knnth was me al voor met de linkquote:
Klopt, was ook een beetje flauw van me. Al zie ik in hem toch niet iemand die zijn land even naar het WK helptquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was omdat het bij Barendrecht op de één of andere manier niet werkte. Geen klik met Jack, misschien te veel parasiterend op zijn kwaliteiten.
Bij DOTO was hij enkele jaren sensationeel goed.
Espn livescores.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
Waar heb je die info vandaan?
Haiti moet ook nog opzij gezet worden hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:52 schreef knnth het volgende:
Afgeloopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grooooote stap naar de poulefase gezet![]()
haiti uit altijd lastigquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Haiti moet ook nog opzij gezet worden hoor
Farrell in de goal uiteraard, Cijntje als (rechts)back. Verder zijn Mauris en Loran echte verdedigers, en kunnen ook Zimmermann en Franken achterin spelen. Een van de 2 dus achterin erbij, en de ander op het middenveld. Winklaar en Jongsma maken dat middenveld compleet. Nelisse natuurlijk in de spits, met daar omheen/achter Rosalia en Smeekes.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:41 schreef One_conundrum het volgende:
hmm, wie kan daar een werkende opstelling van maken?
Jongsma
Dat lijkt me toch niet...quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
Franken achterin spelen.
Ik ken em niet. Ging uit van MM's reactie:quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch niet...
Nouja, er kan veel. Maar het is niet logisch.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:28 schreef methodmich het volgende:
Leuk natuurlijk dat Franken ook geselecteerd is. Prima voetballer, kan zowel kort voor de defensie, als inschuivende vrije verdediger of als spelverdeler acteren. Blijft opmerkelijk dat die jongen zo weinig profduels heeft gespeeld, al heeft hij op gegeven moment met succes voor zijn studie gekozen. Heeft een goede baan nu. Desondanks noemde Ricardo Moniz hem de technisch beste speler die hij ooit zag, zegt toch wel iets.
[ afbeelding ]
Oh, dat zie ik nu ook. Er vlak voor zou kunnen, maar die jongen is een te technische/spelverdelende voetballer om in de verdediging te zetten wat mij betreftquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ken em niet. Ging uit van MM's reactie:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |