Misschien zou je is kunnen beginnen door je prijs omhoog te gooien.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Bah wat een ordinair topic dat gedoe altijd met sex?
Jullie maken sex zo goedkoop etc
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Misschien zou je is kunnen beginnen door je prijs omhoog te gooien.
ik volg je totaal nietquote:Op zondag 6 januari 2008 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Nee helaas niet...voor jou is dat wel jammer..quote:
Doggystyle is niet (persé) anaal.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat als de vrouwelijke persoon nog nooit anaal is genomen dat je dan niet meteen keihard moet gaan raggen ....
zhe, blijf dan weg uit SEX als je hier alleen maar kunt baggeren en zeiken over hoe goor SEX of de beleving van SEX door sommigen is.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Weet ik, maar waar hebben zij het dan over ...(zo hard mogelijk) vaginaal of anaal ? wel handig om te weten he, aangezien dat (lijkt me) toch wel een verschil maaktquote:Op zondag 6 januari 2008 01:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Doggystyle is niet (persé) anaal.
Ik gok vaginaal.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Weet ik, maar waar hebben zij het dan over ...(zo hard mogelijk) vaginaal of anaal ? wel handig om te weten he, aangezien dat (lijkt me) toch wel een verschil maakt
Vaginaal. Anaal is nog steeds niet de maat, tenzij iemand dat expliciet vermeldt kun je er beter vanuit gaan dat men het daar niet over heeft.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Weet ik, maar waar hebben zij het dan over ...(zo hard mogelijk) vaginaal of anaal ? wel handig om te weten he, aangezien dat (lijkt me) toch wel een verschil maakt
Kom even langs in de SC, kan ik je uithoren!quote:Op zondag 6 januari 2008 01:07 schreef NanKing het volgende:
[..]![]()
.
mijn eerste post in sex sinds maanden volgens mij![]()
Officieel?quote:Op zondag 6 januari 2008 01:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
zhe, blijf dan weg uit SEX als je hier alleen maar kunt baggeren en zeiken over hoe goor SEX of de beleving van SEX door sommigen is.
En ja, dat kan je zien als een officieel verzoek. [ afbeelding ]
Jawel hoor, des te harder des te beterquote:Op zondag 6 januari 2008 00:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat als de vrouwelijke persoon nog nooit anaal is genomen dat je dan niet meteen keihard moet gaan raggen ....
Ik ben er alquote:Op zondag 6 januari 2008 01:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Kom even langs in de SC, kan ik je uithoren!
Open er een topic overquote:Op zondag 6 januari 2008 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Officieel?
Hm ik zou wensen dat men ook meer de liefde erbij betrekt!
Ipv alleen maar het neuken an sich!
Nou jij weer...
Dan tief je maar op naar R&P.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Officieel?
Hm ik zou wensen dat men ook meer de liefde erbij betrekt!
Ipv alleen maar het neuken an sich!
Nou jij weer...
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Maakt me niet uit, als het maar hard is.
En niet per ongeluk verkeerd prikkenquote:Op zondag 6 januari 2008 01:20 schreef MouzurX het volgende:
Maare de conclusie is dus dat het hard moet .. maakt niet uit hoe ?en meestal vaginaal...
![]()
befaamde quote: "dat gaat nooit per ongeluk"quote:Op zondag 6 januari 2008 01:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En niet per ongeluk verkeerd prikken
Ik wel, hoe hard? in N/m*s graagquote:Op zondag 6 januari 2008 00:34 schreef Roellio het volgende:
Wil je ook nog weten hoe hard je aan haar haar moet trekken, TS?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |