwartier lang alleen maar haar hele performance af te rekenen op een, volgens hem, onfortuinlijke liedjeskeuze vind ik wel vreemd. Want behalve dat ze misschien het liedje niet goed gekozen had, heeft ze het wel supertof gezongen, dag ze er prima uit en maakte ze leuke beweginkjes .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56343567
Ik was het helemaal eens met Gordon en die sneer richting Charlene was ook terecht...

Charlene werd gewoon chagrijnig toen ze een keer kritiek van de jury hoorde
Kwa karakter heb ik veel meer met Nikki dan met Charlene...

Heb het niet over de zangkwaliteiten, want Charlene is wat dat betreft natuurlijk helemaal briljant
Noot noot.
pi_56345353
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik was het helemaal eens met Gordon en die sneer richting Charlene was ook terecht...

Charlene werd gewoon chagrijnig toen ze een keer kritiek van de jury hoorde
Kwa karakter heb ik veel meer met Nikki dan met Charlene...

Heb het niet over de zangkwaliteiten, want Charlene is wat dat betreft natuurlijk helemaal briljant
Ik snap niet wat mensen daar chagerijnig aan vinden.. Ik denk dat het eerder richting 'aangeslagen' is..
pi_56345392
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:50 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Ik snap niet wat mensen daar chagerijnig aan vinden.. Ik denk dat het eerder richting 'aangeslagen' is..
Nouja ik vatte het meer op als "Huh? Ik krijg kritiek?? Hoe kan dat??"
Noot noot.
  zondag 27 januari 2008 @ 18:53:36 #124
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56345409
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:52 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nouja ik vatte het meer op als "Huh? Ik krijg kritiek?? Hoe kan dat??"
Dat is jouw interpretatie. Die niet klopt.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56345447
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:53 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie. Die niet klopt.
Oh dan zou jou interpretatie kloppen denk ik
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')