En die doet het prima, ik ben er erg blij mee. Ik gebruik 'em zowat elke dagquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, die heeft Tijn tegenwoordig en die deed mee in het replace programma
Nee ik pats nergens mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, pats maar weer met je ACD en je Mac Pro..
heb je die deuk er nog uitgekregen die bij swets is veroorzaakt?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
En die doet het prima, ik ben er erg blij mee. Ik gebruik 'em zowat elke dag
Superquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:04 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee ik pats nergens mee.![]()
Dit is trouwens wel een leuk plaatje
[ afbeelding ]
' Slechts het topje van de ijsberg '![]()
Neuh, maar dat stoort me ook niet zo hoor. Het zit aan de achterkantquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
heb je die deuk er nog uitgekregen die bij swets is veroorzaakt?
Je had het toch niet zelf gedaan of wel?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
En 'deuk' is ook een groot woord. Het is een butsje...
Heb je de EP630 gekocht ? Wel even in laten spelen hèquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
die creative in-ear doppen zijn wel een stuk beter dan die standaard headset
Nee, ik constateerde plotseling een deuk. Waarschijnlijk had dochterlief hem van de tafel gelopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je had het toch niet zelf gedaan of wel?
Ja 20 euro bij bolquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Heb je de EP630 gekocht ? Wel even in laten spelen hè
Ach magsafe is ook niet alles want als het draadje flink buigt kun je alsnog de macbook (pro) verplaatsen maar het scheelt wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik constateerde plotseling een deuk. Waarschijnlijk had dochterlief hem van de tafel gelopen.
Toen was er nog geen magsafe.
Ja hoor , dan niet. Ik kan je wel verklappen dat ze nog beter klinken na inspelen. Dus zo bullshit is het niet ..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
"Inspelen" van je oordopjes wat een bullshit..
Ja post dan de grotequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Ow, ik vind deze Leopard Server Wallpaper mooier dan die standaard spacy achtergrond van Leopard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |