Lijkt me gewoon opdrachtmuziek.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:01 schreef silvertail het volgende:
ja hoe heet dat nr van amstellovich nou en wie is de artiest
op amstelpingels vind ik er niks over hoor
quote:Amstel heeft een nieuwe reclame: Word jij de Amstellovitch?
Kent iemand de muziek die ze bij die reclame gebruiken?
svg
Re: amstellovitch
Auteur: absurdo
Datum: 14-01-2008 07:44
is gemaakt door FC Walvisch... speciaal voor hun dus.
Re: amstellovitch
Auteur: FC Walvisch
Datum: 15-01-2008 16:01
De Russische rap zal volgende week in Nederland op single uitkomen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon opdrachtmuziek.
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:24 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het is in ieder geval van Hrvatski, maar hoe het nummer heet
Om te weten wat ze op dat moment op Q Music spelen kan je naar hun website gaan kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:49 schreef Verstreujem het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik vanochtend op de belgische q-music hoorde. Het is een nummer met veel violen er in, deed me eigenlijk een beetje denken aan zo'n lord of the dance voorstelling. Tussendoor schreeuwen blije stemmen ook nog een beetje lalalala mee.
ik weet t, het is een zielig nummer, maar heb het al de hele dag in mijn hoofd
klopt, heb ik ook gedaan, maar als ik op 7:30 zoek, krijg ik nergens een resultaat te zien. Ook staat er de hele dag al: net gehoord op q-music: 09:53 The beatles 09:49 Kreuners.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:12 schreef Green.Velvet het volgende:
[..]
Om te weten wat ze op dat moment op Q Music spelen kan je naar hun website gaan kijken.
http://www.q-music.be/page/playlist
Uuhm, dat zijn 2 losse nummers hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:02 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik zoek...
Van de CD Phrenology van the Roots..
Het nummer heet: "Rhymes and Ammo / Thirsty..
Op ongeveer 5:15 gaat het nummer over in een dance nummer..
Dan zegt Razhel (die beatboxert): "you're now witnessing the dopest DJ on the planet"
Wie is die DJ?? Wat is het voor stijl?? Is er meer van dit??
(en tevens wil ik jullie attenderen op dit geweldige stukje geluid voor de oren)
Zoals je in de OP kan zien, geen warez requests oid hierquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:11 schreef Huppelei het volgende:
-knip-
Fort Minor - Remember The Namequote:Op donderdag 17 januari 2008 21:19 schreef Rossoneri het volgende:
Ik hoorde laatst een rap liedje, dat ongeveer zo ging:
its 20 procent skill, 10 procent luck, 15 procent concentration.
Nu hou ik normaal niet zozeer van deze muziek maar deze vond ik toch wel vet. Weet iemand hoe dit nummer/artiest heet??
Fort Minor - Remember The Namequote:Op donderdag 17 januari 2008 21:19 schreef Rossoneri het volgende:
Ik hoorde laatst een rap liedje, dat ongeveer zo ging:
its 20 procent skill, 10 procent luck, 15 procent concentration.
Nu hou ik normaal niet zozeer van deze muziek maar deze vond ik toch wel vet. Weet iemand hoe dit nummer/artiest heet??
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fort Minor - Remember The Name
-edit- BrandX![]()
http://www.youtube.com/watch?v=LY1RNuzT4XUquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:17 schreef bartrid het volgende:
Een andere versie van Papa don't preach van Madonna?
Neen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, dat zijn 2 losse nummers hoor
quote:Ik zoek...
Van de CD Phrenology van the Roots..
Het nummer heet: "Rhymes and Ammo / Thirsty..
Op ongeveer 5:15 gaat het nummer over in een dance nummer..
Dan zegt Razhel (die beatboxert): "you're now witnessing the dopest DJ on the planet"
Wie is die DJ?? Wat is het voor stijl?? Is er meer van dit??
(en tevens wil ik jullie attenderen op dit geweldige stukje geluid voor de oren)
nee, volgens mij niet, is het door haar geschreven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:26 schreef bersenka het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=LY1RNuzT4XU
daar zit hij idd ook in, maar heeft madonna hem ook niet ergens van afgejat?
Ik vind Discogs om eerlijk te zijn betrouwbaarder dan Wikipediaquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:27 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Neen!
http://en.wikipedia.org/wiki/Phrenology_%28album%29
Het 2e nummer is wel Thirsty idd
Maar hij staat nog steeds.. meer info over dit nummer s'il vous plaît..
[..]
Zouden ze eigenlijk een keer in een rap-nummer moeten gebruiken, lijkt me best vetquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet, is het door haar geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |