Er waren overigens geen camera's.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
O dat zag ik niet, ik draaide me om en keek recht in haar gezicht terwijl ze zei: "1 mek tsjikken menu en een aardbeienmilkshake", maar ik had haast dus ik ging niet staan apengapen.
Ok.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we het weer over de streams hebben ..... is veel leuker voor iedereen
Ons nieuwe modje noekje met haar eerst actiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:20 schreef noekje het volgende:
Niet meer op de man spelen en gewoon ontopic blijven. Deze schoen mag ook aangetrokken worden, ook al is het geen Prada.
Gsus Focking Christ! Tis net de dochter van Bonny st Claire!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja 1 opmerking... dit staat veel beter!
[ afbeelding ]
Waar is Copycat met haar bronnen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Gsus Focking Christ! Tis net de dochter van Bonny st Claire!!!!!!!!!!
Ja die had ik nog meegekregen. En dat was dus voordat Quintin uberhaupt binnenwas (en Lieke dus zogenaamd nog van niet wist, maar zich wel ernstig stond op te tutten..)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef Day het volgende:
Hadden jullie deze nog gehoord:
Ricardo tegen Lieke: Het zal wel tijd worden voor jou, een heerlijkheid
Lieke: ja, dat is lang geleden, hè?
Auw.....
amanda is jaloers en wilt quinten het liefst voor zichzelf.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:14 schreef Kaleddis het volgende:
Toch wel grappig. Doet Brian zoveel moeite om dit allemaal te bewerkstelligen, gooit Amanda roet in het eten omdat ze vroeg wil gaan slapen (lees, anders ook niet weet wat ze moet doen in haar eentje.)
Intelligentie, drankgebruik en het niet kunnen zingen hebben ze dan alvast gemeen............quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
@uniekhoorn, waarom maak je je caps altijd te groot. Is hinderlijk want de FOK layout heeft er moeite mee. En het kost je alleen maar meer tijd om de veel grotere cap te uploaden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja 1 opmerking... dit staat veel beter!
[ afbeelding ]
En Quintin wil voelen of Amanda's tieten echt zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:24 schreef miesy het volgende:
[..]
amanda is jaloers en wilt quinten het liefst voor zichzelf.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel jammer als dat zo is, hij is een alcoholist en dan mag je niet drinken, er is niemand in het huis die hem daarop wijst , heb eerder het gevoel dat ze hem stimuleren erin. in de slechte zin dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:04 schreef Kaleddis het volgende:
Hoor ik nou Mike zeggen dat hij al bijna een fles Barcardi op heeft ?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je hebt gelijk !!
Ik zie nog wel meer overeenkomsten ook![]()
[ afbeelding ]
Lekker dubbel... Zij was toch op Huub gevallen... zij was toch zo verliefd?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef Day het volgende:
Hadden jullie deze nog gehoord:
Ricardo tegen Lieke: Het zal wel tijd worden voor jou, een heerlijkheid
Lieke: ja, dat is lang geleden, hè?
Auw.....
Lieke is dus weer eens egoistisch bezigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Quintin wil voelen of Amanda's tieten echt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |