Nee, de zus van Mike zal ervoor zorgen dat ze er ook is. (bij haar moeder thuis).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Wat leuk. Maandag is je moeder terug van vakantie. Dan kun je haar bellen, ik zal zorgen dat ik er ook ben"
Hoezo moet Brian er zijn als Mikey gaat bellen ?
OK, dat was me niet duidelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, de zus van Mike zal ervoor zorgen dat ze er ook is. (bij haar moeder thuis).
Het kwam er ook een beetje raar uit, maar Brian las die zin voor uit Mike's brief.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, dat was me niet duidelijk
Half uur geledenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:14 schreef F04 het volgende:
Hoelaat komt die Quinten trouwens?
Maak je niet druk, we weten toch allang hoe het zit met de spiegeltjes en kraaltjes. Brian en Amanda zijn de grootste schrapers en de Fam. Kubatz gaat na ieder bezoek met vuilniszaken vol aan spullen naar huis.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:10 schreef CHAOS_ het volgende:
En Amanda wil gelijk de gitaar ruilen voor Brian, wie is pichiri??????????? Hebberig ook goed!!!!!!!
Hij had er al moeten zijn, 19:00 uur.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:14 schreef F04 het volgende:
Afspraak was een kwartier geleden. 19:00quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:14 schreef F04 het volgende:
mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:09 schreef rooie3 het volgende:
Mikey zit helemaal te glunderen.Echt leuk voor hem.
Bij het laatste bezoek liep Kenneth meteen naar de slaapkamer om andere kleren aan te trekken die Brian had klaargelegd ....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je niet druk, we weten toch allang hoe het zit met de spiegeltjes en kraaltjes. Brian en Amanda zijn de grootste schrapers en de Fam. Kubatz gaat na ieder bezoek met vuilniszaken vol aan spullen naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |