http://home.hetnet.nl/~pietvandeijzen/quote:Fabian Roosenbrand gooit titelkandidaat Gary Robson uit toernooi !!!
De 19 jarige Fabian Roosenbrand zorgde vanmiddag in Frimley Green voor de grote stunt van het toernooi door topfavoriet Gary Anderson te kloppen. Het winnen van de IDL en World Darts Trophy bleek opnieuw geen garantie voor Lakeside-succes Anderson. De Schot verloor zijn eerste ronde met 3-2 van de Enschedeër en moest zo, net als vorig jaar na een nederlaag tegen Albertino Essers, in de eerste ronde afscheid nemen.
Roosenbrand speelde een hele sterke partij en stond onbevangen tegenover de topfavoriet voor de titel. De onbevangenheid leverde hem de grootste zege uit zijn jonge carrière op. De Lakeside-qualifier speelt nu in de tweede ronde tegen een andere kandidaat voor de titel, Simon Whitlock. De wedstrijd tegen de Australiër staat voor woensdag op de agenda.
Je kunt daar gewoon op de interactive doorkijken.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:46 schreef wormwood het volgende:
De BBC onderbreekt nu ook een wedstrijd voor wat anders. Het is dus niet alleen een kwaal van SBS6.
Dat is dan ook iets heel anders dan interactive.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:00 schreef wormwood het volgende:
Ik zou willen zeggen op SBS internet ook.
http://www.silverlightstreaming.eu/sbs6/darts/Lakeside2008/
Maar daar draait alleen maar een overspannen muziekje...
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:40 schreef BigFire het volgende:
droge gozer die Roosenbrand. lijkt op Van Gerwen alleen dan zonder dat irritante met hersens.
Weer? Hij won vorig jaar.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:30 schreef wormwood het volgende:
Martin Adams is helemaal emotioneel op de BBC nu.
Heftig in tranen omdat die van Nixon gewonnen heeft. Blijkbaar was die bang dat het weer mis zou gaan ofzo!
Ja dat wel. Maar vraag niet hoe.quote:
Dat zijn puur zenuwen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:39 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar vraag niet hoe.
Met 6-0, 2-1 in legs voorstaan en dan uiteindelijk met 7-6 winnen. Dat vind ik behoorlijk misgaan.
Als hij verliest is hij over het algemeen vrolijkerquote:Op zondag 6 januari 2008 19:33 schreef wdn het volgende:
Zo he Adams had het er moeilijk mee tijdens het interview
Gary Anderson was verdacht vrolijk ondanks zijn nederlaag, zou ie weer wat gefixt hebben zoals toen met Robsonquote:Op zondag 6 januari 2008 20:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als hij verliest is hij over het algemeen vrolijker
Misschien kan hij nu wel makkelijker overstappen naar de PDCquote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gary Anderson was verdacht vrolijk ondanks zijn nederlaag, zou ie weer wat gefixt hebben zoals toen met Robson
Tja, een déjà-vu.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:30 schreef wormwood het volgende:
Martin Adams is helemaal emotioneel op de BBC nu.
Heftig in tranen omdat die van Nixon gewonnen heeft. Blijkbaar was die bang dat het weer mis zou gaan ofzo!
En niet alleen dat, soms gooien de darters beroerd of ze hebben 0 concentratie.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:48 schreef PierreBetfair het volgende:
Dat hele Lakeside BDO kunnen ze beter opdoeken. Tis gewoon de competitie van de spelers die te slecht zijn voor de PDC. Er spelen nog slechts 2 mensen met status zijn Martin "Wolfie" Adams en Ted "the count" Hankey.
De mooie jaren van 5-10 jaar terug zijn helemaal voorbij.
Bobby George, Barney, Ritchie Burnett, King, Hankey, Les Wallace, Fordham, Adams, Beaton, Baxter, Mardle, Richie Davies
Dat waren gasten met darts-charisma.......de poepers die er nu rondlopen zijn allemaal saaie losers![]()
PDC is cool
BDO sux big time
Wat een knuppel als ik dat interviewtje net ziequote:Op maandag 7 januari 2008 00:00 schreef wormwood het volgende:
Die Fabian zou goed een tweelingbroer van Van Gerwen kunnen zijn!
Beetje dikker dat wel.
Afgelopen WDT was er toch ook die partij van Taylor en Barney waarbij ze allebei iets van 6 pijlen nodig hadden om dubbel 1 te gooien.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:02 schreef PierreBetfair het volgende:
Het niveau is inderdaad echt dramatisch van wat ik gezien heb. Whitlock tegen een of andere Edwin Max![]()
Die oorbel gooiede een keer of 10 scores van 22 en 1 keer zelfs 11 met 3 darts (1-1 triple 3)
![]()
![]()
Gisteren ook nog een partij gezien waarvan ik de namen niet eens meer weet. O ja Richardson ......die kale met z'n dikke bril. Ernstig niveau, en dan te bedebken dat Co Stompe![]()
nog moet spelen
Leuk accent.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat een knuppel als ik dat interviewtje net zie![]()
Ik zou bijna zeggen dat z'n mentaliteit verkeerd is. Zeker als ik kijk naar hoe vaak 'ie in de eerste ronde op Lakeside heeft verloren.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lakeside is idd lang zo tof niet meer als paar jaar geleden
Een ding alleen, die Gary Anderson is een van de sportiefste verliezers ooit, in welke sport dan ook
Wat een held, als je zo kunt verliezen
Dat gebeurt bij de PDC toppers dan misschien 1 keer in de hele partij. Die BDO-ers lopen de hele partij door te schutteren. Als ik een maandje lang elke dag 2 uur oefen gooi ik dat halve circus daar naar huisquote:Op maandag 7 januari 2008 00:07 schreef wormwood het volgende:
Afgelopen WDT was er toch ook die partij van Taylor en Barney waarbij ze allebei iets van 6 pijlen nodig hadden om dubbel 1 te gooien.
Leg daarna gooide Taylor een 9-darter. Het kan verkeren, zelfs bij de besten.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:48 schreef PierreBetfair het volgende:
Dat hele Lakeside BDO kunnen ze beter opdoeken. Tis gewoon de competitie van de spelers die te slecht zijn voor de PDC. Er spelen nog slechts 2 mensen met status zijn Martin "Wolfie" Adams en Ted "the count" Hankey.
De mooie jaren van 5-10 jaar terug zijn helemaal voorbij.
Bobby George, Barney, Ritchie Burnett, King, Hankey, Les Wallace, Fordham, Adams, Beaton, Baxter, Mardle, Richie Davies
Dat waren gasten met darts-charisma.......de poepers die er nu rondlopen zijn allemaal saaie losers![]()
PDC is cool
BDO sux big time
Die discussie is er elk jaar wel weer. De PDC heeft de 2 besten van de wereld, daaronder verschilt het niet veel. Elk jaar blijkt weer dat de gemiddelden van beide WK's ongeveer gelijk aan elkaar liggen. Adams, Anderson, Webster zouden in de top-10 meedraaien bij de PDC, mannen als Fitton, O'Shea, Whitlock kunnen ook prima mee daar.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:02 schreef PierreBetfair het volgende:
Het niveau is inderdaad echt dramatisch van wat ik gezien heb. Whitlock tegen een of andere Edwin Max![]()
Die oorbel gooiede een keer of 10 scores van 22 en 1 keer zelfs 11 met 3 darts (1-1 triple 3)
![]()
![]()
Gisteren ook nog een partij gezien waarvan ik de namen niet eens meer weet. O ja Richardson ......die kale met z'n dikke bril. Ernstig niveau, en dan te bedebken dat Co Stompe![]()
nog moet spelen
Die zijn er nog Pierre, maar die Nederlandse B-keus die wij te zien krijgen is dus bijna allemaal schilder of dakdekker, waardoor het beetje hersen dat al aanwezig was, ook verdampt is.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:18 schreef PierreBetfair het volgende:
vd Voort hahah, die goser die altijd als een dromedaris op z'nj tong loopt te kauwen![]()
![]()
![]()
Das allemaal zeer ernstig idd Willem. Het gaat er mij ook om dat er vroeger veel meer leuke spelers waren met aparte kleding en mooie bijnaam. Als ik dan nu Mad Maxhet p[odium op zie lopen springen de tranen in m'n ogen.
Dit jaar waarschijnlijk niet. De data voor dit jaar zijn al bekend. Allemaal in Groot Britanie en Ierland.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:16 schreef luckass het volgende:
Bij gebrek aan een beter topic:
komt er nog een PDC Holsten League speeldag in Nederland?
wikipedia is nogal tegenstrijdig!
Die gast stond echt compleet stoned op het podium. Hij lachte als 'ie 100 gooide, maar ook als 'ie 3 triples of een dubbel miste. Hetzelfde deed 'ie als z'n tegenstander een leg won. En het niveau, daar moest de kijker hard om lachen, het maakte in die partij iig geen flikker uit wie er begonquote:Op maandag 7 januari 2008 00:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zijn er nog Pierre, maar die Nederlandse B-keus die wij te zien krijgen is dus bijna allemaal schilder of dakdekker, waardoor het beetje hersen dat al aanwezig was, ook verdampt is.
Kijk dinsdag maar naar Glenn Moody![]()
[ afbeelding ]
Volgens Co'tje had ie vooraf flink aan de alcohol gezeten en kon ie nauwelijks een trap op- of aflopenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die gast stond echt compleet stoned op het podium. Hij lachte als 'ie 100 gooide, maar ook als 'ie 3 triples of een dubbel miste. Hetzelfde deed 'ie als z'n tegenstander een leg won. En het niveau, daar moest de kijker hard om lachen, het maakte in die partij iig geen flikker uit wie er begon.
King en VD Voort krijgen het nog zwaarquote:Op maandag 7 januari 2008 00:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Die discussie is er elk jaar wel weer. De PDC heeft de 2 besten van de wereld, daaronder verschilt het niet veel. Elk jaar blijkt weer dat de gemiddelden van beide WK's ongeveer gelijk aan elkaar liggen. Adams, Anderson, Webster zouden in de top-10 meedraaien bij de PDC, mannen als Fitton, O'Shea, Whitlock kunnen ook prima mee daar.
Als ik je zeg dat iemand als Van der Voort richting top 10-15 van de PDC gaat weet je wel genoeg of niet Pierre![]()
King gaat normaalgesproken richting top-5 eind volgend jaar (2-jaarsranking hanteren ze bij de PDC), op die positie stond hij ook ongeveer bij de BDO.
Hoezo?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
King en VD Voort krijgen het nog zwaar
Die hebben het al zwaar maar weten zich goed staande te houden.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
King en VD Voort krijgen het nog zwaar
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zijn er nog Pierre, maar die Nederlandse B-keus die wij te zien krijgen is dus bijna allemaal schilder of dakdekker, waardoor het beetje hersen dat al aanwezig was, ook verdampt is.
Kijk dinsdag maar naar Glenn Moody![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |