Klopt, hij is nog niet misvormd tot actuer ..... Gewoon lekker onschuldig, geen dubbele bedoelingen wat hij zit toch niet in het spel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik vind het zo prachtig om Mike te zien te genieten met gitaar spelen, muziek draaien,
het mooiste moment vond Mike vandaag dat zijn zus Natasja na 16 jaar contact opnam via een brief.
De opmerking was eigenlijk grappiger. Hij zei, Quintin is een professionele DJ, hij moet toch een beetje op tempo komenquote:
Ja verfrissend hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:10 schreef Dark het volgende:
Goeiemoggel, vat een gevelligheit in de cossuh!
hoelaat zouden die dan ongeveer terug zijn? en zal huub de nieuwe bewoonster dit keer meenemen in opdracht?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:10 schreef Kaleddis het volgende:
Nou laat de jongens maar weer terugkomen, dan hebben we dat ook weer gehad.
Hoe sneller (eerder), hoe beter, wil poddomme ook pitten.......quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:10 schreef Kaleddis het volgende:
Nou laat de jongens maar weer terugkomen, dan hebben we dat ook weer gehad.
Mijn huid gaat altijd helemaal zijn eigen gang als ik zolang in water zitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:13 schreef neehe het volgende:
Wat heeft er in het badwater gezeten ?
Ze staan nu al 10 minuten onder de douche.
Hij is echt leuk...hij knapt met de dag meer opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mikey (tegen De Redactie) : "Ik heb jullie wel door, jullie luisteren sneaky mee ! Ik ben een Progressive DJ"
[ afbeelding ]
Volgens Huub rond vieren, volgens BSOL (en die berekening geloof ik ook) rond 2.45, en da's bijna dusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:13 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hoelaat zouden die dan ongeveer terug zijn? en zal huub de nieuwe bewoonster dit keer meenemen in opdracht?
zou te grappig zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:13 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hoelaat zouden die dan ongeveer terug zijn? en zal huub de nieuwe bewoonster dit keer meenemen in opdracht?
thanx.... hoop dat ze snel binnenstappen....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens Huub rond vieren, volgens BSOL (en die berekening geloof ik ook) rond 2.45, en da's bijna dus![]()
We kunnen wel wat actie gebruiken, ben dat gelebber ondertussen meer dan zat...
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:13 schreef neehe het volgende:
Wat heeft er in het badwater gezeten ?
Ze staan nu al 20 minuten onder de douche.
Maar nog wel verrekt veel water nodig voordat Lieke de kosten van drie glazen deuren overtreft ........quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:20 schreef riri het volgende:
De douche van Quintin en Lieke levert een hoge waterrekening op
Doe dat lekker in bed, dan kunnen wij ook meeluisteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:25 schreef riri het volgende:
[..]
Die zijn elkaar aan het verkennen onder die douche....ik zou hetzelfde doen met dat lekkere lichaam van hem
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ga lekker mooi gedrapeerd in bed liggen zodat Huub jullie zo kan bekijken en de actie kan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |