Desnoods zetten we Theo's hele familie in, hebben we nog een goed gevulde reservebank ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:11 schreef Damzkieee het volgende:
Hebben jullie nog elf spelers over voor zaterdag?
Tegen Ajax, Feyenoord of NEC wel wou je zeggenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:28 schreef Yozzz het volgende:
[..]
In ieder geval niet tegen een tegenstander als Heracles
Zelfs tegen NEC hebben jullie de keet niet vol.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:28 schreef Yozzz het volgende:
[..]
In ieder geval niet tegen een tegenstander als Heracles
Owja, we moeten winnen want er komt weer een verjaardag aan met Almelose schoonfamilie
hahahahahhaha tegen Ajax was het vorig jaar uitverkocht, mongoolquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:10 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Tegen Ajax, Feyenoord of NEC wel wou je zeggen
Kolk en Gommans zijn inderdaad de laatste tijd plaaggeesten voor de verdediging van de tegenpartij. Gommans is fysiek sterk, en Kolk is een dravertje. Espinoza vond ik de laatste tijd goed spelen, goed in de mandekking en hij maakte steeds minder fouten. Jammer dat hij is vertrokken, want zijn vervanger Sansoni vind ik achterin een zwakke schakel. Veel onbenullige fouten en debiele uitkapacties achterin. Zeker een aderlating dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:34 schreef Damzkieee het volgende:
Kolk en Gommans de mannen om in de gaten te houden dus?
Verdedigend een aderlating gehad met het wegvallen van Espinazie?
Ik onderschat jullie niet, denk dat Heracles het nog heel behoorlijk gaat doen deze tweede seizoenshelft, dat hoop ik ook (niet tegen ons of course). Vitesse speelt echt wel gewoon erg leuk voetbal sinds het systeem omgegooid is tegen NAC (7 punten in 3 duels), dus we zijn een stuk optimistischer, vandaar de (misplaatste) arrogantie in dit topicquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zelfs tegen NEC hebben jullie de keet niet vol.
Onderschatting kan nog wel eens fataal worden, we hebben ons goed versterkt in de winterstop.
Nee, dat wilde hij zeggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:10 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Tegen Ajax, Feyenoord of NEC wel wou je zeggen
Vitesse verliest al jaren belangrijke duels tegen kleinere ploegen, kan je niet echt meer een onderschatting noemen. Meer een ziekte/kwaalquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Onderschatting kan nog wel eens fataal worden, we hebben ons goed versterkt in de winterstop.
Daar ben ík het niet eens mee eens. Als het ooit echt weer gaat lopen bij jullie zit er gewoon weer net als in het begin van de eeuw 25000 man in het stadion. Ik had ooit ook het idee dat het allemaal maar successupporters waren (van gemiddeld 6000 ineens naar 25000), maar gezien het feit dat er ondanks die slechte jaren met zelfs degradatiegevaar nog steeds een vaste kern is van 17000-18000 man had ik het mis.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:03 schreef Elvislives het volgende:
En ja, het stadion is gewoon echt te groot voor ons. Een enkele keer uitverkocht in de 3 jaar laat dat duidelijk zien. Neemt niet weg dat we nog steeds een behoorlijk grote supportersschare hebben, gezien het aantal inwoners van de stad.
Sluit ik mij bij aan. Dat het niet vol zit is niet meer dan logisch. We missen net de successupporters die em vol makenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:29 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Daar ben ík het niet eens mee eens. Als het ooit echt weer gaat lopen bij jullie zit er gewoon weer net als in het begin van de eeuw 25000 man in het stadion. Ik had ooit ook het idee dat het allemaal maar successupporters waren (van gemiddeld 6000 ineens naar 25000), maar gezien het feit dat er ondanks die slechte jaren met zelfs degradatiegevaar nog steeds een vaste kern is van 17000-18000 man had ik het mis.
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:39 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Kolk en Gommans zijn inderdaad de laatste tijd plaaggeesten voor de verdediging van de tegenpartij. Gommans is fysiek sterk, en Kolk is een dravertje. Espinoza vond ik de laatste tijd goed spelen, goed in de mandekking en hij maakte steeds minder fouten. Jammer dat hij is vertrokken, want zijn vervanger Sansoni vind ik achterin een zwakke schakel. Veel onbenullige fouten en debiele uitkapacties achterin. Zeker een aderlating dus.
Spelen jullie met Garcia Garcia en Everton voorin?
Uhm er waren 750 kaarten verkocht, en dat is 2/3 van jullie vak en geen 1/4quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:30 schreef LosMillonarios het volgende:
Ook grappig, zeiken over toeschouwersaantallen terwijl Graafschap eigenlijk nooit eens een goed gevuld uitvak (dus meer dan een kwart van het uitvak) meeneemt naar Gelredome. Het was een derby toch?
Vitesse moet de komende twee wedstrijden winnen om aansluiting te houden, of eventueel verder te kunnen stijgen. Maar goed, Vitesse, zo wisselvallig als de pest
Als jullie het weten te presteren van ons te verliezen (eerste overwinning in uitduel in 1,5 jaar) dan ga ik een wedstrijdje op Zuid kijken bij jullie en krijgen jullie een biertjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:29 schreef WebForce het volgende:
[..]
Vitesse verliest al jaren belangrijke duels tegen kleinere ploegen, kan je niet echt meer een onderschatting noemen. Meer een ziekte/kwaal
Dan had ik het misquote:Uhm er waren 750 kaarten verkocht, en dat is 2/3 van jullie vak en geen 1/4Verder hadden we tegen Twente en Heracles gewoon een vol uitvak. Overigens is het wel zo dat er niet echt een uitcultuur is bij ons, maargoed dat is bij vitesse ook niet het geval.
Waarom zou het vak volzitten tegen een degradatiekandidaat? Ik zie de link tussen Ajax/Feyenoord/PSV en Nec niet echt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
quote:MICHAEL JANSEN EN VITESSE UIT ELKAAR
Vitesse en Michael Jansen hebben in goed overleg besloten het doorlopende contract van Jansen per direct te ontbinden. Jansen had nog een contract tot 1 juli 2008. Reden voor de ontbinding is het voortschrijdende verschil van inzicht over de weg die Jansen na zijn medische problemen moest gaan.
Vitesse en Michael Jansen zullen niet nader in gaan op bovengaande mededeling.
Michael Jansen zal op een nader te bepalen moment op gepaste wijze afscheid nemen van het Vitesse-publiek.
bron: Vitesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |