Ach, gezien de huidige moraal is het een beetje vreemd te denken dat er binnen de EU nog een land zou bestaan dat officieel de doodstraf nog kent.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:45 schreef Tennessee het volgende:
dat jullie zo goed op de hoogte zijn van Belgisch strafrecht
dat is zo te zien ook pas sinds 2003quote:Op zondag 6 januari 2008 13:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ach, gezien de huidige moraal is het een beetje vreemd te denken dat er binnen de EU nog een land zou bestaan dat officieel de doodstraf nog kent.
http://europa.eu/bulletin/nl/200307/p106040.htmquote:"De Europese Unie is verheugd over de inwerkingtreding, op 1 juli 2003, van Protocol nr. 13 bij het Europees Verdrag voor de rechten van de mens inzake de afschaffing van de doodstraf onder alle omstandigheden.
lol, is dat Rita Verdonk na een vakantie met Sonja Bakker daar op de achtergrond?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Om discussies over het goede antwoord te voorkomen
welke film
[ afbeelding ]
de vraagsteller is weg dus ik heb het even gegoogled en volgens mij is het fout, sorryquote:Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
Holy Smoke?
In Nederland of in de wereld?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doe ik wel even een vraag tussendoor:
Wie was de eerste miljardair?
Flitspaal +1 (weet ik zo goed als zeker)quote:
Carnegie (of als je in Nederland bedoelt, De Oranje familie)quote:Op zondag 6 januari 2008 16:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doe ik wel even een vraag tussendoor:
Wie was de eerste miljardair?
jojo's vraag is nog open geloof ikquote:Op zondag 6 januari 2008 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
zal ik er dan maar een vraag ingooien aangezien Flitspaal pleite is?
quote:Baby please don`t go please don`t leave me
In my dreams I know you are
always by my side
Everywhere I go you linger in my mind
Nee, die heb ik net beantwoordquote:Op zondag 6 januari 2008 16:30 schreef Tennessee het volgende:
[..]
jojo's vraag is nog open geloof ik
sorry, ben ff de draad kwijt... ben een nachtje wakker al, niet helemaal helder meer ondertussen...quote:
Neen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:34 schreef Tennessee het volgende:
yazoo, don't go?
quote:Baby don't go
I just want you here
Right by your side
I won't hide my tears
Nee..het zijn zangeressen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:46 schreef Tennessee het volgende:
ten sharp, don't go?
klinkt wel als een ten sharp tekst... somebody zegt me helemaal niks... welk tijdperk hebben we het over?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..het zijn zangeressen.
Ook bekend van: Somebody
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |