het ken te maken hebben met je voeding patroon
d.w.z. i.m.o. geen lucht meer erin.
dus als je flink loopt te bouten
[Dit bericht is gewijzigd door enfermidade op 26-02-2002 11:29]
helaas gaat mij dat niet lukken, ik laat regelmatig scheten
wie ruft er hier weinig?
drijven jou keutels?
[Dit bericht is gewijzigd door enfermidade op 26-02-2002 11:32]
quote:whe he he spitkikker he he
Op dinsdag 26 februari 2002 11:22 schreef kikkerlikker het volgende:
hoe ken et dat somige keutels drijven en andere niet ik weet neit of je wel is bij een riool zuivering ben geweest maar daar zie je overal van die bruine jongens drijven he he aan de andere kant als ik zelf zit te bouten op zon wc zonder inspectie platform ziknt ie al tijd met een nara de bodem wie ken dit fenomeen weten schappelijjk verklare of heb er een teorie over ik begin welhet ken te maken hebben met je voeding patroon
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 11:32 schreef kikkerlikker het volgende:
ja ja dus als ik em lang genoeg in de pot laat legge komt ie van zlef weer bove nou ja ik denk neit dat me ouders op proijs stelle als ik et probeer maar ik zou der 1 een paar dage in een emmer water op me kamer kenne beware...
quote:haha sjitmikker
Op dinsdag 26 februari 2002 11:32 schreef kikkerlikker het volgende:
ja ja dus als ik em lang genoeg in de pot laat legge komt ie van zlef weer bove nou ja ik denk neit dat me ouders op proijs stelle als ik et probeer maar ik zou der 1 een paar dage in een emmer water op me kamer kenne beware...
LOL
[edit] antwoort d teo gevoegt[/wedit]
1 blijfe je bolusse drijven
a ja
b nee
c weet niet
d anders namelijk ---
2 laat je veel schete
a ja
b nee
c weet neit
d anders namelijk ---
3 eet je taart
a aj
b nee
c weet niet
d anders nameljik ---
okee ik begin wel
1b 2a 3a
[Dit bericht is gewijzigd door kikkerlikker op 26-02-2002 11:40]
quote:whe he he die swiftkklikker, whe he he
Op dinsdag 26 februari 2002 11:37 schreef kikkerlikker het volgende:dikke nik sper soonlijks maar kenne we het effe serieus en weten schapelijk houden okee het onder zoek is geopent wil iedereen effe de volgende vrage be antwoorden
a ja
b nee
c weet niet2 laat je veel schete
a ja
b nee
c weet neit3 eet je taart
a aj
b nee
c weet nietokee ik begin wel
1b 2a 3a
quote:Ik moest er gewoon even om lachen, je schreef het zo mooi op
Op dinsdag 26 februari 2002 11:37 schreef kikkerlikker het volgende:dikke nik sper soonlijks maar kenne we het effe serieus en weten schapelijk houden okee
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 11:37 schreef kikkerlikker het volgende:
okee het onder zoek is geopent wil iedereen effe de volgende vrage be antwoorden
a ja3 eet je taart
a ja
quote:1 soms
Op dinsdag 26 februari 2002 11:37 schreef kikkerlikker het volgende:dikke nik sper soonlijks maar kenne we het effe serieus en weten schapelijk houden okee het onder zoek is geopent wil iedereen effe de volgende vrage be antwoorden
a ja
b nee
a ja
b nee
c weet neit3 eet je taart
a aj
b nee
c weet nietokee ik begin wel
1b 2a 3a
quote:1c
[edit] antwoort d teo gevoegt[/wedit]
a ja
b nee
c weet niet
d anders namelijk ---2 laat je veel schete
a ja
b nee
c weet neit
d anders namelijk ---3 eet je taart
a aj
b nee
c weet niet
d anders nameljik ---okee ik begin wel
1b 2a 3a
Ik ga nu pinda's eten. Misschien dat de olie die daarin zit helpt om het drijfvermogen te vergroten.
quote:ik zie even de link niet
Op dinsdag 26 februari 2002 12:11 schreef kikkerlikker het volgende:
.....het klinkt best waar schijnlijk kijk maar naar olie rampen het spoelt aan op de kust en vogels worden goor en sterven
quote:Vergeet het ook niet te vragen aan Ms. Martin. Misschien dat die een verklaring heeft.
Op dinsdag 26 februari 2002 15:14 schreef kikkerlikker het volgende:
om een betroubara kwantietentief ondre zoek te kenne doen heb ik meer antwoorde nodig hebixistet vul jij em nog effe in
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 15:14 schreef kikkerlikker het volgende:
om een betroubara kwantietentief ondre zoek te kenne doen heb ik meer antwoorde nodig hebixistet vul jij em nog effe in
1) c ik weet niet of ze drijven, 'k heb zo'n plateau(tje)plee.
2) b nooit
3) d ik ben er 1.
quote:Dat vind ik nu ook
Op dinsdag 26 februari 2002 15:27 schreef kikkerlikker het volgende:Jernau
Morat
Gurgeh
lol ken je na gaan dat wij heir op fok pioniers zijn op het gebied van stront drijf kunsde aan gezien der verder zo wat niks bekend is
Maar ja, de meeste mensen hebben dan ook stront in hun ogen.
quote:PLONSLOL ja nu je 't zegt wel eens maar ik kan me niks van drijvendedrollen herinneren.
Op dinsdag 26 februari 2002 15:34 schreef kikkerlikker het volgende:no way bixister heb ej werkelijk nog nooit op zon ik-zeg-nog-zo-geen-bommetje-
-
-plee zitten schijten?
ze zullen dus wel zinken.
1A,2B,3B
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 15:42 schreef kikkerlikker het volgende:
okee ik noteer 1 bixinkster he he
quote:Graag gedaan!
Op dinsdag 26 februari 2002 15:44 schreef kikkerlikker het volgende:
ik begrijp der geen reet van missp maar bednakt voor het invulen van de vragen
quote:ik nu taart, om het afscheid van een andere taart te vieren.
Op dinsdag 26 februari 2002 12:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ga nu pinda's eten.
lang leve het experiment.
quote:Uiteraard moeten we de aard van het drijfvermogen aan het licht brengen, zonder het resultaat te verdoezelen. Was ook niet de bedoeling, maar zomaar een ingeving van een mede feiten-fetish
Op dinsdag 26 februari 2002 16:51 schreef kikkerlikker het volgende:
rob mischien in een later stadia als ik vna alles te gelijk ga porberen en ze gaan in eens drijve weet ik nog niet waar et van komt snap je
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 17:32 schreef Robhimself het volgende:zomaar een ingeving van een mede faeces-fetish(ist!)
Wat een retegaaf topic
geslahct
- der ware 10 inzendinge 20 procent daarvan ware meiden de rest mannen
drijf vermoge
- 50 procent van de meiden hebben drijvende keutels -> missp
- bij de manne is dat mara 12,5 procent -> mattijn 99
- 25 procent bvan de manne weet niet en kijkt dus niet eens achter om na het schijten!!!!! -> dikke en bob rooney
scheet gedrag
- 75 procent van de manne laat veel scheten
- 0 porcent van de meiden laten schete
- de relatei tussen veel schete latrn en drijvne ken niet echt worre aan getoont bij missp klopt ie wel (drijven + weinig scheten) maar bji mattijn niet (vele shceten - toch drijven)
taart
- 50 procent van de meiden ete taart -> bixister dus maar die heb geen drijvers
- 75 procnet van de manne eet taart mara juist degene van wji je et zou verwachtne (mattijn99) dus niet
to slto wil ik nog een stuk citerne uit een andere web sote die onez teorien lijtk te onder steunen :
quote:eidereen bedankt voor de mede werking tto zo ver ik wil wel in het belang vna het onderzeok dikek en bob rooney nog effe verzoekne om bij de volgende schjit sessie effe het drjif vermogen van hunnie keutls te op serveren en een andre antwoord op vrag 1 te gevne
Floaters are turds that have an unusually high gas content. Sometimes the gases produced by bacteria in our gut don't have a chance to collect into a large fart bubble, but remain dispersed in the feces. The poop then comes out foamy, and has a lower density than water. Poop with a high fat content will also float.
quote:
Op Wednesday 27 February 2002 09:45 schreef kikkerlikker het volgende:
eidereen bedankt voor de mede werking tto zo ver ik wil wel in het belang vna het onderzeok dikek en bob rooney nog effe verzoekne om bij de volgende schjit sessie effe het drjif vermogen van hunnie keutls te op serveren en een andre antwoord op vrag 1 te gevne
quote:ik gma me bsest deon voor je klikklikker he he
[b]Op Wednesday 27 February 2002 09:45 schreef
eidereen bedankt voor de mede werking tto zo ver ik wil wel in het belang vna het onderzeok dikek en bob rooney nog effe verzoekne om bij de volgende schjit sessie effe het drjif vermogen van hunnie keutls te op serveren en een andre antwoord op vrag 1 te gevne
Een bruine trui breien
De wc-eend voeren
Sanitair relaxen
Een (bruine) beer verzuipen
Bielsen leggen
Bruintje uitlaten
De rug snuiten
Een bruine stropdas punniken
Een dino kleien
Een bruine punt of splinter uit mijn rug drukken
Even mijn ruggegraat verleggen
Een fax uit Darmstadt ontvangen
Een zakkie tuinaarde openscheuren
De rug met een stippellijn verlengen
De pot funderen
Uit de broek hoesten
Downloaden
Een bout draaien
De aambeien schoffelen
Een blokhut bouwen
Een taart bakken
Uit de heupen brullen
Even mijn rioolbelasting afdragen
Een dammetje bouwen
Ga even mijn rekoefeningen doen
Effe naar kantoor
Ik ga even regeren op de porseleinen troon
Een bruine punt uit mijn aars beulen
Even de aardappelen afschudden
Een laxatierapport opstellen
De aambeien smeren
Even wat per buizenpost verzenden
Patrick Kluivert uit de selectie schoppen
Nelson Mandela op de trein zetten
Mijn asielbeleid aanscherpen
Uit mijn kont kotsen
ben zo terug...whe he he
quote:Me bolusse blijve nie drijve he he
Op Wednesday 27 February 2002 10:51 schreef kikkerlikker het volgende:
he bob bedoel je dat je gaat schijten he he lol ik snap ethe neti vergeten te kijke he
Lig er dus maar aan wat voor schijthuis je bent.
quote:ze blben nie driven klikkerklikker he he
Op Wednesday 27 February 2002 10:51 schreef kikkerlikker het volgende:
he bob bedoel je dat je gaat schijten he he lol ik snap ethe neti vergeten te kijke he
mscsien meot ik in de sloot schittwnen whe he he
Weggezakte oude onzin topics hoeven niet omhooggekickt te worden alleen om er een slotje op te gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |