Gelukkig wel zeg. Wedstrijdje of 11 in een week of vijf.quote:
Als er nog nieuwe spelers komen dan worden daar pas mededelingen over gedaan als ze weer in Nederland zijn, denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik wil Ajax dagen met presentaties van nieuwe spelers.
Dat is waar. Ik wist dat het een druk schema was, maar kom er nu pas achter dat we 3 woensdagen achter elkaar spelen. Lekkerquote:
En toch weet ik bij god niet wat ik aanmoet met deze vrije zondag. Zit nog steeds als een duffe duif achter m'n computer hier. Laat die kaasboeren volgende week maar komen, ha!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:23 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wist dat het een druk schema was, maar kom er nu pas achter dat we 3 woensdagen achter elkaar spelen. Lekker
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zit nog steeds als een duffe duif achter m'n computer hier.
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:24 schreef w00h00 het volgende:
Volgens iemand op AN die 'redelijk goed' ingelicht zou zijn zou Ajax bezig zijn met Senderos van Arsenal.
Er zijn pas geleden 2 Brazilaanse stagiares geweest maar hebben niet een dusdanige indruk gemaakt dat Ajax ze gecontracteerd heeft. Ook was er een gerucht van een Braziliaanse aanvallende middenvelder wat uiteindelijk toch niets in geworden. Het lijkt me toch dat deze jongens gescout zijn door Hans van der Zee. Maar voor hem zal het ook niet makkelijk zijn omdat de eigen Ajax jeugd toch minder moet zijn dan een eventueel Zuid-Amerikaans talent voordat zo'n speler wordt aangetrokken.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dit al langs gekomen? Ze hebben Hans van der Zee toch niet voor niets aangetrokken? Dat spelers als Modric onhaalbaar zijn voor Ajax (onhaalbaar voor Nederlandse clubs) dat weten we toch allemaal? Nederlandse clubs moeten slim zijn in scouting en het hebben van de eigen jeugd.
Ook al zouden ze komen, zij willen allebei te touwtjes in handen hebben dus dat gaat echt niet samen werkenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:37 schreef twi het volgende:
Even hierboven oppert iemand om Hiddink en Mourinho als TD en trainer aan te stellen. Ongelofelijk, wat een garnalenhersens sommige mensen hebben. Laten we dan ook gelijk Ronaldinho, Messi en Kaka kopen, dan zijn alle problemen opgelost!
Hoe vaker ik je berichtjes lees.............quote:Op zondag 6 januari 2008 15:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kermit Erasmus is aangetrokken!
Van Geel zit in een veel gemakkelijker schuitje als Bosz. Van Geel heeft geld te besteden, Bosz bijna niets.
Ogarau heeft de basis principes stukken beter onder de knie dan Emanuelson.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:29 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik zou wel graag een rechtsback zien. Waar Urby vaak middelpunt van kritiek is, komt Ogararu er meestal onbevlekt er vanaf. Hij speelt ook niet vaak slecht, maar vind hem toch eigenlijk iets te sober voor Ajax.
Zijn ze er nog ? backs die primair gewoon verdedigers zijn, en blijven staan. Lijkt me dat ajax ze zelf ook niet meer opleidt. (Van de Wiel toch meer VC)
Zit ook te kijken. Blijft een geniale bewegingquote:
http://www.youtube.com/watch?v=MnIqixFFcB0&feature=relatedquote:Op zondag 6 januari 2008 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zit ook te kijken. Blijft een geniale beweging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |