quote:Op zondag 6 januari 2008 00:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dag keukenprinsesje
(oww let je op MPG, zo doe je dat dus)
Dag lief keukenprinsesjequote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef Muck het volgende:
liefjens, ik geef het op, mijn internet doet kut
ik ga allo allo kijken
Ron zn ratje is opgegeten door Crookshanksquote:Op zondag 6 januari 2008 00:10 schreef buzzer het volgende:
Maandag weer 40 euro uitgeven
Mijn muis is versleten
schopje ONZ en weer open?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jah ik zag het, maar daar is Fb nou net niet helemaal voor bedoeld
geen goed ideequote:
HOAXquote:Op zondag 6 januari 2008 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ron zn ratje is opgegeten door Crookshanks
die zijn iets goedkoper..quote:Op zondag 6 januari 2008 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ron zn ratje is opgegeten door Crookshanks
Wat is het voordeel van een trackball t.o.v. een conventionele muis?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
die zijn iets goedkoper..
deze zijn iets duurder:
[ afbeelding ]
ik heb er echt drie maanden aan moeten wennen, maar ik werk er inmiddels 8 jaar mee, en heb sindsdien geen rsi klachten meer..quote:Op zondag 6 januari 2008 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van een trackball t.o.v. een conventionele muis?
Ik heb er eens een minuut mee gewerkt maar vond het verschrikkelijk.
Kan uiteraard een kwestie van wennen zijn...
Ik heb deze ook gehad (op 't werk), maar geef mij maar een muis zonder zo'n trackbal. Vooral met gamen is dat zooo lastigquote:Op zondag 6 januari 2008 00:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
deze zijn iets duurder:
[afbeelding]
Het is vooral van belang dat je na 1-1.5u even rustpauze neemt; mensen die de hele dag in 1 houding achter de pc zitten zullen in dit geval veel sneller klachten krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb er echt drie maanden aan moeten wennen, maar ik werk er inmiddels 8 jaar mee, en heb sindsdien geen rsi klachten meer..
Ok, ik heb gewoon een mousepad en gebruik de laptop de laatste tijd niet echt superveel meer.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb er echt drie maanden aan moeten wennen, maar ik werk er inmiddels 8 jaar mee, en heb sindsdien geen rsi klachten meer..
Dat lijkt mij de enige zinnige reden om met zo'n ding te leren werkenquote:Op zondag 6 januari 2008 00:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
Topicvoetbal!quote:
Ik heb er ook zo 1quote:Op zondag 6 januari 2008 00:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
deze zijn iets duurder:
[ afbeelding ]
Mijn muizen worden altijd vies en ik heb thuis een klein tafeltje voor mn muis. Dan werkt een trackball echt handiger.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de enige zinnige reden om met zo'n ding te leren werken
op mijn werk doe ik dat wel, thuis ookquote:Op zondag 6 januari 2008 00:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is vooral van belang dat je na 1-1.5u even rustpauze neemt; mensen die de hele dag in 1 houding achter de pc zitten zullen in dit geval veel sneller klachten krijgen.
mja... punt blijft dat ik er niet mee overweg kanquote:Op zondag 6 januari 2008 00:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn muizen worden altijd vies en ik heb thuis een klein tafeltje voor mn muis. Dan werkt een trackball echt handiger.
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:26 schreef Tmaatje het volgende:
Nou het was weer gezellig, maar ik ga eens even mijn ogen op lekken contoleren.
Welterusten...![]()
het kost ook tijd om er aan te wennen..quote:Op zondag 6 januari 2008 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
mja... punt blijft dat ik er niet mee overweg kan
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
het kost ook tijd om er aan te wennen..
maar wel grappig, mijn meiden van 8 en 9 kunnen alleen met de trackball overweg, en niet met de gewone muis
kloptquote:Op zondag 6 januari 2008 00:49 schreef MPG het volgende:
[..]
ligt er dus maar aan waar je jezelf aan went
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |