Vind ik ook! En ik vind het knap dat ze nog nooit 1 show minder heeft gepresteerd! Het is altijd zo goed!quote:
Misschien past die er ook nog wel op jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
En ze kan die hoge noot op 't eind vast ook nog.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Haar afschuwelijke stemgeluid kwam weer erg sterk naar voren. Brrr.
Ik ook niet.. maar ik ben er nog niet over uit of dat nou door die afgrijselijke Nederlandstalige versie kwam of door Charlene zelf.. ik kreeg iig kippenvel van de backing vocals, niet van Charlenequote:
Ja hehe, dat had ik ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:27 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar ik ben er nog niet over uit of dat nou door die afgrijselijke Nederlandstalige versie kwam of door Charlene zelf.. ik kreeg iig kippenvel van de backing vocals, niet van Charlene
Of kijk hier voor alle optredens van vanavond. Sven heeft flink zijn best gedaan, maar het topic zakt al weer weg in de vergetelheid ...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja. Op idols.nl, en dan bovenaan op Charlene klikken.
Welke strijd tussen Nikki en Nathaliequote:Op zondag 20 januari 2008 00:28 schreef Promiss het volgende:
Ik vond haar ook niet zo heel geweldig vanavond...
Vind nu haar meer een mediator in de strijd tussen Nikki en Nathalie...
Ik had wel in Idols: De laatste 8 finalisten maar daar stonden de optredens van vandaag nog niet bij.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:34 schreef Riparius het volgende:
[..]
Of kijk hier voor alle optredens van vanavond. Sven heeft flink zijn best gedaan, maar het topic zakt al weer weg in de vergetelheid ...
Ik heb het net terug geluisterd/bekeken, maar het is idd een combinatie van haar irritante accent en dictie vooral in het begin en dan die waardeloze Nederlandse tekst (alles ademt, alles leeft?!?!??!?! wtf...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:14 schreef Re het volgende:
ik stoorde me eigenlijk ontzettend aan haar accent waardoor ik een beetje vergat naar het nummer te luisteren... en waarom ze voor de nederlandse versie koos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |