Of de batterijen eruit slopen en zeggen dat het 'kapot' is?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:55 schreef snoopy het volgende:
Ik stop ook wel eens speelgoed weg waar ik zwaar geïrriteerd van raak
Nee, de insteek is heel anders. Dat topic ging over wat je je had voorgenomen nooit te doen qua opvoeding. Dit topic gaat over dingen die je niet 'hoort' te doen, maar stiekem toch doet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef Sugar het volgende:
Dit topic heeft flink wat raakvlakken met Vivi's "wat zou je als ouder nooit doen?-topic". Hoewel ik dat wel wat gezelliger vond.
Whehehe....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zeg wel eens "Als je dat en dat doet, slaat papa je he le maal in elkaar".(Ik zeg het op een 'grappige toon')
Van de week in de praxis zit Saskia in zo'n winkelwagentje als we langs een man rijden die schroeven staat uit te zoeken. Type bouwvakker met een ochtendhumeur...
"Papa, als die meneer jou uitlacht sla jij hem he le maal in elkaar he!"
"... euh... voorlopig even geen jetix voor jou"
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:27 schreef Sugar het volgende:
Zoals ik al zei:het heeft heel wat raakvlakken. Ik zei niet dat de insteek hetzelfde was. Er komen dezelfde soort dingen langs.
Ik doe heulemaal niet ongezellig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Tja...wat jij wil...., ga hier in elk geval niet ongezellig zitten doen. Ik zit smakelijk te lachen om de verhalen
![]()
Wat is hier zo ongezellig aan dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef Sugar het volgende:
Dit topic heeft flink wat raakvlakken met Vivi's "wat zou je als ouder nooit doen?-topic". Hoewel ik dat wel wat gezelliger vond.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Een voorheen veel gehoorde waarschuwing hier in huis
"Pas op! Straks val je hard op je hoofd en dan...."
(Saskia) "Komt er bloed uit mijn oortjes!"
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb van de week een speelgoed-blokfluit doormidden gebroken van de jongste omdat het a: heel irritant is qua geluid en b: hij een mini-concert in de oren van de kat aan het geven was
In plaats van uit te leggen dat dat allemaal niet zo handig is, verloor ik m'n geduld en *krak* daar lag 'ie in de prullenbak....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |