Zeker, maar er zit wel echt een diep gat in de begroting door dat gedoe met mestalla wat nu iets van 100 miljoen minder waard is dan eerst begroot dus er zal meer moeten gebueren.quote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het zou qua financiën wel een stuk schelen als je die CL kan halen. Die inkomsten mis je dit jaar toch ook.
Je was toch bij de wedstrijd tegen Villareal (?) geweest ? Hoe was dat ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voor een vervanger heb je nu niet meer dan 10 miljoen beschikbaar, zoals je met Villa wel had.
Je gaat er sowieso op achteruit, maar dat hoeft niet erg te zijn. Maar je hebt niets aan weer zo'n net-niet speler a la Zigic.
Morientes gaat toch al weg en had het gat toch niet op kunnen vangen, hoewel ik wel vind dat 'ie het gewoon wel goed heeft gedaan in de periode dat hij bij Valencia zat.
Heeft hele nuttige dingen gedaan.
Joaquin is inderdaad niet onmisbaar (al vond ik 'm afgelopen zaterdag wel sterk spelen, mocht ook wel weer eens).
Verder is het zaak om wel een deel van de as over te houden, waar je op voort kunt bouwen. En dan moet je slim gaan inkopen.
Pablo gaat ook mee naar Zuid-Afrika las ik vandaag. Leuk voor 'mquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:39 schreef Tizitl het volgende:
Vind Pablo nuttiger dan Joaquin. Joaquin is veel te wisselvallig, die kan soms in zijn eentje een hele verdediging in paniek brengen en de volgende wedstrijden is hij spoorloos en heb je geen idee dat hij op het veld staat.
Qua spitsen is Morientes inderdaad nuttig geweest maar dit seizoen zag je toch wel heel erg dat hij een stuk langzamer is geworden, eigenlijk te langzaam. Zigic is op zich een prima spits (scoort weer aan de lopende band bij Santander) maar past niet in ons systeem denk ik omdat hij voetballend te beperkt is, al heb ik liever dat ze Zigic gebruiken dan dat er weer een veel te dure floppende paniekaankoop komt..
Maar in de eerst plaats zorgen dat ze financieel niet verzuipen dan zien we daarna wel wat er op het veld nog overblijft, failliet gaan is de mist goede optie.
Gerucht gaat (heb nog geen Engelstalige bevestiging) dat Soriano het Mestalla had verkocht voor 350 miljoen (!) te voldoen over 5 jaar maar de rest van de raad van bestuur 400 miljoen wilde omdat het gespreid werd betaald en Soriano vervolgens daarom is opgestapt...quote:
vi.nlquote:Nu Kaká binnen is, richt Real Madrid zich op de volgende aankopen. Volgens Marca is De Koninklijke tot een akkoord gekomen met Valencia over de transfer van David Villa. Voor 37 à 38 miljoen euro verhuist de spits naar de Madrilenen. Bovendien kondigde voorzitter Florentino Pérez op radio Once Cero aan: 'Ik ga er al het mogelijke aan doen om Cristiano Ronaldo te laten spelen bij Real Madrid.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |