Schandalig als je kijkt naar het spelersmateriaal inderdaad dat ze geen CL weten te halen. Blijkt overigens toch maar weer dat ze samen met Barcelona een van de beste jeugdopleidingen van Spanje hebben. Alhoewel Villa niet echt eigen kweek is natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Momenteel staan er weer gewoon drie spelers in de basis bij Spanje. En dan zitten Silva, Pablo en Albiol nog op de bank.
Mata (en Marchena natuurlijk) ook niet, maar het blijft inderdaad raar om te zien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Schandalig als je kijkt naar het spelersmateriaal inderdaad dat ze geen CL weten te halen. Blijkt overigens toch maar weer dat ze samen met Barcelona een van de beste jeugdopleidingen van Spanje hebben. Alhoewel Villa niet echt eigen kweek is natuurlijk.
Mat genoeg gezeik buiten het veld, niet betalen en een boel blessures is CL halen ook met dat soort spelers lastig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Schandalig als je kijkt naar het spelersmateriaal inderdaad dat ze geen CL weten te halen. Blijkt overigens toch maar weer dat ze samen met Barcelona een van de beste jeugdopleidingen van Spanje hebben. Alhoewel Villa niet echt eigen kweek is natuurlijk.
bron: Voetbalzonequote:Valencia zet streep door transfer
Geschreven op vrijdag, 19 juni om 16:38
David Villa speelt nog minimaal een seizoen voor Valencia. Na een onderhoud met voorzitter Manuel Llorente heeft zaakwaarnemer José Luis Tamargo vrijdag in een officiële verklaring laten weten dat de club radicaal van gedachten is veranderd en dat de aanvaller niet langer te koop is. Dat is voor Real Madrid, waar de voorkeur van Villa naar uitging, en alle andere geïnteresseerde clubs een streep door de rekening.
Tamargo had vrijdagmiddag in de kantoren van Valencia een onderhoud met Llorente. De belangenbehartiger hoopte tot een vergelijk te komen over een transfer naar de Spaanse hoofdstad. Valencia besloot namelijk afgelopen week de onderhandelingen te staken, om zodoende de situatie rustig te kunnen bekijken. Llorente gaf vrijdag echter aan dat de club besloten heeft de topschutter van de transferlijst te halen.
"In een eerder stadium gaf Valencia aan dat David Villa tegen een marktconforme prijs mocht vertrekken", stelt Tamargo. "Dit in verband met de moeilijke financiële situatie van de club. De club legde mij de financiële voorwaarden voor om zodoende met geïnteresseerde clubs te kunnen onderhandelen. De vier grootste clubs te wereld hebben zich de afgelopen weken meermaals voor de speler in kwestie gemeld."
"De situatie is nu echter omgeslagen. Valencia wil David Villa niet meer verkopen, ondanks het feit dat ik reeds met drie geïnteresseerde clubs heb onderhandeld. De ontstane situatie is voor iedereen nadelig, zowel voor de club als voor de speler", aldus Tamargo. Real Madrid zou een bedrag van 35 miljoen euro plus Álvaro Negredo hebben geboden, maar in Valencia aaste men op de absolute hoofdprijs voor Villa.
Zo'n bod vangen ze nooit meer voor hemquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ongehoord dat zo'n club kan blijven bestaan. Ik heb absoluut niks tegen Valencia hoor, zelfs sympathie, maar met torenhoge schulden boden van 35m etc weigeren, dat is gewoon geen gezond beleid.
Ze hebben vanuit Madrid onder Calderon al eens 50 miljoen geboden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo'n bod vangen ze nooit meer voor hem
Mwah ze kunnen ook andere spelers verkopen dan alleen Villa he. Bovendien moeten ze als ze Villa verkopen een spit halen, ben je alweer en boel geld kwijt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ongehoord dat zo'n club kan blijven bestaan. Ik heb absoluut niks tegen Valencia hoor, zelfs sympathie, maar met torenhoge schulden boden van 35m etc weigeren, dat is gewoon geen gezond beleid.
Liever dit dan torenhoge schulden en blijven bieden op spelers van 35 miljoen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mooi affichequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:04 schreef Dynastic het volgende:
22/07 ADO Den Haag - Valencia, vriendschappelijk in het ADO stadion.
Albiol was een meer dan bruikbare kracht, maar ik ben zeker blij met die 15 miljoen. Voor een verdediger erg netjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:03 schreef Tizitl het volgende:
Albiol dus naar Real voor 15 miljoen, lijkt me een goede deal aangezien we cash nodig hebben en Albiol nou ook weer geen tweede Ayala is of gaat worden. Desondanks altijd jammer dat een Valencia jeugdproduct de club verlaat.
Wel al twee goede backs gehaald, dat was toch een positie waar het nogal eens fout ging de laatste jaren en een verdediger uit de 2e divisie (die ik dus niet ken). Al met al goede goedkope transfers, er is overigens ook nog interesse voor Granero.
Zeker bruikbaar, maar eerlijk gezegd had ik een vertrek van Alexis erger gevonden. Albiol is wel bruikbaar maar nog zeker niet volgroeid als verdediger, zeker als het slecht gaat heeft hij soms de neiging rare dingen te gaan doen. Hij is nog zeker geen tweede Ayala en dat gaat ie denk ik ook niet worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Albiol was een meer dan bruikbare kracht, maar ik ben zeker blij met die 15 miljoen. Voor een verdediger erg netjes.
Niet in het verleden blijven hangen, doorgaan. De toekomst moet het doen en elke centrale verdediger gaan vergelijken met Ayala of hij wel goed genoeg zou zijn is nou niet bepaald de manier waarop hé.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:18 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Zeker bruikbaar, maar eerlijk gezegd had ik een vertrek van Alexis erger gevonden. Albiol is wel bruikbaar maar nog zeker niet volgroeid als verdediger, zeker als het slecht gaat heeft hij soms de neiging rare dingen te gaan doen. Hij is nog zeker geen tweede Ayala en dat gaat ie denk ik ook niet worden.
Villa wel, Silva niet denk ik. Beide is zelfmoord voor het bestuur en ze hebben al vanaf het begin gezegd dat Silva niet te koop is, terwijl Villa weg mocht en ook Abiol eigenlijk opgestuurd is richting Madrid. Villa Moet ook weg omdat zijn salaris verreweg het hoogste is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat Silva en Villa in elk geval ook nog weg gaan.
Hopelijk is er dan genoeg geld opgehaald om weer een beetje gezond te zijn
Dat zei ik ook al en daarom zal Silva ook wel weg gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:32 schreef Tizitl het volgende:
Transfers is gewoon om op dit moment aan de rente en afbetaling te kunnen voldoen en de salarissen te kunnen betalen.
Ja, ik vind 't gewoon een mooi bedrag en hij is gewoon niet onmisbaar. Dan is zo'n deal snel gemaaktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:18 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Zeker bruikbaar, maar eerlijk gezegd had ik een vertrek van Alexis erger gevonden. Albiol is wel bruikbaar maar nog zeker niet volgroeid als verdediger, zeker als het slecht gaat heeft hij soms de neiging rare dingen te gaan doen. Hij is nog zeker geen tweede Ayala en dat gaat ie denk ik ook niet worden.
Al met al denk ik dat onze verdediging er met de nieuwe backs op vooruit gaat. Moretti was niet echt geweldig en Miguel is aanvallend goed maar laat verdedigend ook nog wel eens wat liggen. Als de vleugels wat stabieler zijn krijg je misschien ook wat meer rust in het centrum.
Vond het met name beter gaan toen Alexis speelde en Marchena als DM. Ze schijnen Albiol trouwens wel echt naar Madrid toe gestuurd te hebben in plaats van dat hij zelf zozeer er heen wilde.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't gewoon een mooi bedrag en hij is gewoon niet onmisbaar. Dan is zo'n deal snel gemaakt![]()
Verdediging was afgelopen seizoen erg wisselvallig, dus ik hoop dat dat komend seizoen beter gaat. Heb er wel vertrouwen in.
Morgen de officiële presentatie met het loge van unibet erop, nu zijn er al wat platjes te vinden zonder logo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, is met Unibet he, dus erg lelijk.
www.tinypic.com ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:28 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Morgen de officiële presentatie met het loge van unibet erop, nu zijn er al wat platjes te vinden zonder logo.
PS: hoe upload ik plaatjes?
Zulk nieuws is nog eens fijn terugkomen van vakantie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:09 schreef Tizitl het volgende:
Hij meldde dat het mestalla verkocht is voor 500 miljoen, eerst zien dan geloven maar als het waar is zou het betekenen dat we uit de schulden zijn en het nieuwe mestalla kunnen afbouwen.
Daarom hield ik dus een slag om de arm, is nog steeds erg vaag wie er nu achter Soriano staan. Wordt weer een echte soapquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zulk nieuws is nog eens fijn terugkomen van vakantie.
Ik zie het overigens nog altijd nergens bevestigd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |