abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:39:51 #201
202348 Susi
Temple of Love
pi_70000513
Volgens Marca is Villa dus voor 37 miljoen naar Madrid, moeten alleen nog enkele details worden besproken.

telegraaf.nl
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:51:34 #202
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_70001846
Bah. Is toch een boegbeeld geworden in de afgelopen jaren. Het is nu zaak de schulden weg te werken en weer rust in de tent te brengen. Terug naar Champions League-finales
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:20:22 #203
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70100115
Nog niet dus.

Maar zoals je al zei: volgens Marca. Dat betekent dat de kans dat het waar is daalt met zo'n 99%
pi_70100785
Momenteel staan er weer gewoon drie spelers in de basis bij Spanje. En dan zitten Silva, Pablo en Albiol nog op de bank.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:43:10 #205
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_70107145
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Momenteel staan er weer gewoon drie spelers in de basis bij Spanje. En dan zitten Silva, Pablo en Albiol nog op de bank.
Schandalig als je kijkt naar het spelersmateriaal inderdaad dat ze geen CL weten te halen. Blijkt overigens toch maar weer dat ze samen met Barcelona een van de beste jeugdopleidingen van Spanje hebben. Alhoewel Villa niet echt eigen kweek is natuurlijk.
pi_70121571
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Schandalig als je kijkt naar het spelersmateriaal inderdaad dat ze geen CL weten te halen. Blijkt overigens toch maar weer dat ze samen met Barcelona een van de beste jeugdopleidingen van Spanje hebben. Alhoewel Villa niet echt eigen kweek is natuurlijk.
Mata (en Marchena natuurlijk) ook niet, maar het blijft inderdaad raar om te zien.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:35:32 #207
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70131451
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Mat genoeg gezeik buiten het veld, niet betalen en een boel blessures is CL halen ook met dat soort spelers lastig.

Bovendien hebben teams als Sevilla Villareal en Atletico natuurlijk ook geen kneuzenselectie
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:31:45 #208
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_70172572
quote:
Valencia zet streep door transfer
Geschreven op vrijdag, 19 juni om 16:38

David Villa speelt nog minimaal een seizoen voor Valencia. Na een onderhoud met voorzitter Manuel Llorente heeft zaakwaarnemer José Luis Tamargo vrijdag in een officiële verklaring laten weten dat de club radicaal van gedachten is veranderd en dat de aanvaller niet langer te koop is. Dat is voor Real Madrid, waar de voorkeur van Villa naar uitging, en alle andere geïnteresseerde clubs een streep door de rekening.

Tamargo had vrijdagmiddag in de kantoren van Valencia een onderhoud met Llorente. De belangenbehartiger hoopte tot een vergelijk te komen over een transfer naar de Spaanse hoofdstad. Valencia besloot namelijk afgelopen week de onderhandelingen te staken, om zodoende de situatie rustig te kunnen bekijken. Llorente gaf vrijdag echter aan dat de club besloten heeft de topschutter van de transferlijst te halen.

"In een eerder stadium gaf Valencia aan dat David Villa tegen een marktconforme prijs mocht vertrekken", stelt Tamargo. "Dit in verband met de moeilijke financiële situatie van de club. De club legde mij de financiële voorwaarden voor om zodoende met geïnteresseerde clubs te kunnen onderhandelen. De vier grootste clubs te wereld hebben zich de afgelopen weken meermaals voor de speler in kwestie gemeld."

"De situatie is nu echter omgeslagen. Valencia wil David Villa niet meer verkopen, ondanks het feit dat ik reeds met drie geïnteresseerde clubs heb onderhandeld. De ontstane situatie is voor iedereen nadelig, zowel voor de club als voor de speler", aldus Tamargo. Real Madrid zou een bedrag van 35 miljoen euro plus Álvaro Negredo hebben geboden, maar in Valencia aaste men op de absolute hoofdprijs voor Villa.
bron: Voetbalzone

Nu is het zaak komend seizoen orde op zaken stellen en gaan voor die top-4!
pi_70173172
Ongehoord dat zo'n club kan blijven bestaan. Ik heb absoluut niks tegen Valencia hoor, zelfs sympathie, maar met torenhoge schulden boden van 35m etc weigeren, dat is gewoon geen gezond beleid.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_70173231
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ongehoord dat zo'n club kan blijven bestaan. Ik heb absoluut niks tegen Valencia hoor, zelfs sympathie, maar met torenhoge schulden boden van 35m etc weigeren, dat is gewoon geen gezond beleid.
Zo'n bod vangen ze nooit meer voor hem
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:50:56 #211
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70174774
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zo'n bod vangen ze nooit meer voor hem
Ze hebben vanuit Madrid onder Calderon al eens 50 miljoen geboden.

Ik zeg je nu voor het einde van de transferperiode hebben ze een hoger bod voor Villa gekregen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:52:55 #212
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70174830
quote:
Mwah ze kunnen ook andere spelers verkopen dan alleen Villa he. Bovendien moeten ze als ze Villa verkopen een spit halen, ben je alweer en boel geld kwijt.

Enige wat echt helpt tegen die schuldenlast is de verkoop van het stadion, maarja dat wil nu niet erg.
pi_70191768
quote:
Liever dit dan torenhoge schulden en blijven bieden op spelers van 35 miljoen.
pi_70296565
22/07 ADO Den Haag - Valencia, vriendschappelijk in het ADO stadion.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:37:39 #215
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70297428
Vrije verkoop?
pi_70301565
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef Tizitl het volgende:
Vrije verkoop?
Ja
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:03:00 #217
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70371523
Albiol dus naar Real voor 15 miljoen, lijkt me een goede deal aangezien we cash nodig hebben en Albiol nou ook weer geen tweede Ayala is of gaat worden. Desondanks altijd jammer dat een Valencia jeugdproduct de club verlaat.

Wel al twee goede backs gehaald, dat was toch een positie waar het nogal eens fout ging de laatste jaren en een verdediger uit de 2e divisie (die ik dus niet ken ). Al met al goede goedkope transfers, er is overigens ook nog interesse voor Granero.
pi_70372358
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:04 schreef Dynastic het volgende:
22/07 ADO Den Haag - Valencia, vriendschappelijk in het ADO stadion.
Mooi affiche .
pi_70376792
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:03 schreef Tizitl het volgende:
Albiol dus naar Real voor 15 miljoen, lijkt me een goede deal aangezien we cash nodig hebben en Albiol nou ook weer geen tweede Ayala is of gaat worden. Desondanks altijd jammer dat een Valencia jeugdproduct de club verlaat.

Wel al twee goede backs gehaald, dat was toch een positie waar het nogal eens fout ging de laatste jaren en een verdediger uit de 2e divisie (die ik dus niet ken ). Al met al goede goedkope transfers, er is overigens ook nog interesse voor Granero.
Albiol was een meer dan bruikbare kracht, maar ik ben zeker blij met die 15 miljoen. Voor een verdediger erg netjes.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:18:49 #220
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70410136
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Albiol was een meer dan bruikbare kracht, maar ik ben zeker blij met die 15 miljoen. Voor een verdediger erg netjes.
Zeker bruikbaar, maar eerlijk gezegd had ik een vertrek van Alexis erger gevonden. Albiol is wel bruikbaar maar nog zeker niet volgroeid als verdediger, zeker als het slecht gaat heeft hij soms de neiging rare dingen te gaan doen. Hij is nog zeker geen tweede Ayala en dat gaat ie denk ik ook niet worden.

Al met al denk ik dat onze verdediging er met de nieuwe backs op vooruit gaat. Moretti was niet echt geweldig en Miguel is aanvallend goed maar laat verdedigend ook nog wel eens wat liggen. Als de vleugels wat stabieler zijn krijg je misschien ook wat meer rust in het centrum.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 23:48:35 #221
234795 sezten
El genius
pi_70412877
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 22:18 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Zeker bruikbaar, maar eerlijk gezegd had ik een vertrek van Alexis erger gevonden. Albiol is wel bruikbaar maar nog zeker niet volgroeid als verdediger, zeker als het slecht gaat heeft hij soms de neiging rare dingen te gaan doen. Hij is nog zeker geen tweede Ayala en dat gaat ie denk ik ook niet worden.
Niet in het verleden blijven hangen, doorgaan. De toekomst moet het doen en elke centrale verdediger gaan vergelijken met Ayala of hij wel goed genoeg zou zijn is nou niet bepaald de manier waarop hé.

Succes volgend jaar Valencia
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_70417091
Ik denk dat Silva en Villa in elk geval ook nog weg gaan.

Hopelijk is er dan genoeg geld opgehaald om weer een beetje gezond te zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:32:02 #223
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70423485
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat Silva en Villa in elk geval ook nog weg gaan.

Hopelijk is er dan genoeg geld opgehaald om weer een beetje gezond te zijn
Villa wel, Silva niet denk ik. Beide is zelfmoord voor het bestuur en ze hebben al vanaf het begin gezegd dat Silva niet te koop is, terwijl Villa weg mocht en ook Abiol eigenlijk opgestuurd is richting Madrid. Villa Moet ook weg omdat zijn salaris verreweg het hoogste is.

Gezond worden door transfers is overigens niet mogelijk, daarvoor is de schuld te groot. Uiteindelijk zullen die percelen land van het Mestalla verkocht moeten worden anders is er geen houden aan. Transfers is gewoon om op dit moment aan de rente en afbetaling te kunnen voldoen en de salarissen te kunnen betalen.
pi_70424237
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:32 schreef Tizitl het volgende:
Transfers is gewoon om op dit moment aan de rente en afbetaling te kunnen voldoen en de salarissen te kunnen betalen.
Dat zei ik ook al en daarom zal Silva ook wel weg gaan.

Valencia kan volgend jaar in elk geval niet op het zelfde niveau blijven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70436687
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 22:18 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Al met al denk ik dat onze verdediging er met de nieuwe backs op vooruit gaat. Moretti was niet echt geweldig en Miguel is aanvallend goed maar laat verdedigend ook nog wel eens wat liggen. Als de vleugels wat stabieler zijn krijg je misschien ook wat meer rust in het centrum.
Ja, ik vind 't gewoon een mooi bedrag en hij is gewoon niet onmisbaar. Dan is zo'n deal snel gemaakt

Verdediging was afgelopen seizoen erg wisselvallig, dus ik hoop dat dat komend seizoen beter gaat. Heb er wel vertrouwen in.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:14:02 #226
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70436764
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ja, ik vind 't gewoon een mooi bedrag en hij is gewoon niet onmisbaar. Dan is zo'n deal snel gemaakt

Verdediging was afgelopen seizoen erg wisselvallig, dus ik hoop dat dat komend seizoen beter gaat. Heb er wel vertrouwen in.
Vond het met name beter gaan toen Alexis speelde en Marchena als DM. Ze schijnen Albiol trouwens wel echt naar Madrid toe gestuurd te hebben in plaats van dat hij zelf zozeer er heen wilde.
pi_70437729
Ik denk dat dat met Silva en of Villa ook nog gaat gebeuren

Alexis is overigens een talentje van Steef
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:06:38 #228
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70548092
Denk dat de kans dat Villa gaat blijven nu weer een stuk groter is, Real heeft Benzema al en zolang Eto'o bij Barca blijft zijn er geen kopers (Villa heet meerdere malen aangegeven in spanje te blijven).

Vanavond worden geloof ik overigens de nieuwe shirts gepresenteerd voor volgend jaar.
pi_70554056
Ach, is met Unibet he, dus erg lelijk.
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:28:41 #230
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70565542
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, is met Unibet he, dus erg lelijk.
Morgen de officiële presentatie met het loge van unibet erop, nu zijn er al wat platjes te vinden zonder logo.

PS: hoe upload ik plaatjes?
pi_70565738
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:28 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Morgen de officiële presentatie met het loge van unibet erop, nu zijn er al wat platjes te vinden zonder logo.

PS: hoe upload ik plaatjes?
www.tinypic.com ?
  zondag 5 juli 2009 @ 21:02:38 #232
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70680117
Soriano schijnt de aandelen van Soler gekocht te hebben met behulp van een Amerikaanse investeerder en nu 51% van alle aandelen van de club te hebben, dit zou het einde van het gekloot in het bestuur betekenen.

Volgens lasprovincias heeft dezelfde groep ook het mestalla gekocht voor een bedrag groot genoeg om de 240 miljoen schuld bij bancaja af te lossen. Morgen om 18:00 is de officiële persconferentie hierover, nog even afwachten dus...

De nieuwe shirts ga ik hier overigens niet posten, het unibet logo verneukt ze zo erg dat ze het posten niet waard zijn...
pi_70688750
Heb mn kaartje tegen Valencia binnen
Ik ga nu maffen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:09:41 #234
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70726435
Hij meldde dat het mestalla verkocht is voor 500 miljoen, eerst zien dan geloven maar als het waar is zou het betekenen dat we uit de schulden zijn en het nieuwe mestalla kunnen afbouwen.
pi_70746470
Zou heel leuk zijn als Villa en Silva blijven.
pi_71106857
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:09 schreef Tizitl het volgende:
Hij meldde dat het mestalla verkocht is voor 500 miljoen, eerst zien dan geloven maar als het waar is zou het betekenen dat we uit de schulden zijn en het nieuwe mestalla kunnen afbouwen.
Zulk nieuws is nog eens fijn terugkomen van vakantie.

Ik zie het overigens nog altijd nergens bevestigd?
  zondag 19 juli 2009 @ 01:30:20 #237
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_71108787
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Zulk nieuws is nog eens fijn terugkomen van vakantie.

Ik zie het overigens nog altijd nergens bevestigd?
Daarom hield ik dus een slag om de arm, is nog steeds erg vaag wie er nu achter Soriano staan. Wordt weer een echte soap
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:08:11 #238
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_72181160
Hoe zal het Valencia CF het komende seizoen vergaan? Transfers:

In:

-Jérémy Mathieu (Linksachter, gratis, Toulouse)
-Bruno Saltor Grau (Rechtsachter, gratis, Almeria)
-Miguel Àngel Moyà (Keeper, ¤6M, Mallorca)
-Ángel Dealbert Ibánez (Centrale verdediger, gratis, Castellon)

Out:
-Raúl Albiol (¤15M, Real Madrid)
-Carlos Bellvis Llorens (gratis, Tenerife)
-Jordi Alba (gratis, Real Zaragoza)
-Edu (gratis, Corinthians)
-Jorge Morcillo (gratis, Cordoba)
-Curro Torres (gratis, Gimnastic)
-Fernando Morientes (gratis, Marseille)

Uitgeleend:

-David Rodriguez Lomban (UD Salamanca)
-Stephen Sunday (Real Betis)
-Vicente Guaita (Recreativo Huelva)
-Jaume Costa (Cadiz)
-Emiliano Moretti (Genoa)
-Renan Brito (Xerez)
-Hugo Viana (Sporting Braga)
-Thiago Carleto (Elche)
-Aaron Niguez (Rangers)

Het verlies van Albiol is natuurlijk een aderlating, maar op te vangen. Wellicht is het behoud van Villa en Silva (vooralsnog) de grootste winst. Maar de hamvraag is natuurlijk: Hoe zit het nu met de financiële problemen? Ik denk dat ze dit jaar voor een top-5-klassering moeten gaan. Wellicht top-3, maar denk dat dat er nog niet in zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')