---------------[ Lik hier ]-----------------
Karin en Bianca hebben het in een persoonlijk gesprek over de moppen die in huis verteld worden.
Karin: “Ik heb me enorm gestoord aan die mop van Mona over Turken. Iedereen lacht wel schaapachtig, maar ik kan daar helemaal niet om lachen.”
Bianca: “Ja, het is een hele erge vorm van discriminatie.”
Karin: “Ja, maar ik durf er ook niks van te zeggen. Dat vind ik wel een beetje hypocriet van mezelf.”
Bianca: “Je bedoelt, stilzwijgen is goedkeuren.”
Karin: “Ja, precies.”
Bianca: “Dat heb ik af en toe met die moppen van Ruud ook. Die gaan alleen maar over seks. Dat is allemaal zo simpel. Dan voel ik me net weer een twaalfjarige. Qua intellectuele vermogens gaan we er wat dat betreft hier niet echt op vooruit.”
---------------[ Lik hier ]-----------------
Voor een collectie van de SLECHTSTE of meest smakeloze mop stel ik voor ze hierin te posten, aan het einde van de week bepalen we met z'n allen wie de slechtste mop heeft verteld.
De aftrap:
Een man komt bij een herberg om daar te slapen, er is echter geen slaap plaats meer en de herbergier verteld hem:
'Helaas heb ik geen plek meer, echter, er is nog wel plek in de stallen, daar mag je wel slapen als je wilt.'
'Okee.' antwoord de man 'Dan ga ik daar wel pitten!'
'Eén ding moet ik je nog vertellen, kijk niet achter het rode gordijntje, je mag er alles doen maar dat niet.'
De man stemt in en gaat in de stallen slapen, alleen krijgt 'ie rond middernacht een ontiegelijke honger! Hij denkt na: 'Shit, ik heb ontiegelijke honger, wat kan ik in Godsnaam eten?' En hij besluit achter het rode gordijntje te kijken, tot zijn verbazing ziet hij:
Een krentebrood van een meter zestig!
En hongerig als hij is eet hij de helft op, na de helft van het krentebrood kan hij écht niet meer, en hij gaat weer slapen.
De volgende dag komt de herbergier binnen:
'En kerel, heb je lekker geslapen?'
'Jawel!' antwoord de man 'Maar ik moet je wat bekennen, ik heb achter het rode gordijntje gekeken en de helft van het krentebrood dat daar lag op gegeten, ik wil er wel voor betalen hoor.'
'Krentebrood?' Antwoord de herbergier 'Waar heb je het over man? Daar lag alleen maar mn schoonmoeder die was overleden aan de builenpest!'
- De aftrap!
Ken je nog meer smakeloze, vieze (en absoluut NIET
rascistische moppen, post ze hier, voor Karin en Bianca!)
En WIN!
Grtz,
MiRR0RMaN.
Komt ie:
kinderlokker tegen peuter: wil jij een snoepje?
peuter tegen kinderlokker: eerst je lul laten zien
WHOOOHAAA
mAZZEL
Hoog in de Empire State Building zitten twee mannen aan een bar. Een van de mannen is duidelijk dronken en begint een verhaal op te hangen tegen die andere man: "Weet je dat de winden tussen al de wolkenkrabbers zo raar stromen dat je gewoon hier van het raam kan springen, en je dan door de wind weer terug wordt geblazen?"
De nuchtere man hoort dit gelaten aan, hij weet dat je dronken mannen niet al te veel moet tegenspreken, want ze zijn vaak onvoorspelbaar en voor je het weet worden ze aggressief. De dronken man blijft echter maar aandringen: "Het is echt zo, de winden hier zijn echt ongeloofijk, je gelooft me niet he? Ik kan het je zo laten zien, als je me niet gelooft...je gelooft me niet he?"
De nuchtere man is het op een gegeven moment helemaal zat: "Ok! Ik zet er $50 dat wat je zegt niet waar is, probeer maar te bewijzen!"
Hij denkt zo voorlopig van die man af te zijn. Maar tot zijn grote schrik staat de dronken man op van zijn barkruk neemt een aanloop en springt het raam uit naar beneden. En tot zijn nog grotere verbazeing ziet hij hem teriggeblazen worden door het raam zo weer naar binnen.
"Dit is echt ongelooflijk! Dit moet ik ook proberen!" Hij staat ook op en springt ook het uit het raam. Een paar seconden later raakt hij met een klap de straat beneden.
De dronken man is inmiddels weer gaan zitten aan de bar en heeft weer wat te drinken besteld. De barman komt het brenegen en zegt:"Superman, je bent echt een klootzak als je te veel op hebt."
Ik heb trouwens ook niks tegen bv turkenmoppen of wat dan ook (sterker nog, de meeste turkenmoppen hoor ik van een Turkse vriend van me).
Een mop is een mop en waarom zou een Belgen mop WEL mogen en een Turkenmop niet ?
Waarom is het een 'slechter' dan het andere ?
Voer voor discussie (ja ik ben graag tegendraads en ben GEK op dit soort discussies. De mensen op GoT kunnen je daar VEEL over vertellen
Zou dan willen zeggen laat ze maar komen. Hoezo discriminatie, in het buitenland maken ze toch ook moppen over hollanders?
Zal met toch effe aan de topic houden:
Waarom was er een aardbeving in Turkije?
God moest de vuilnishoop effe aantrillen
------------------
Limbo and proud of it!
[Dit bericht is gewijzigd door squeeky (Datum 26 Oktober 1999).]
"Waarom zitten er geen ramen in een vuilniswagen?"
"Anders denken de turken dat het de SRV is"
Waarom geen turkenmop. Ze zijn toch turk.
Een Belgenmop mag wel en een mop over Duitsers ook. We zouden onderhand toch oorlog moeten hebben met onze buurlanden! Het is niet discrimineren vind ik... De duitsers en Belgen ( god weet misschien ook wel de Turken) vertellen toch ook moppen over ons Nederlanders!
een al zeer doorgelopen hoertje dat er nogal lelijk uitzag. Ze had namelijk flinke grote korsten over d'r hele hoofd, bovenop. 's Avonds voordat ze aan het werk gaat haalt ze deze van eraf (dat is een slechte gewoonte van haar) en stelpt het bloeden. Ze doet dit voor de spiegel en legt de korsten op schoteltje.
's Avonds komt er een klant bij haar en vraagt vantevoren hoeveel een partijtje recht-toe-recht-aan kost. "100 gulden voor een half uurtje rammen" antwoordt ze. Na het "partijtje rammen" gaat ze even naar het toilet toe om zich op te frissen. Als ze terug komt ziet ze de man naast het bed staan en op het bed ligt 100 gulden. Plus 1. "101 Gulden? Het was honderd, hoor." "Ja," zegt de man, "maar die ene gulden is voor de chips op het schoteltje."
De dokter kijkt hem glimlachend aan en Frans gaat verder "Het doet zo'n pijn! Ik ben bang dat ik een ernstige ziekte heb!"
"Nou,..." antwoordt de dokter "..dat hoor ik liever dan je laatste CD!"
quote:
op 10-26-1999 om 04:13 PM schreef esperance het volgende:
Ja Danny, eigenlijk heb je wel gelijk, waarom wel over belgen en niet over turken?
Nou, je zou het zo kunnen zine, dat de turkse gemeenschap een zwakkere groep is dan de belgische.
quote:
Bovendien is het zo dat belgenmoppen onschuldiger zijn, over hun vermeende domheid. Terwijl een turkenmop vaak extremer is, over hun vermeende misbaarheid, zal ik maar zeggen.
'Ik zit een beetje krap'
Ik bedoelde met vermeende misbaarheid een voorbeeld te geven over waar ze zoal over gaan.
Belgenmoppen gaan over domheid, wat wel iets schattigs heeft, turkenmoppen hebben dat niet.
Zo en dat ik mijn mening...
quote:
op 10-26-1999 om 04:19 PM schreef NERO het volgende:
Frans Bauwer komt bij de dokter en schreeuwt: "Dokter, dokter, dokter, ik heb zo'n ontzettende pijn in mijn keel!".De dokter kijkt hem glimlachend aan en Frans gaat verder "Het doet zo'n pijn! Ik ben bang dat ik een ernstige ziekte heb!"
"Nou,..." antwoordt de dokter "..dat hoor ik liever dan je laatste CD!"
Het ging toch om de slechtste mop?
Mona (terwijl ze anaal wordt gevuistneukt door Ruud): Ja lekker Ruud, haal nu je pink eruit en steek je lul erin.
---
Ruud:Heb jij een gespleten persoonlijkheid?
Bianca:Nee hoor. Ik zei net nog tegen mezelf ik zeg "Meid, dat valt best mee"
Ruud:En wat zij jij toen?
---
Q:Wat is het verschil tussen Rolf X en een vat zwijnenkots?
A:Het vat
---
Mona zit in d'r blote kut met gespreide benen een meloen te eten bij het monument op de dam.
Toerist:Kunt u uw benen even bij elkaar houden, ik wil graag een foto van het monument maken, en die gore doos van u hoef ik er niet op te hebben.
Mona:En dan al die fliege op me meloen gaan sitte seker.
Het is blauw en ruikt naar Ininmini?
Pino's vinger...
Of kan deze niet?
A: Dan kun je haar nog ergens zoenen als je net haar bek hebt volgespoten.
[Dit bericht is gewijzigd door GHaven (Datum 26 Oktober 1999).]
quote:
op 10-26-1999 om 04:35 PM schreef esperance het volgende:
Ok , met zwakkere groep bedoel ik dat ze zwakker staan, en dat het makkelijk is om ze aan te vallen.
quote:
Belgenmoppen gaan over domheid, wat wel iets schattigs heeft, turkenmoppen hebben dat niet.
----------
Wat is het verschil tussen Dutroux en Michael Jackson ?
Dutroux kan metselen.
MD : He Michael, ik ben een grote fan van je. Ik heb al je platen!
MJ : Hi Marc, ik ben ook een fan van jou. Ik heb al je video's!
[Dit bericht is niet gewijzigd door GHaven (en zeker niet op 26 Oktober 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |