Dat ruime samenvatting geouwehoer van de nos ken ik zo onderhand ook wel, Arsenal - Liverpool, een ruime samenvatting van 5 minuten. Idioten daar!quote:
?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom is Gabri in Dubai als ie geschorst is?
Omdat het lekker weer is daar??
Nee, omdat 'ie speelt zodirect. Op het middenveld met Perez en Davids, je weet toch.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Spastische elleboog tegen Atletico.quote:
Om Marcel Brands en Scheringa uit te zwaaien dat ze naast het net hebben gevist wat Alves betreft.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat ben je toch een ongelofelijke sukkel Cyberia18....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Om Marcel Brands en Scheringa uit te zwaaien dat ze naast het net hebben gevist wat Alves betreft.
Bij een achterlijke vraag hoort een achterlijke antwoord.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelofelijke sukkel Cyberia18....
Ik vraag iets normaal, ofniet?
Typerende domme uitspraak van je!
Nee jouw reactie was een verkapte kijk-mij-iets-nieuws-weten-en-er-stoer-mee-wilt-doen-bij-mensen-die-dat-nog-niet-wisten, kaasjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelofelijke sukkel Cyberia18....
Ik vraag iets normaal, ofniet?
Typerende domme uitspraak van je!
Jah had me daarin vergistquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het begint toch om 18.00 nederlandse tijd?
quote:'Niet alleen is er de afgelopen weken door de onderzoekers flink gas gegeven, uit alle interviews is een dikke rode draad zichtbaar geworden. Namelijk de conclusie dat de huidige organisatie van Ajax niet deugt. Bovendien krijgt de leiding er flink van langs. Vooral Van Geel moet het ontgelden, waarbij termen als ‘solistisch’ en ‘ongrijpbaar’ meer dan eens zijn gevallen.'
Ik vond op nummer tien juist wel passend als ultieme nummer tien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:33 schreef DANILXL het volgende:
litmanen moet in de top 5 wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |