goed zo!quote:Op zondag 6 januari 2008 11:48 schreef tomtomaat het volgende:
The yorkshire ripper?
kweethetwelzekerzelfsquote:Op zondag 6 januari 2008 12:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk haast dat Flea bekender is dan Kiedis
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red Hot Chilly Peppers
Dan had ik die ook moeten weghalen..quote:Op zondag 6 januari 2008 12:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk haast dat Flea bekender is dan Kiedis
camera obscura is geen camera maar een projectorquote:Op zondag 6 januari 2008 12:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is het belangrijkste verschil tussen een camera obscura en een modern toestel?
niet, in een camera zit film, of een chip... een camera obscura projecteert op een papiertje of zo, en dan kan je het overtrekken, projector dus...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, zijn allebei camera's
bedoel je dan soms een lens? want je hebt ook camera obscura's met lenzen hoor...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee. Er ontbreekt een voor een camera een essentieel onderdeel op een C.O. . Er zijn ook camera's zonder film (die platen gebruiken)
volgens mij vergis je je, dat zijn geen platen (met zilveroxide of zo) maar gewoon grootformaat film...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik bedoel idd de lens. In ieder geval zaten er in de eerdere modellen geen lens.
Tennessee +1
En voor grootbeeldfotografie worden nog steeds platen gebruikt.
close, but no sigarquote:Op zondag 6 januari 2008 13:00 schreef tomtomaat het volgende:
American Football?
ter info:quote:Op zondag 6 januari 2008 12:55 schreef Tennessee het volgende:
[..]
volgens mij vergis je je, dat zijn geen platen (met zilveroxide of zo) maar gewoon grootformaat film...
tomtomaat +1quote:Op zondag 6 januari 2008 13:03 schreef tomtomaat het volgende:
Australian dan?
van die pagina;quote:Op zondag 6 januari 2008 13:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ter info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Technische_camera
Dus zoals ik zei, film of chip...quote:De algemene opbouw van een technische camera
a. Statiefbevestiging
b. Optische balk, of loopbodem
c. Staanders
d. Filmhouder
e. Matglas
f. Balg
g. Lenshouder
h. Filmvlak
i. Lensvlak
...
Aan de voorstaander dient men een lens monteren, op de achterstaander een registratie medium. Dit kan een filmkassette zijn voor verschillende formaten film (6x6 tot 50x60cm) of een digitale achterwand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |