JAAAAA bedanktquote:Op zondag 13 januari 2008 12:59 schreef Curiosity het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=riesjR8DK6k
Bianca Ryan - Why Couldn't It Be Christmas Everyday?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:57 schreef morgane het volgende:
Ik zoek een nummer dat rond kerst veel gedraaid werd, ik dacht dat er 'if only it was christmas every day' in gezongen werd. Het was een blij nummer, beetje kinderachtige stem. Google levert niks op.
Jaa dank je!quote:Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bianca Ryan - Why Couldn't It Be Christmas Everyday?
Dankje!quote:Op zondag 13 januari 2008 20:57 schreef morgane het volgende:
Dat is Thicke - When I Get You Alone.
Ik zoek een nummer dat rond kerst veel gedraaid werd, ik dacht dat er 'if only it was christmas every day' in gezongen werd. Het was een blij nummer, beetje kinderachtige stem. Google levert niks op.
What Else Is There of bedoel je Only This Moment?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef Stansfield het volgende:
Hoe heet de bekendste single van royksopp??
Dat is hem niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
What Else Is There of bedoel je Only This Moment?
eplequote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef Stansfield het volgende:
Hoe heet de bekendste single van royksopp??
Jep, dat filmpje is Eple iddquote:
Staat op de cd "Rhytms del mundo" van de Buena Vista Social Club.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:10 schreef nlboy het volgende:
Een makkelijke (denk ik): Ik zoek een nummer/remix/versie van Coldplay met het nummer clocks. Het is een latin achtige remix/versie. Hoe heet die remix/versie? Het is volgens mij redelijk bekend.
Bedoel je de versie met de Buena Vista Social Club?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:10 schreef nlboy het volgende:
Een makkelijke (denk ik): Ik zoek een nummer/remix/versie van Coldplay met het nummer clocks. Het is een latin achtige remix/versie. Hoe heet die remix/versie? Het is volgens mij redelijk bekend.
Ik ken de reclame niet, maar is het misschien een bewerking van Rise to the occasion van Climie Fisher?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:37 schreef Roa het volgende:
Ik zoek het nr dat gebruikt wordt in de KPN reclame, voor KPN Flexibel. (mobiel bellen dus). Het is met een orgel erin en de enige tekst die je hoort is
You wanna rise, rise to the ocassion (en dan een paar orgel tonen)
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:42 schreef logitechboy het volgende:
Beste fokkers,
Ik ben sinds enig tijd aan het producen en was laatst bezig en kwam een midifile tegen en heb er een synth over heen gegooid maar kan alleen de midifile niet meer vinden en baal nu als een stekker.
Wie o wie kan me uit de brand helpen kheb hem als mp3 op megaupload gezet.
Hierbij de download link http://www.megaupload.com/nl/?d=D6FHZKWZ
Mvg
Dmnn
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |