quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar posten amper(hinthint)
Je bent wel een echte wijsgeer zegquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:30 schreef Pakspul het volgende:
Wie zwijgt stemt toe.
En hij die spreekt niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:30 schreef Pakspul het volgende:
Wie zwijgt stemt toe.
quote:
duidelijk van een lager niveau dan wijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had je origineler ingeschat, jammer
Ik verlaag mijn niveau naar dat van de restquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had je origineler ingeschat, jammer
Ik heb een idee!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik verlaag mijn niveau naar dat van de rest
Nicequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef bierbart het volgende:
[..]
Net de laatste krabbel gehaald voor m'n stage..![]()
En het regende iets.. moest vanuit de Woolderer komen![]()
![]()
Waar wonen je ouders eigenlijk precies? Groot-Driene ergens zo op de kaart te zien? Heb vandaag die hele wijk gehad met post bezorgen![]()
![]()
Wij hebben nog bier genoeg.. het is dat 't als half 11 is, anders had je er 1 kunnen halen!
moeite?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb een idee!
Als je dat nou niet doet en weggaat, dan zijn wij blij en hoef jij geen moeite te doen
M'n papa ligt al op 1 oor..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nice![]()
Mn ouders wonen in de Brederostraat
Och, ik durf ook nog best na half 11 bij je langs te komen hoorIk kom bijna langs je huis zometeen
Zou hij z'n eerste breezertje al gehad hebben?quote:
Breezerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:39 schreef bierbart het volgende:
[..]
Zou hij z'n eerste breezertje al gehad hebben?
Een beetje sociaal tegenover m'n ouders, denk je niet? Maar dat zul jij wel niet kennen..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:39 schreef Pakspul het volgende:
Als pappie en mammie slapen mag er niemand meer langs komen? Ain't that sweet
Daarom zei ik het ookquote:
Wie?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:37 schreef bierbart het volgende:
[..]
M'n papa ligt al op 1 oor..![]()
Andere keer dus!![]()
Brederostraat ben ik geweest ja![]()
Ken je toevallig de familie Still?
Mijn ouders slapen gewoon door en het is rekening houden van twee kanten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef bierbart het volgende:
[..]
Een beetje sociaal tegenover m'n ouders, denk je niet? Maar dat zul jij wel niet kennen..
Slechte reddingquote:
Maar wel gered!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:41 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Mijn ouders slapen gewoon door en het is rekening houden van twee kanten.
[..]
Slechte redding
29 ofzo..quote:
Een slechte redding kan ook betekenen dat iedereen dood is gegaan en dat de redding is afgelopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jawel je zegt net zelf slechte redding, wat inhoudt dat hij gered is. Al was het slecht.
fuck hemquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jawel je zegt net zelf slechte redding, wat inhoudt dat hij gered is. Al was het slecht.
Zullen we sigs vergelijken?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jullie zijn dus de breezer drinkers
dan had ik wel breezerbart geheten..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jullie zijn dus de breezer drinkers
quote:
Daar gaan we dan een keer gezellig water drinkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef bierbart het volgende:
[..]
29 ofzo..
Er woont een klein heeel leuk meisje!
Vergelijkzequote:
Maar jou wou iets beter overkomen, i know.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:46 schreef bierbart het volgende:
[..]
dan had ik wel breezerbart geheten..
ik moest bij nummer 13 en 17 zijn..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar gaan we dan een keer gezellig water drinkenNee, ik ken alleen het rijtje 9-19 echt goed
Nederlands?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:47 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar jou wou iets beter overkomen, i know.
Hij kan toch geen Nederlandsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:50 schreef Bravebart het volgende:
Het is trouwens mn anus knaap, geen me.
Bah, niet ons huisquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:48 schreef bierbart het volgende:
[..]
ik moest bij nummer 13 en 17 zijn..![]()
Maar daar gaan wij helemaal geen water drinken..Alleen ik
Wat op deze manier niet zo goed luktquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:51 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik ga meestal gewoon voor communicatie
Wat begrijp je niet dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wat op deze manier niet zo goed lukt
Sorry.. de volgende keer gooi ik wat bij jou door de brievenbus..quote:
Okquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef bierbart het volgende:
[..]
Sorry.. de volgende keer gooi ik wat bij jou door de brievenbus..beloofd
wat is je nummer?
Krijg ik dan de niet zo Brave Bartina aan de lijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok
0906-0422, maar alleen onder kantooruren
Mn moeder jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:24 schreef bierbart het volgende:
[..]
Krijg ik dan de niet zo Brave Bartina aan de lijn?![]()
![]()
quote:
Doe datquote:
Nu ik m'n kwapjes weer kwijt ben ga ik zo m'n kamer maar eens opruimen.. vanavond hoog bezoek!quote:
Vertelquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:38 schreef bierbart het volgende:
[..]
Nu ik m'n kwapjes weer kwijt ben ga ik zo m'n kamer maar eens opruimen.. vanavond hoog bezoek!![]()
Ga jij nog uit ofzo hier in Hengelo?
Ik kom langsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vertel
Nope, morgen weer vroeg naar Delft
Nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |