Ik zag wel 410 keer Perez staan, maar dat kon natuurlijk ook zijn omdat hij een mooie actie maakte ofzoquote:
Wat is er zo raar aan? Waarom heeft Ajax Gabri dan wel meegenomen??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij een achterlijke vraag hoort een achterlijke antwoord.
Sja dat gebeurd wel eens op forum, dan lees je iets ergens en dan discussier je er verder over, en soms hebben mensen dat nieuws nog niet gehoord..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee jouw reactie was een verkapte kijk-mij-iets-nieuws-weten-en-er-stoer-mee-wilt-doen-bij-mensen-die-dat-nog-niet-wisten, kaasje
Gabri is gewoon mee om daar lekker beetje te ontspannen in het zonnetje en lekker mee te trainen..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan? Waarom heeft Ajax Gabri dan wel meegenomen??
[..]
Sja dat gebeurd wel eens op forum, dan lees je iets ergens en dan discussier je er verder over, en soms hebben mensen dat nieuws nog niet gehoord..![]()
Ik zag dit "nieuws" en vroeg me af waarom.
Waarom neem je een speler mee die geschorst is?
Jij weet het duidelijk ook niet.
Maar fuck it, als dit de reacties zijn die ik krijg dan zit het mij wel russisch![]()
Lijkt mij compleet onzinnig namelijk.
Dat ze hem maar eens gebruiken. Samen met Sarpong en Anita zitten ze al 3 jaar bij de selectie, en ongeveer even veel duels per persoon.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:02 schreef toma het volgende:
Donald speelt verassend goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |