Wat stond daarin? En waarom een brief? Ze staan toch naast elkaar. Ondelinge post in het huis moeten ze gewoon verbieden. Ik dacht dat ooit ook eens een regels was.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, ik vond dit toch wel een heel teder moment.![]()
[ afbeelding ]
Ik schat dat ze na het eten komt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik maar hij heeft de relatie tussen Huub en Lieke met hand en tand verdedigd, vond het altijd hartverwarmend.
Nu komen er weer boodschappen binnen....waar blijft dat huppelkutje?
't zal wel druk zijn met eendagsstreamersquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:44 schreef Katewalker het volgende:
De streams haperen bij mij...dat zal toch niet net voor er eindelijk iets interessants te gebruren staat?
Nope... ze bidden al dat het eetbaar moge zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:45 schreef Disana het volgende:
Geen lekkere jus?
Net als de vorige keer....een flinke klont boter doet wonderen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:45 schreef Disana het volgende:
Geen lekkere jus?
Ben wel niet Py, maar Huub riep dat idd naar Lieke - hatelijk bedoeldquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:43 schreef noekje het volgende:
Is Py nog ergens of moet ik hem laten oproepen dat hij nu uit de ballenbak moet komen?
Py, zei Huub tegen Lieke dat zij hem met rust moest laten of was het een loze opmerking tegen niemand in het bijzonder?
Maar vierkante borden maken geen kringen op tafel .......quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:44 schreef Marieke_B het volgende:
ik vind die vierkante borden stom.
lijken net asbakken.
Boerenkool is Huub's lievelings
Volgens mij was het de brief van Lieke's moeder, weet het niet helemaal zeker meer, sorry.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat stond daarin? En waarom een brief? Ze staan toch naast elkaar. Ondelinge post in het huis moeten ze gewoon verbieden. Ik dacht dat ooit ook eens een regels was.
Mooi, dat hij het nog maar vaak moge zeggen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ben wel niet Py, maar Huub riep dat idd naar Lieke - hatelijk bedoeld
Lieke maakte een opmerking tegen Huub dat hij wel snel weg was met opruimen van de slaapkamer, ja én? zei Huub ik heb me eigen shit opgeruimt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:43 schreef noekje het volgende:
Is Py nog ergens of moet ik hem laten oproepen dat hij nu uit de ballenbak moet komen?
Py, zei Huub tegen Lieke dat zij hem met rust moest laten of was het een loze opmerking tegen niemand in het bijzonder?
Was het niet de brief van Mikey zijn zus die hij mocht lezen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij was het de brief van Lieke's moeder, weet het niet helemaal zeker meer, sorry.
Ben er weer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:43 schreef noekje het volgende:
Ik zie Huub zo een opmerking meer maken als in humor.. zwarte humor..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi, dat hij het nog maar vaak moge zeggen!
Was de brief van Mike zijn zus.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij was het de brief van Lieke's moeder, weet het niet helemaal zeker meer, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |