abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208425
Door het volgende geinspireerd:

---------------[ Lik hier ]-----------------
Karin en Bianca hebben het in een persoonlijk gesprek over de moppen die in huis verteld worden.
Karin: “Ik heb me enorm gestoord aan die mop van Mona over Turken. Iedereen lacht wel schaapachtig, maar ik kan daar helemaal niet om lachen.”
Bianca: “Ja, het is een hele erge vorm van discriminatie.”
Karin: “Ja, maar ik durf er ook niks van te zeggen. Dat vind ik wel een beetje hypocriet van mezelf.”
Bianca: “Je bedoelt, stilzwijgen is goedkeuren.”
Karin: “Ja, precies.”
Bianca: “Dat heb ik af en toe met die moppen van Ruud ook. Die gaan alleen maar over seks. Dat is allemaal zo simpel. Dan voel ik me net weer een twaalfjarige. Qua intellectuele vermogens gaan we er wat dat betreft hier niet echt op vooruit.”
---------------[ Lik hier ]-----------------

Voor een collectie van de SLECHTSTE of meest smakeloze mop stel ik voor ze hierin te posten, aan het einde van de week bepalen we met z'n allen wie de slechtste mop heeft verteld.

De aftrap:

Een man komt bij een herberg om daar te slapen, er is echter geen slaap plaats meer en de herbergier verteld hem:

'Helaas heb ik geen plek meer, echter, er is nog wel plek in de stallen, daar mag je wel slapen als je wilt.'

'Okee.' antwoord de man 'Dan ga ik daar wel pitten!'

'Eén ding moet ik je nog vertellen, kijk niet achter het rode gordijntje, je mag er alles doen maar dat niet.'

De man stemt in en gaat in de stallen slapen, alleen krijgt 'ie rond middernacht een ontiegelijke honger! Hij denkt na: 'Shit, ik heb ontiegelijke honger, wat kan ik in Godsnaam eten?' En hij besluit achter het rode gordijntje te kijken, tot zijn verbazing ziet hij:

Een krentebrood van een meter zestig!

En hongerig als hij is eet hij de helft op, na de helft van het krentebrood kan hij écht niet meer, en hij gaat weer slapen.

De volgende dag komt de herbergier binnen:
'En kerel, heb je lekker geslapen?'
'Jawel!' antwoord de man 'Maar ik moet je wat bekennen, ik heb achter het rode gordijntje gekeken en de helft van het krentebrood dat daar lag op gegeten, ik wil er wel voor betalen hoor.'
'Krentebrood?' Antwoord de herbergier 'Waar heb je het over man? Daar lag alleen maar mn schoonmoeder die was overleden aan de builenpest!'

- De aftrap!

Ken je nog meer smakeloze, vieze (en absoluut NIET rascistische moppen, post ze hier, voor Karin en Bianca!)

En WIN!

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_208426
alstie niet lollig is of niet door de beugel kan, schrappen maar.

Komt ie:

kinderlokker tegen peuter: wil jij een snoepje?
peuter tegen kinderlokker: eerst je lul laten zien

WHOOOHAAA mAZZEL

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

pi_208427
Echt heel vies...

Hoog in de Empire State Building zitten twee mannen aan een bar. Een van de mannen is duidelijk dronken en begint een verhaal op te hangen tegen die andere man: "Weet je dat de winden tussen al de wolkenkrabbers zo raar stromen dat je gewoon hier van het raam kan springen, en je dan door de wind weer terug wordt geblazen?"

De nuchtere man hoort dit gelaten aan, hij weet dat je dronken mannen niet al te veel moet tegenspreken, want ze zijn vaak onvoorspelbaar en voor je het weet worden ze aggressief. De dronken man blijft echter maar aandringen: "Het is echt zo, de winden hier zijn echt ongeloofijk, je gelooft me niet he? Ik kan het je zo laten zien, als je me niet gelooft...je gelooft me niet he?"

De nuchtere man is het op een gegeven moment helemaal zat: "Ok! Ik zet er $50 dat wat je zegt niet waar is, probeer maar te bewijzen!"

Hij denkt zo voorlopig van die man af te zijn. Maar tot zijn grote schrik staat de dronken man op van zijn barkruk neemt een aanloop en springt het raam uit naar beneden. En tot zijn nog grotere verbazeing ziet hij hem teriggeblazen worden door het raam zo weer naar binnen.

"Dit is echt ongelooflijk! Dit moet ik ook proberen!" Hij staat ook op en springt ook het uit het raam. Een paar seconden later raakt hij met een klap de straat beneden.

De dronken man is inmiddels weer gaan zitten aan de bar en heeft weer wat te drinken besteld. De barman komt het brenegen en zegt:"Superman, je bent echt een klootzak als je te veel op hebt."

- WatHadJeDan
  Admin dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:07:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208428
ROFL
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een grote fan ben van smakeloze moppen.

Ik heb trouwens ook niks tegen bv turkenmoppen of wat dan ook (sterker nog, de meeste turkenmoppen hoor ik van een Turkse vriend van me).
Een mop is een mop en waarom zou een Belgen mop WEL mogen en een Turkenmop niet ?
Waarom is het een 'slechter' dan het andere ?
Voer voor discussie (ja ik ben graag tegendraads en ben GEK op dit soort discussies. De mensen op GoT kunnen je daar VEEL over vertellen

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:09:00 #5
976 John S.
Oud, maar fit
pi_208429
Ik ben toch benieuwd of er nog MOORalisten zijn die vinden dat een topic als dit niet door de beugel kan (afgezien van het feit dat het niet echt in het BB forum past). Ik vind niet alle moppen leuk, maar ik stoor me er verder niet aan...
Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_208430
Ja Danny, eigenlijk heb je wel gelijk, waarom wel over belgen en niet over turken?
Nou, je zou het zo kunnen zine, dat de turkse gemeenschap een zwakkere groep is dan de belgische. Bovendien is het zo dat belgenmoppen onschuldiger zijn, over hun vermeende domheid. Terwijl een turkenmop vaak extremer is, over hun vermeende misbaarheid, zal ik maar zeggen.
zo, nu jij weer...
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:14:00 #7
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_208431
Kan veel hebben maar zou deze thread misschien naar de funzone kunnen?
Zo niet dan graag alleen moppen en geen opmerkingen meer (sorry alvast voor deze ).

Zou dan willen zeggen laat ze maar komen. Hoezo discriminatie, in het buitenland maken ze toch ook moppen over hollanders?

Zal met toch effe aan de topic houden:

Waarom was er een aardbeving in Turkije?

God moest de vuilnishoop effe aantrillen
------------------
Limbo and proud of it!

[Dit bericht is gewijzigd door squeeky (Datum 26 Oktober 1999).]

pi_208432
Een grof turkenmopje danmaar?

"Waarom zitten er geen ramen in een vuilniswagen?"

"Anders denken de turken dat het de SRV is"

dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:16:00 #9
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_208433
Ik ben het met Danny eens.

Waarom geen turkenmop. Ze zijn toch turk.
Een Belgenmop mag wel en een mop over Duitsers ook. We zouden onderhand toch oorlog moeten hebben met onze buurlanden! Het is niet discrimineren vind ik... De duitsers en Belgen ( god weet misschien ook wel de Turken) vertellen toch ook moppen over ons Nederlanders!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_208434
Er was eens...

een al zeer doorgelopen hoertje dat er nogal lelijk uitzag. Ze had namelijk flinke grote korsten over d'r hele hoofd, bovenop. 's Avonds voordat ze aan het werk gaat haalt ze deze van eraf (dat is een slechte gewoonte van haar) en stelpt het bloeden. Ze doet dit voor de spiegel en legt de korsten op schoteltje.

's Avonds komt er een klant bij haar en vraagt vantevoren hoeveel een partijtje recht-toe-recht-aan kost. "100 gulden voor een half uurtje rammen" antwoordt ze. Na het "partijtje rammen" gaat ze even naar het toilet toe om zich op te frissen. Als ze terug komt ziet ze de man naast het bed staan en op het bed ligt 100 gulden. Plus 1. "101 Gulden? Het was honderd, hoor." "Ja," zegt de man, "maar die ene gulden is voor de chips op het schoteltje."

pi_208435
Frans Bauwer komt bij de dokter en schreeuwt: "Dokter, dokter, dokter, ik heb zo'n ontzettende pijn in mijn keel!".

De dokter kijkt hem glimlachend aan en Frans gaat verder "Het doet zo'n pijn! Ik ben bang dat ik een ernstige ziekte heb!"

"Nou,..." antwoordt de dokter "..dat hoor ik liever dan je laatste CD!"

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  Admin dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:29:00 #12
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208436
quote:
op 10-26-1999 om 04:13 PM schreef esperance het volgende:
Ja Danny, eigenlijk heb je wel gelijk, waarom wel over belgen en niet over turken?
Nou, je zou het zo kunnen zine, dat de turkse gemeenschap een zwakkere groep is dan de belgische.

Door een bevolkingsgroep te zien als 'zwakker' ben je eigenlijk discriminerend bezig wat op zich erger is dan een onschuldige mop.

quote:

Bovendien is het zo dat belgenmoppen onschuldiger zijn, over hun vermeende domheid. Terwijl een turkenmop vaak extremer is, over hun vermeende misbaarheid, zal ik maar zeggen.

Lang niet alle Turkenmoppen gaan over hun 'vermeende misbaarheid'. Veel gaan er over de hoofddoekjes, snorren van de vrouw, dat ze zouden stinken of vies zouden zijn, zouden stelen enz.
Een mop is een karikatuur waarbij de, in onze Nederlandse cultuur opvallende, kenmerken van een bevolkingsgroep uit proportie worden gerukt.
Verder lijkt niemand een probleem te hebben met een mop over Duitsers die varkenskoppen zouden hebben of maar vooral zo ver mogelijk de zee in moeten gaan (wegens hun 'misbaarheidsfactor')
Als iemand waarvan ik weet dat is rascist is of discrimineert zo'n mop vertel komt 'ie WEL anders op me over, maar ik ga er niet standaard van uit dat iemand die een Turkenmop of Jodenmop of wat dan ook de groep in mikt ook meteen rascist of anti-semiet is.
Misschien een naieve instelling maar ik ga er altijd van uit dat er goede mensen op deze aardkloot rondwandelen en ik vind iemand pas slecht als hij/zij dat bewezen heeft.
pi_208437
Liggen 2 Turken onder het puin,
zegt de ene turk: 'mag ik een tientje
van je lenen. Zeg de andere: 'waarom dan'.

'Ik zit een beetje krap'

pi_208438
Ok , met zwakkere groep bedoel ik dat ze zwakker staan, en dat het makkelijk is om ze aan te vallen.

Ik bedoelde met vermeende misbaarheid een voorbeeld te geven over waar ze zoal over gaan.
Belgenmoppen gaan over domheid, wat wel iets schattigs heeft, turkenmoppen hebben dat niet.
Zo en dat ik mijn mening...

dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:35:00 #15
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_208439
quote:
op 10-26-1999 om 04:19 PM schreef NERO het volgende:
Frans Bauwer komt bij de dokter en schreeuwt: "Dokter, dokter, dokter, ik heb zo'n ontzettende pijn in mijn keel!".

De dokter kijkt hem glimlachend aan en Frans gaat verder "Het doet zo'n pijn! Ik ben bang dat ik een ernstige ziekte heb!"

"Nou,..." antwoordt de dokter "..dat hoor ik liever dan je laatste CD!"

Whaha!
Veel te leuk NERO

Het ging toch om de slechtste mop?

Mona (terwijl ze anaal wordt gevuistneukt door Ruud): Ja lekker Ruud, haal nu je pink eruit en steek je lul erin.
---
Ruud:Heb jij een gespleten persoonlijkheid?

Bianca:Nee hoor. Ik zei net nog tegen mezelf ik zeg "Meid, dat valt best mee"

Ruud:En wat zij jij toen?
---
Q:Wat is het verschil tussen Rolf X en een vat zwijnenkots?

A:Het vat
---
Mona zit in d'r blote kut met gespreide benen een meloen te eten bij het monument op de dam.

Toerist:Kunt u uw benen even bij elkaar houden, ik wil graag een foto van het monument maken, en die gore doos van u hoef ik er niet op te hebben.

Mona:En dan al die fliege op me meloen gaan sitte seker.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_208440
Alle moppen moeten kunnen! Als je er niet tegen kunt, moet je dit topic sowieso niet bekijken!

Het is blauw en ruikt naar Ininmini?

Pino's vinger...

pi_208441

Waarom heeft een Marrokaan een snor?
Omdat hij graag op z'n moeder wil lijken...

Of kan deze niet?

Admin dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:45:00 #18
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208442
BDW, dat ik vind dat een Turkenmop helemaal geen kwaad kan, wil niet zeggen dat het hier meteen volgezet moet worden ermee.
Anderen hier stellen het minder op prijs, dus bedenk een paar andere ranzige moppen en hou een beetje rekening met elkaar.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:49:00 #19
631 GHaven
pi_208443
Q:Waarom heeft een vrouw een voorhoofd?

A: Dan kun je haar nog ergens zoenen als je net haar bek hebt volgespoten.

[Dit bericht is gewijzigd door GHaven (Datum 26 Oktober 1999).]

pi_208444
Patrick Kluivert, Bill Clinton en Marco Bakker zitten samen flink bier te drinken in de Nightwatchbar. Op een gegeven moment zegt Bill Clinton: "Ik heb een idee, jongens! Zullen we een wijf gaan verkrachten?".
"Nee!" Roept Marco Bakker, "Laten we iemand doodrijden!!!". "Ach,..." Reageert Patrick "...mij maakt het niet uit, hoor!"
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:52:00 #21
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_208445
Komt der een vis bij de dokter
zegt de dokter :ïk zie het al, uit de kom"
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  Admin dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:54:00 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208446
quote:
op 10-26-1999 om 04:35 PM schreef esperance het volgende:
Ok , met zwakkere groep bedoel ik dat ze zwakker staan, en dat het makkelijk is om ze aan te vallen.

Een mop is geen aanval. Een mop is een mop. Een grap dus, de naam zegt 't al. Een mop moet dan ook niet serieus genomen worden en als aanval gezien worden.

quote:

Belgenmoppen gaan over domheid, wat wel iets schattigs heeft, turkenmoppen hebben dat niet.

Daarmee zeg je dus eigenlijk dat je schattige moppen wel leuk vind en niet-schattige moppen niet. Da's een kwestie van smaak en die verschilt gelukkig van persoon tot persoon en heeft er verder weinig mee te maken waarom een mop 'niet zou kunnen'.
  Admin dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:58:00 #23
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208447
Dutroux loopt in het bos met drie kleine meisjes. Het begint al donker te worden en de meisje klampen zich stevig aan 'm vast.
"Meneer, ik ben een beetje bang," fluistert een van de meisjes zachtjes.
Zegt Dutroux; "Ja wat dacht je van mij ? Ik moet straks alleen terug !"

----------

Wat is het verschil tussen Dutroux en Michael Jackson ?

Dutroux kan metselen.

dinsdag 26 oktober 1999 @ 17:00:00 #24
631 GHaven
pi_208448
Marc Dutroux komt Michael Jackson tegen.

MD : He Michael, ik ben een grote fan van je. Ik heb al je platen!

MJ : Hi Marc, ik ben ook een fan van jou. Ik heb al je video's!

[Dit bericht is niet gewijzigd door GHaven (en zeker niet op 26 Oktober 1999).]

pi_208449
Waarom heeft God de negers geschapen?
Hij had niet genoeg haren om er apen van te maken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')