quote:Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen bloet,
Den Vaderlant getrouwe
Blyf ick tot in den doot:
Een Prince van Oraengien
Ben ick vrij, onverveert,
Den Coninck van Hispaengien
Heb ick altijt gheeert.
quote:Hup Holland Hup
Laat de Leeuw niet in z'n Hempie staan
Hup Holland Hup
Trek 't Beessie geen Pantoffels aan
Hup Holland Hup
Laat je uit het Veld niet slaan
Want een Leeuw op Voetbalschoenen
Kan de hele Wereld aan. (2x)
Ik weet niet of Tennessee het leuk vindt dat je een foto van m post.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zullen we deze dan niet vergeten
[ afbeelding ]
Kut kamper!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Heldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
HUP HOLLAANDDDquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:08 schreef Rekkie het volgende:
Oh ja.... hup
Ik kan je met zekerheid zeggen dat hij in een (ver)bovengemiddelde wijk in Emmen woontquote:
En dat maakt hem minder kamper?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid zeggen dat hij in een (ver)bovengemiddelde wijk in Emmen woont
Kijk eens voor de gein in Emmerschans.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat maakt hem minder kamper?
Ik ken Graadje vrij goed helaas, maar het blijft toch echt een kamper!
Of eigenlijk een rel-kamper!
Waarom denk je dat WKE hem liever niet meer bij wedstrijden ziet
En Emmermeer een bovengemiddelde wijk noemen, terwijl het grootste tuig er hemelsbreed nog geen 50 meter achter wonen
Waarom denk je dat alles in de buurt van EHS is afgebroken en daar nu koopwoningen worden neergezet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kijk eens voor de gein in Emmerschans.
Zijn kerstverlichting was ook weer overdreven trouwens, zoals altijd
Waarom moven ze neit naar emmer-compasquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alles in de buurt van EHS is afgebroken en daar nu koopwoningen worden neergezet.
Maar het vindt altijd wel weer een plek in Emmen, helaas!
Oh wacht even ontopic hoor:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Waarom moven ze neit naar emmer-compas
ach ja, zolang ze maar neit in mijn hood komen, vind ik het allemaal best.
Geen gemekkert over de bondscoach!quote:
Bedankt voor je steunquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:08 schreef Kreator het volgende:
Eerste ronde, 4e plek. Zwaai zwaai.
Wie Marco? Das toch clown Bassie?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen gemekkert over de bondscoach!
Steun! Marokko doet toch niet mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |