quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:07 schreef Ottaav het volgende:
Ik wil nu eens een board gaan kopen, maar ben een leek op het gebied van het materiaal. Nu heb ik een Elan en een Rossignol board gezien, beide betaalbaar. Zijn dit merken waarbij ik niet verkeerd kan zitten, of zal ik toch nog erg moeten opletten welk type het is?
Zoek een allround board, hoef er niet mee in een halfpipe of iets dergelijks. Ik ben 1.70, 62kg, 5 weken boardervaring. Overjarig model is prima, hoef niet het nieuwste design, ik wil wel een nieuw board.
Heeft iemand anders suggesties voor een goed board?
hij is nog steeds voor wijvenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:05 schreef XL het volgende:
Gaaf! Die Evil Twin...
Bedankt voor de reactie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
met rossignol en elan kan je weinig fout doen, goede merken... let natuurlijk wel op dat de breedte, lengte en stijfheid wel voor jou geschikt zijn
breedte hangt vooral af van je schoenmaat... als die niet groter dan 44 is en het is een mannenplankje, dan is het primaquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:31 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie.
Het Elan board was namelijk erg goedkoop (¤150,- incl. bindingen), het Rossignol board was ¤100,- duurder. Lengte was goed (beide tussen de 149cm en 154cm), wat voor breedte zal ik aanhouden? En in hoeverre moet ik rekening houden met de stijfheid?
Ik heb mijn P1's bij Downtown gekocht, zijn van vorig modeljaar maar waren wel nieuw. Normaal ¤260, nu voor ¤185.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:14 schreef ransbal het volgende:
poeder! poeder! poeder! aaaarghh, ik moet nog twee maanden wachten
Leuke binding die P1, wel een beetje kostbaar en dat red ik niet meer dit jaar met nieuwe schoenen, helm, jas en ook wel erg dringend nieuwe goggles.
5 tot 12 januari neem ik aan? je beschrijft nou echt precies hoe onze weer ook was in crans montana.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:11 schreef FlowDesign het volgende:
Het was afgelopen week echt bizar wisselvallig weer in Val Tho trouwens, nog nooit zo meegemaakt in mijn 20 jaar wintersportervaring![]()
Zondag: sneeuw
Maandag: mist en sneeuw (pow rijden!)
Dinsdag: klaarhelder en zon op verse sneeuw (waarom prepareren die Franse homo's de pistes?)
Woensdag: beetje bewolkt, klein beetje sneeuw
Donderdag: Helder en zon
Vrijdag: Zulke harde wind dat de liften dicht waren![]()
Zaterdag: sneeuw, sneeuw, meer sneeuw, later overgaande in sneeuwstorm maar wij waren wel op de piste poeder aan het rijden
Jup, alleen waren wij van zondag op zondagquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
5 tot 12 januari neem ik aan? je beschrijft nou echt precies hoe onze weer ook was in crans montana.
heb precies het zelfde meegemaakt.
praktisch de zelfde week dus. dat poeder was idd wel lekker fijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jup, alleen waren wij van zondag op zondag
Als je niks geeft om zicht van 0 meter en geen mietje bent was het erg vet jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
praktisch de zelfde week dus. dat poeder was idd wel lekker fijn
ach zolang je niks ziet hoef je ook niet bang te zijn om te zien wat je bang maakt als je wel kunt zien. you seequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je niks geeft om zicht van 0 meter en geen mietje bent was het erg vet ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |