Nou die misser van Johnny mag er ook zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:04 schreef devv05 het volgende:
Chivu
Kennedy is echt de grootste miskoop van het jaar, Colin even niet meegerekend.
Me neither, al die sopcastshit, daar snap ik toch allemaal geen reet van.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef peaceman het volgende:
Ik heb er niks van gezien helaas. Hopelijk vanavond bij studio sport
Suarez had nog een hele mooie pannaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Me neither, al die sopcastshit, daar snap ik toch allemaal geen reet van.
Hopen op wat mooie acties, als je het zo allemaal hoort viel het niet tegen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef peaceman het volgende:
Ik heb er niks van gezien helaas. Hopelijk vanavond bij studio sport
quote:5/1/2008 - Ruime samenvatting Ajax-Inter bij NOS
De NOS heeft de uitzendrechten voor samenvattingen van het toernooi om de Dubai Cup gekocht. Vanavond in het programma van Studio Sport (Nederland 1) dat om 22.55 uur zal aanvangen, zal een ruime samenvatting van het duel worden uitgezonden.
Uiteraard kan vanavond het duel om 18.00 uur wel via deze website gevolgd worden.
Nou heeft hij zich nou niet echt nadrukkelijk bewezen hé...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef Cheiron het volgende:
Genoeg aanknopingspunten. Ik heb in ieder geval een heerlijke wedstrijd gezien.
-edit-
Zo typisch weer, wordt Kennedy nu afgeschreven hier?! Die jongen kan echt wel voetballen hoor. Hem een miskoop noemen.. teringjantje..
Er komen er sowieso 2 terug, scheelt al een hoop.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef S-Two het volgende:
Jammer idd, maar wel een leuke pot gezien. En we hebben echt een goeie verdediger nodig, Martin doe je werk eens!
Nu speelde inter ook wel echt flink met de rem erop. Desalniettemin: Nice!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef toma het volgende:
Mooie wedstrijd heb zelfs galary play gezien
wie had dat verwacht.
De paar wedstrijden die ik compleet heb gezien (o.a. Twente-thuis in t stadion) vond ik hem echt zwakjes. Lijkt het spel soms te veel te vertragen. Afschrijven durf ik nog niet, maar hij heeft zich in mijn ogen nog totaal niet bewezen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef Cheiron het volgende:
Zo typisch weer, wordt Kennedy nu afgeschreven hier?! Die jongen kan echt wel voetballen hoor. Hem een miskoop noemen.. teringjantje..
Maandag.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef Jnk18 het volgende:
Joh die engelse commentators zeiden ook dat het een leuke partij was om te zien.
Hopelijk kan davids snel 100% wedstrijdfit worden, dat scheelt al een stuk.
Morgen 15:00 tegen Stuttgart..
Maandag pas.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef Jnk18 het volgende:
Joh die engelse commentators zeiden ook dat het een leuke partij was om te zien.
Hopelijk kan davids snel 100% wedstrijdfit worden, dat scheelt al een stuk.
Morgen 15:00 tegen Stuttgart..
quote:Defour houdt contact met Ajax
Na nieuwe geruchten over interesse van Ajax voor Defour bevestigde diens zaakwaarnemer in België dat er onlangs opnieuw contact is geweest met Ajax. Tot een transfer zal het echter in de winterstop niet komen. "Dat klopt, enkele weken geleden heb concact gehad met Ajax, maar zowel Standard als Steven weigerden over een transfer te praten. Na het seizoen gaan we allicht de gesprekken wel hervatten."
Inderdaad, dit is gewoon lullig voor die gozer. In die ene wedstrijd dat we verloren hadden kwam die der ook al niet in.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:44 schreef Freak187 het volgende:
Aanstaande maandag vind ik dat Urzaiz een keer een kans moet krijgen hoor! Anders loopt die gast er voor spek en bonen bij, terwijl het een geschikte kerel is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |