abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 20:36:23 #176
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_67772065
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Het zou qua financiën wel een stuk schelen als je die CL kan halen. Die inkomsten mis je dit jaar toch ook.
Zeker, maar er zit wel echt een diep gat in de begroting door dat gedoe met mestalla wat nu iets van 100 miljoen minder waard is dan eerst begroot dus er zal meer moeten gebueren.

Overigens heeft Fernandes zijn been gebroken, das best kut aangezien hij gisteren goed speelde
pi_67774305
Het blijft trouwens wel bizar. Vorig jaar toch niet ver verwijderd van degradatie, nu misschien een faillissement.
Het lijken de jaren '80 wel weer
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_67950271
pi_67951537
Ik zit komend weekeinde in Valencia, hopelijk kan ik kaarten regelen voor Valencia - Sevilla, en anders kan ik altijd nog naar Levante
pi_67963123
Weer gewonnen
Ditmaal 3-2 van Gijon, waar Villa nog tegen z'n oude club scoorde.
Laatste doelpunt kwam van Mata en we kwamen op voorsprong door Silva.
  zondag 12 april 2009 @ 23:01:11 #181
234795 sezten
El genius
pi_67963537
Dat shirt Unibet..
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  maandag 13 april 2009 @ 17:44:58 #182
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_67980783
Dan maar 4de worden

Al wordt het nog best lastig aangezien wij (en Villarreal) nog een erg pittig programma hebben en altetico de kleintjes krijgt.
  maandag 13 april 2009 @ 18:30:10 #183
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_67981816
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:01 schreef sezten het volgende:
Dat shirt Unibet..
Achja Unibet betaalt in ieder geval
  zondag 31 mei 2009 @ 15:11:16 #184
202348 Susi
Temple of Love
pi_69575498
Hopelijk een mooie loting straks in de EL.

Gisteren was een puike wedstrijd tegen Bilbao
  zondag 31 mei 2009 @ 15:12:10 #185
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69575522
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:01 schreef sezten het volgende:
Dat shirt Unibet..
En als het aan die zeikluizen in Parijs en Den Haag ligt, is dit straks verboden.
pi_69733727
Soriano dus weg.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:08:41 #187
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_69738543
Nadat hij er wederom niet in slaagde om de grond van het Mestalla te verkopen..

Vandaag wordt er een nieuwe president gekozen en zal worden gekeken hoe het nu verder moe. Maar het zal zeker geen zachte landing gaan worden en waarschijnlijk een hele harde...

Overigens is dat shirt wat hier gepost werd waarschijnlijk niet officieel, al is Unibet enkele dagen geleden wel bevestigd als sponsor.
pi_69738844
Er zal nu toch een keer gekozen moeten worden tussen of zo door blijven gaan: onzekerheid omtrent het stadion en de grond enz.
Of je begint helemaal opnieuw, verkoopt spelers als Villa en Silva, Pablo en nog wel meer spelers die echt wel wat opleveren. Daar los je geen 400 miljoen mee af, maar je kunt het je ook niet permitteren om die schuld te laten toenemen, met in je achterhoofd het feit dat je die grond nog altijd niet kwijt bent.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:06:18 #189
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_69744873
De kans dat Villa en Silva verkocht worden is al zeer groot, Joaquin mag wat mij betreft ook weg met een hele grote strik.

Probleem is wel dat als je Villa verkoopt je iets moet terugkopen omdat je toch een spits moet hebben, Morientes gaat namelijk ook al weg (en is ook gewoon bagger de laatste tijd) dus houden we anders geen spitsen over.

Maar er zal hoe dan ook verkocht gaan worden omdat ze gewoon geld moeten hebben, het hele zootje hangt nu al van noodkredieten aan elkaar.
pi_69745178
Voor een vervanger heb je nu niet meer dan 10 miljoen beschikbaar, zoals je met Villa wel had.
Je gaat er sowieso op achteruit, maar dat hoeft niet erg te zijn. Maar je hebt niets aan weer zo'n net-niet speler a la Zigic.

Morientes gaat toch al weg en had het gat toch niet op kunnen vangen, hoewel ik wel vind dat 'ie het gewoon wel goed heeft gedaan in de periode dat hij bij Valencia zat.
Heeft hele nuttige dingen gedaan.

Joaquin is inderdaad niet onmisbaar (al vond ik 'm afgelopen zaterdag wel sterk spelen, mocht ook wel weer eens).

Verder is het zaak om wel een deel van de as over te houden, waar je op voort kunt bouwen. En dan moet je slim gaan inkopen.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:13:59 #191
202348 Susi
Temple of Love
pi_69748825
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voor een vervanger heb je nu niet meer dan 10 miljoen beschikbaar, zoals je met Villa wel had.
Je gaat er sowieso op achteruit, maar dat hoeft niet erg te zijn. Maar je hebt niets aan weer zo'n net-niet speler a la Zigic.

Morientes gaat toch al weg en had het gat toch niet op kunnen vangen, hoewel ik wel vind dat 'ie het gewoon wel goed heeft gedaan in de periode dat hij bij Valencia zat.
Heeft hele nuttige dingen gedaan.

Joaquin is inderdaad niet onmisbaar (al vond ik 'm afgelopen zaterdag wel sterk spelen, mocht ook wel weer eens).

Verder is het zaak om wel een deel van de as over te houden, waar je op voort kunt bouwen. En dan moet je slim gaan inkopen.
Je was toch bij de wedstrijd tegen Villareal (?) geweest ? Hoe was dat ?
pi_69751459
Nee, afgelopen zaterdag, tegen Bilbao.

Ja, dat was wel tof. Was m'n tweede wedstrijd in Mestalla. Niet helemaal uitverkocht, maar wel een leuke sfeer. Gewoon gezellig, lijkt toch een beetje een familie aangelegenheid. Gezinnetje hier, gezinnetje daar. Brood mee naar het stadion voor in de rust. Ik vind dat wel wat hebben.

En het was daarnaast ook gewoon een boeiende pot voetbal. Villa die in de tweede helft echt veel kansen mist, maar dan in de laatste minuut staat 'ie er toch weer voor z'n tweede van de avond met zo'n intikker

Valencia
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:39:52 #193
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_69756246
Vind Pablo nuttiger dan Joaquin. Joaquin is veel te wisselvallig, die kan soms in zijn eentje een hele verdediging in paniek brengen en de volgende wedstrijden is hij spoorloos en heb je geen idee dat hij op het veld staat.

Qua spitsen is Morientes inderdaad nuttig geweest maar dit seizoen zag je toch wel heel erg dat hij een stuk langzamer is geworden, eigenlijk te langzaam. Zigic is op zich een prima spits (scoort weer aan de lopende band bij Santander) maar past niet in ons systeem denk ik omdat hij voetballend te beperkt is, al heb ik liever dat ze Zigic gebruiken dan dat er weer een veel te dure floppende paniekaankoop komt..

Maar in de eerst plaats zorgen dat ze financieel niet verzuipen dan zien we daarna wel wat er op het veld nog overblijft, failliet gaan is de mist goede optie.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 23:00:51 #194
234795 sezten
El genius
pi_69756904
Ik zie Mata ook nog wel verkocht worden
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_69757357
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:39 schreef Tizitl het volgende:
Vind Pablo nuttiger dan Joaquin. Joaquin is veel te wisselvallig, die kan soms in zijn eentje een hele verdediging in paniek brengen en de volgende wedstrijden is hij spoorloos en heb je geen idee dat hij op het veld staat.

Qua spitsen is Morientes inderdaad nuttig geweest maar dit seizoen zag je toch wel heel erg dat hij een stuk langzamer is geworden, eigenlijk te langzaam. Zigic is op zich een prima spits (scoort weer aan de lopende band bij Santander) maar past niet in ons systeem denk ik omdat hij voetballend te beperkt is, al heb ik liever dat ze Zigic gebruiken dan dat er weer een veel te dure floppende paniekaankoop komt..

Maar in de eerst plaats zorgen dat ze financieel niet verzuipen dan zien we daarna wel wat er op het veld nog overblijft, failliet gaan is de mist goede optie.
Pablo gaat ook mee naar Zuid-Afrika las ik vandaag. Leuk voor 'm

Wat je zegt over Zigic klopt wel, maar hij heeft mij gewoon niet voldoende overtuigd.

En Joaquin: ik zag vandaag in een ander topic de top 5 van de duurste transfers per zomer. Daar zag ik nog Joaquin tussen staan, en hij heeft dat bedrag nooit helemaal waargemaakt.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 23:42:09 #196
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_69757997
Joaquin is gewoon hopeloos wisselvallig, als het zijn dag is man van de wedstrijd maar vaak loopt hij ook weken als een kip zonder kop rond.

Kans dat Mata naar Madrid gaat is inderdaad wel aanwezig, zeker omdat het een jeugdproduct van Real is. Daarom zal Real waarschijnlijk ook wel te veel voor hem gaan betalen denk ik Ach gratis oppikken en vervolgens voor iets van 20 miljoen een paar jaar later terugverkopen is op zich geen slechte zaak, zou wel jammer zijn aangezien het een groot talent is.

Als Vicente gewoon fit blijft mogen ze hem van mij hebben, maar die kans is erg klein
  zondag 7 juni 2009 @ 14:33:05 #197
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_69793989
Manual Llorente is de nieuwe president en 5 van de 9 leden van de raad van bestuur ook eruit...

Gaat weer lekker

Owja ze gaan ook nieuwe aandelen uitgeven binnenkort om kapitaal te krijgen, als sommige van de bestaande aandeelhouders niet kunnen of willen kopen gaan de machtsverhoudingen weer veranderen. Dus kunnen we weer door met de soapserie
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:29:50 #198
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_69881935
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Soriano dus weg.
Gerucht gaat (heb nog geen Engelstalige bevestiging) dat Soriano het Mestalla had verkocht voor 350 miljoen (!) te voldoen over 5 jaar maar de rest van de raad van bestuur 400 miljoen wilde omdat het gespreid werd betaald en Soriano vervolgens daarom is opgestapt...

Als dit waar (en dat hou ik nog goed voor mogelijk ook...) is zitten in de raad van bestuur de meest incompetente prutsers ooit.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:55:41 #199
202348 Susi
Temple of Love
pi_69903248
quote:
Nu Kaká binnen is, richt Real Madrid zich op de volgende aankopen. Volgens Marca is De Koninklijke tot een akkoord gekomen met Valencia over de transfer van David Villa. Voor 37 à 38 miljoen euro verhuist de spits naar de Madrilenen. Bovendien kondigde voorzitter Florentino Pérez op radio Once Cero aan: 'Ik ga er al het mogelijke aan doen om Cristiano Ronaldo te laten spelen bij Real Madrid.'
vi.nl

Tja, gezien de geldzorgen kon Villa niet eeuwig blijven, maar dat hij naar Real gaat waarschijnlijk vind ik toch wel erg jammerlijk
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:16:35 #200
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_69903972
Hoogste bod op Villa is op dit moment afkomstig van een buitenlandse club, waarbij het vermoedelijk gaat om Chelsea.

38 miljoen zie ik niet gebeuren aangezien ze al hogere bedragen hebben afgeslagen. Tenzij bijvoorbeeld een Negredo de andere kant op gaat als vervanger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')