Marjo schijnt een ruim huis in de aanbieding te hebbenquote:Op maandag 7 januari 2008 07:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zijn al druk bezig. Misschien moeten we gewoon een huis uitzoeken waar al onze rommel in past...
Ik blijf liever in deze contreien wonen voorlopig...quote:Op maandag 7 januari 2008 07:38 schreef freud het volgende:
Marjo schijnt een ruim huis in de aanbieding te hebben.
Ik ben toevallig wel een onwijs leuke buurvrouwquote:Op maandag 7 januari 2008 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf liever in deze contreien wonen voorlopig...
Dat is één van de overwegingen waarom ik dan weer wel die kant op zou willen... Moeilijk, moeilijk...quote:Op maandag 7 januari 2008 08:09 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben toevallig wel een onwijs leuke buurvrouw
Eh, alles?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Al bedacht wat je wil gaan fotograferen daar?
En we hebben hier een onwijs leuk park.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is één van de overwegingen waarom ik dan weer wel die kant op zou willen... Moeilijk, moeilijk...
Goedemorgenquote:Op maandag 7 januari 2008 07:18 schreef freud het volgende:
@P: overbodige spullen krijgen regelmatig jonkies...
@Marjo: succes joh! In ieder geval mooie verkoopfoto's
@An24: --> insert goeiemorgen om 10:30...
@Xil: vroeg als altijd
@Airwin: plaats maken in een kamertje...?
Eh, da's een beetje veel.quote:
Dankje voor de tips! Erg leukquote:Op maandag 7 januari 2008 11:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Eh, da's een beetje veel.
Mijn tips:
Novedevechij klooster
Moskou in de avond
nieuwbouw aan de Moskva
Het museum-woonhuis van Tolstoj is ook een mooie blik terug in de tijd.
Let wel even op of je op het moment in de metro mag fotograferen, dat is vaak verboden.
Dan zit je wel goed. Russische gastvrijheid is enorm. Ben niet verbaasd als je voor een weekend meegesleept wordt naar de Datsja inclusief Banja.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:32 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik zit bij een gastgezin, bij een meisje die ook journalistiek studeert, dus ik hoop dat zij me ook nog wat mooie plekjes kan laten zien.
Volgens mij is een Datsja een buitenverblijf, maar wat is dan een Banja?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan zit je wel goed. Russische gastvrijheid is enorm. Ben niet verbaasd als je voor een weekend meegesleept wordt naar de Datsja inclusief Banja.
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:49 schreef Chanty het volgende:
Voor diegenen die in de omgeving van Leiden/ Den Haag ed wonen:
Als jullie woonruimte weten, zelfstandig, circa 25 m2, betaalbaar (max 490 kale huur + servicekosten, liefst wat lager) en liefst met huisdier.... dan houd ik me zwaar aanbevolen!
Als jullie woonruimte weten, zelfstandig, circa 25 m2, betaalbaar (max 490 kale huur + servicekosten, liefst wat lager) en liefst met huisdier.... dan houd ik me zwaar aanbevolen!
ik gun m je wel, maar dan wil ik er ook nog eentje vindenquote:
Russische variant van de sauna, je weet wel, met berkentakken enzo.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:31 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volgens mij is een Datsja een buitenverblijf, maar wat is dan een Banja?
Dit klinkt niet echt gezellig......quote:Op maandag 7 januari 2008 16:49 schreef Chanty het volgende:
Het is ook niet voor 2 ...quote:Op maandag 7 januari 2008 17:15 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt gezellig......
Want woonruimte voor 2 met huisdier op 25m2 is niet echt veul.
Da's sneuquote:Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is ook niet voor 2 ...
Ik heb er gisteren een punt achter gezet, dus ik ga weer op mezelf....
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is ook niet voor 2 ...
Ik heb er gisteren een punt achter gezet, dus ik ga weer op mezelf....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |