Eric Clapton - Signe? Of heeft ie een ander introotje dan waar ie mee eindigd?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:57 schreef Oblivion het volgende:
Het intro deuntje van Business Class, met Harry mens....
Iemand?
Ja dat is 'm!quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Eric Clapton - Signe? Of heeft ie een ander introotje dan waar ie mee eindigd?
http://www.youtube.com/watch?v=FYNbn1rHGwE
Nope, die is het niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ken de reclame niet, maar is het misschien een bewerking van Rise to the occasion van Climie Fisher?
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:37 schreef Roa het volgende:
Ik zoek het nr dat gebruikt wordt in de KPN reclame, voor KPN Flexibel. (mobiel bellen dus). Het is met een orgel erin en de enige tekst die je hoort is
You wanna rise, rise to the ocassion (en dan een paar orgel tonen)
Frederique Spigt - Rotterdamquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:19 schreef RotterdamFR het volgende:
hoi ik zoek een nummer met de titel (waarschijnlijk rotterdam) waarin telkens rotterdam word gezongen, ze draaien het meestal na ene wedstrijd van feyenoord in de kuip.
het heeft ook op youtube gestaan waar je de euromast en de erasmusbrug enz. zag.
iemand een idee?
Kick, ben ook op zoek toevallig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:33 schreef King_of_Kool het volgende:
Heeft er iemand misschien enig idee van wie dit geweldige nummer is die je door het hele filmpje hoort?
Klik hier
kick, ik ook.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:22 schreef Neerio het volgende:
ik ben ook op zoek naar dat nummer uit de amstellovitch reclame
Bij jou begint het nu pas donker te worden?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:52 schreef Sebasser het volgende:
Het begint al donker te worden, ik zal ff een zaklamp pakken.
[ afbeelding ]
Lijkt me gewoon opdrachtmuziek.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:01 schreef silvertail het volgende:
ja hoe heet dat nr van amstellovich nou en wie is de artiest
op amstelpingels vind ik er niks over hoor
quote:Amstel heeft een nieuwe reclame: Word jij de Amstellovitch?
Kent iemand de muziek die ze bij die reclame gebruiken?
svg
Re: amstellovitch
Auteur: absurdo
Datum: 14-01-2008 07:44
is gemaakt door FC Walvisch... speciaal voor hun dus.
Re: amstellovitch
Auteur: FC Walvisch
Datum: 15-01-2008 16:01
De Russische rap zal volgende week in Nederland op single uitkomen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon opdrachtmuziek.
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:24 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het is in ieder geval van Hrvatski, maar hoe het nummer heet
Om te weten wat ze op dat moment op Q Music spelen kan je naar hun website gaan kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:49 schreef Verstreujem het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik vanochtend op de belgische q-music hoorde. Het is een nummer met veel violen er in, deed me eigenlijk een beetje denken aan zo'n lord of the dance voorstelling. Tussendoor schreeuwen blije stemmen ook nog een beetje lalalala mee.
ik weet t, het is een zielig nummer, maar heb het al de hele dag in mijn hoofd
klopt, heb ik ook gedaan, maar als ik op 7:30 zoek, krijg ik nergens een resultaat te zien. Ook staat er de hele dag al: net gehoord op q-music: 09:53 The beatles 09:49 Kreuners.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:12 schreef Green.Velvet het volgende:
[..]
Om te weten wat ze op dat moment op Q Music spelen kan je naar hun website gaan kijken.
http://www.q-music.be/page/playlist
Uuhm, dat zijn 2 losse nummers hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:02 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik zoek...
Van de CD Phrenology van the Roots..
Het nummer heet: "Rhymes and Ammo / Thirsty..
Op ongeveer 5:15 gaat het nummer over in een dance nummer..
Dan zegt Razhel (die beatboxert): "you're now witnessing the dopest DJ on the planet"
Wie is die DJ?? Wat is het voor stijl?? Is er meer van dit??
(en tevens wil ik jullie attenderen op dit geweldige stukje geluid voor de oren)
Zoals je in de OP kan zien, geen warez requests oid hierquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:11 schreef Huppelei het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |