Zijn uitspraak was inderdaad beroerd. Maar hij is nog altijd stukken beter dan Nigel, Neil maakte nog wat van zijn optreden.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vond z'n zang nog maar vrij matig, eigenlijk. En dat terwijl het echt niet een van de meest moeilijke nummers is om te zingen. Z'n Engelse uitspraak stoort me ook steeds meer, die is echt belabberd. Het beatboxen en het dansen was leuk, maar dat kan hij niet elke week gaan lopen doen. Blijft over z'n matige zang, irritante vibrato en beroerde uitspraak en dus de persoon die het meest verdient om als volgende naar huis te gaan.
Ze kan er wel degelijk iets mee. Gewoon een ander nummer kiezen en beseffen hoe slecht je keuze was, wetend dat als je dit nog een keer doet je een kans maakt op een exit.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daar kon Charlene niets mee. Juryleden die boos op je zijn omdat je een onbekend liedje zingt en daarom doodsbang zijn dat je niet genoeg stemmen krijgt (want ze willen je door). De wanhoop van Gordon straalde er vanaf. Kut dacht ie, straks doet ze weer zoiets en gaat ze eruit terwijl Nigel en Neil doorgaan.
Dat is dan ook het verschil met Nikki en Pauline. Charlene pakt gewoon niet. Ze zingt als een pro en performt als een pro, maar kippevel? Neuh. Net als Nigel. Pakt totaal niet. Met het verschil dat Charlene 10x beter zingt.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:09 schreef Kleihe het volgende:
En in dit geval ging het niet zozeer om het onbekende van het nummer, ik denk dat heel veel mensen ook het liedje van Nicci nog niet kenden. Verschil echter met Nicci is dat dat liedje veel pakkender was. Hoe goed Charlene het nummer ook heeft gezongen, het nummer zal je niet snel kippenvel geven, en dat is iets waar je mensen wel mee kunt raken. In dit geval is Neil veel slimmer geweest door een nummer te kiezen wat perfect bij hem past.
En dat heeft hij gedaanquote:Op zondag 27 januari 2008 15:56 schreef marky het volgende:
Nigel moet gewoon een keer losgaan.
Ik denk dat ik dan niet tot de doelgroep behoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar hij kan het wel brengen, z'n entertainmentskills zijn goed. Daarom kan hij wel eens doorgaan vanavond.
Dan moet je dit programma niet maken, teveel geilende wijfjes voor de tvquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:03 schreef Together het volgende:
Zo fucking onterecht dat hij er nog in zit. Meer stemmen dan Pauline en Charlene, wtf.Ik haat hem serieus.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:15 schreef Knipoogje het volgende:
hehe, ik had het al voorspeld... Neil is nu de goede zangeressen 1 voor 1 naar huis aan het sturen
Ja. En ik ben het Gordon's actie en uitspraken in deze eens. Hij zei na afloop dat de jury eigenlijk een stem zou moeten krijgen bij de liveshows. Dat zal wel niet kunnen vanwege afspraken met Fremantle over het format en zo. Maar eigenlijk zou je gewoon de jury een keuze moeten laten maken uit de bottom three oftewel de krukzitters, wie van de drie naar huis moet.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:08 schreef Anonymousz het volgende:
Dit is een nachtmerrie dat hij door is![]()
![]()
er zat een rij 25-30 jarige schuin achter ons zelfs te soppen op Neil... mijn God wat kan men laag zakkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan moet je dit programma niet maken, teveel geilende wijfjes voor de tv
Inderdaad. Ik kan als man ook heus wel zien als een andere man er goed uitziet, maar ik snap ook werkelijk niet waarom de jury z'n uiterlijk af en toe zo de hemel in zit te prijzen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:30 schreef floris.exe het volgende:
Neil... wat een dweil is dat. Ik begrijp niet dat hij toch zo redelijk populair is. Hij komt op mij erg boers over met een uitstraling alsof ie net van de LOM-school is gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |