Ik vond het ook beetje vreemd omdat Mikael zowiezo altijd aan de lichte kant is geweest. Maar volgens de lijn van het dossier ligt ie daar nu precies op. Ik vind het ook niet iets waarvan ik denk ohquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:00 schreef dutchie het volgende:
Dat snap ik niet MeNicole, Mikael is jonger dan Cas. Cas is lichter dan Mikael, maar zit nog netjes op de curve. In het cb-boekje redelijk gemiddeld en in het dossier tussen gemiddeld en onderste curve. Geen reden tot paniek hier, dus ik snap het ook niet zo goed van het cb.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje, nou ik zou een andere dokter zoeken of ze nog eens bellen en je ongerustheid nog eens tonen! Ik had zelf al in de wachtkamer gezeten als Mikael Brent zou zijn.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:25 schreef RockabeIIa het volgende:
ok, half lulverhaal dus weer.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja sorry hoor, ik kan niets met zulke verhalen. Hij is dus net bij het CB geweest en bekeken door een arts. Als jij aan zijn of haar expertise twijfelt zul je meer ruggegraat moeten tonen en/of gelijk advies van een andere arts gaan halen. Maar zo te horen overleefd Mikael vandaag wel. Zo kwam het niet over uit je post, uitdroging vind ik behoorlijk beangstigend.
Misschien moet ik je posts minder serieus nemen ofzo...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |