Bij een achterlijke vraag hoort een achterlijke antwoord.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelofelijke sukkel Cyberia18....
Ik vraag iets normaal, ofniet?
Typerende domme uitspraak van je!
Nee jouw reactie was een verkapte kijk-mij-iets-nieuws-weten-en-er-stoer-mee-wilt-doen-bij-mensen-die-dat-nog-niet-wisten, kaasjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelofelijke sukkel Cyberia18....
Ik vraag iets normaal, ofniet?
Typerende domme uitspraak van je!
Jah had me daarin vergistquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het begint toch om 18.00 nederlandse tijd?
quote:'Niet alleen is er de afgelopen weken door de onderzoekers flink gas gegeven, uit alle interviews is een dikke rode draad zichtbaar geworden. Namelijk de conclusie dat de huidige organisatie van Ajax niet deugt. Bovendien krijgt de leiding er flink van langs. Vooral Van Geel moet het ontgelden, waarbij termen als ‘solistisch’ en ‘ongrijpbaar’ meer dan eens zijn gevallen.'
Ik vond op nummer tien juist wel passend als ultieme nummer tien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:33 schreef DANILXL het volgende:
litmanen moet in de top 5 wat mij betreft
Vasovic zeker ja! Laatste twee staan er al.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:29 schreef kevin6188 het volgende:
Velibor Vasovic, John Van 't Schip, Dick Schoenaker (in negen seizoenen zes titels), Heinz Stuy, Piet van Reenen.
En vast nog wel een paar.
Ik had er nog een CTRL+F aan gewaagdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vasovic zeker ja! Laatste twee staan er al.
Inderdaad die mag je gerust wereld top noemen .quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Seedorf bovenaan, voetballer die de meest CL´s heeft gewonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |