Je kan over de tribune naar andere vakken lopen. Moet je wel eerst even naar boven lopen, anders wordt iedereen boosquote:Op maandag 21 januari 2008 00:09 schreef Apfel. het volgende:
ik vraag me af, als je bij vites een kaartje koopt. Kun je dan overal naar toe lopen op die tribune? Stel je koopt n kaartje voor Oost, kun je dan bij wijze van spreken naar de andere kant van de oost tribune lopen? Of zitten jullie ook met stewards / hekken ertussen
Behalve bij risicoduels, dan zitten er metalen hekken voor. Dan kan je wel van de ene kant van Oost naar de andere oost kant, maar niet naar zuid/west.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:21 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Je kan over de tribune naar andere vakken lopen. Moet je wel eerst even naar boven lopen, anders wordt iedereen boosVerder kan je op Zuid het vak rechtsbovenin in (wordt nooit gecontroleert) en op Noord linksbovenin. Oftewel... Op West na, kan je overal in met een kaartje voor Oost
3 punten bedoel je.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
Gefeliciteerd alsnog. Beter laat dan nooit. Verdiend, punt.
Ik vond het publiek wel erg positief gezind! Net alsof ze allemaal een red-bull op de promenade naar binnen hadden getiktquote:Op zondag 20 januari 2008 23:01 schreef Migue het volgende:
En maakt het nu ook echt een verschil in beleving en support?
Dinsdagavond, pasfotoregistratie en combi: Hoogstens 80 manquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:47 schreef 1896_United het volgende:
met hoeveel man komen jullie vandaag naar Tilburg?
Toch nog 80 man?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:34 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Dinsdagavond, pasfotoregistratie en combi: Hoogstens 80 man
Er stonden voor deze wedstrijd een aantal spelers op scherp. Dan zouden ze er zondag tegen ajax niet bij zijn. Volgens mij zit pietje ook tussen die spelers. Die kunnen we zondag echt niet missenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
0 gele kaarten, met handschoentjes aangepakt?
Pietje op scherp? Ik kan me één gele kaart herinneren van hem...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef StiffIer het volgende:
[..]
Er stonden voor deze wedstrijd een aantal spelers op scherp. Dan zouden ze er zondag tegen ajax niet bij zijn. Volgens mij zit pietje ook tussen die spelers. Die kunnen we zondag echt niet missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |