Wie is dat nou weer? Is dat de nieuwe alias van Dj Jean of Boozywoozy?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Peter Gelderblom & Muzikjunki remix geloof ik.
Gokje: Crying - Aerosmith?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:20 schreef Parvus het volgende:
Een vriendin van me blijft maar zeiken over een nummer met de volgende beschrijving:
..op het einde van de clip staan een jongen en een meisje voor een wit huis op een groen grasveld...jong stelletje...zij heeft halflang bruin haar en wit hempje en een tattoo...en de hele clip hebben ze beetje ruzie...muziekstijl onbekend...ze denkt iets van rock (limp bizkit, green lizard weet ik het)
iemand die het weet krijgt kudo's
bvd.
dankje dankje dankje!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ian Carey - Rise, de versie/remix weet ik niet
Camille Jones - The Creepsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:29 schreef Guppi het volgende:
Wie o wie kan me helpen!
Ik ben op zoek naar het nummer dat op 1 min 20 sec in dit filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=TIH9OOIGJ6k) zit.
Ik dacht niet dat de originele tekst All down to Greece is (het klinkt meer al greeps). Het is een vrij bekende danceplaat, ik kom alleen niet op een titel of de artiest.
Eric Clapton - Signe? Of heeft ie een ander introotje dan waar ie mee eindigd?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:57 schreef Oblivion het volgende:
Het intro deuntje van Business Class, met Harry mens....
Iemand?
Ja dat is 'm!quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Eric Clapton - Signe? Of heeft ie een ander introotje dan waar ie mee eindigd?
http://www.youtube.com/watch?v=FYNbn1rHGwE
Nope, die is het niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ken de reclame niet, maar is het misschien een bewerking van Rise to the occasion van Climie Fisher?
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:37 schreef Roa het volgende:
Ik zoek het nr dat gebruikt wordt in de KPN reclame, voor KPN Flexibel. (mobiel bellen dus). Het is met een orgel erin en de enige tekst die je hoort is
You wanna rise, rise to the ocassion (en dan een paar orgel tonen)
Frederique Spigt - Rotterdamquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:19 schreef RotterdamFR het volgende:
hoi ik zoek een nummer met de titel (waarschijnlijk rotterdam) waarin telkens rotterdam word gezongen, ze draaien het meestal na ene wedstrijd van feyenoord in de kuip.
het heeft ook op youtube gestaan waar je de euromast en de erasmusbrug enz. zag.
iemand een idee?
Kick, ben ook op zoek toevallig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:33 schreef King_of_Kool het volgende:
Heeft er iemand misschien enig idee van wie dit geweldige nummer is die je door het hele filmpje hoort?
Klik hier
kick, ik ook.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:22 schreef Neerio het volgende:
ik ben ook op zoek naar dat nummer uit de amstellovitch reclame
Bij jou begint het nu pas donker te worden?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:52 schreef Sebasser het volgende:
Het begint al donker te worden, ik zal ff een zaklamp pakken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |