abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208411
Commentaar hier.

pi_208412
Niet veel nieuws volgens mij. We wisten al lang dat ze niet het huis is was gegaan om vrienden te maken.
Verder heeft ze nog nooit op internet gekeken, kan ze dat ook niet en heeft ze ook geen behoefte aan de Tara-woordenlijst.

dinsdag 26 oktober 1999 @ 15:44:00 #3
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_208413
Vanavond screentest bij TMF om VJ te worden.

Ps. die discotheek is Time out

dinsdag 26 oktober 1999 @ 15:49:00 #4
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_208414
Inderdaad weinig interessants. Denk dat ze toch al te lang uit het BB-huis is om nog iets te melden te hebben. En over de contracten met V. wil ze het niet hebben!
pi_208415
Gatverdamme, wat is ze toch erg. In BB was ze erg, maar het wordt er niet beter op.
Yuk!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_208416
Voor degenen die het niet hebben gehoord:

Samen met een bellende 'fan' heeft ze net een lied gezongen van Guus Meeuwis. Was niet echt om aan te horen...
Verder vertelde ze dat ze zodra ze iemand een hand geeft al weet of ze daar 100 dagen mee in huis kan zitten. (Met de dj's van Radio 3 wil ze dat wel)
Sabien en Martin mocht ze wel. De rest in het BB huis mocht ze niet.

dinsdag 26 oktober 1999 @ 16:08:00 #7
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_208417
Ik snap eigenlijk niet waarom Tara ons nog achternazit.... Alles wat ze heeft verteld weten we nu langszamerhand toch wel!
Zorg beter voor een fatsoenlijk interview met Sabine!

De vragen die gesteld worden zijn gewoon dezelfde vragen die al eens eerder gesteld zijn, alleen op een andere manier.

Ik mis de vragen: ( voor Sabine)
1. Wat vind je van de reactie van de overgebleven bewoners?
2.De reactie op Bianca? ( Haar mening en niet het antwoord waar wijzelf naar gissen: Emotioneel omdat Sabine haar vrienden en bekende ziet, dat ze weer uit kan gaan en lol kan hebben).
3. Hoe vind zij hoe Bianca reageerde, begrijpt ze dit of vind ze het eigenlijk maar aanstel.
4. Hoe ziet zij de toekomst? Op T.V. of achter de schermen.

Vragen voor Tara;
1. Haar reactie op het vertrek van Sabine.
2. haar reactie, op de reactie van de overgebleven bewoners. ( Iedereen was vrij emotioneel toen Sabine ging, bij Tara was het: Knap van je meid dat je durft op te stappen. ( Niemand reageerde eigenlijk emotioneel, ze wenste haar alleen succes.)
3. Is ze niet een beetje jaloers dat Martin en Sabiene allebei toch iets hebben gekregen ( Martin: een vakantie met vrienden ergens in Nederland. Sabien: een baan voor 3 mnd.)
4. Waarom gaat ze steeds uit de kleren? Dit snap ik niet. Ze komt erg onzeker over, (in het huis maar ook in interviews). Ze probeert zelfverzekerd over te komen maar ze straalt toch iets uit van onzekerheid. Haar ouders wisten niet eens dat ze rookte!, dit heeft ze duidelijk verborgen gehouden, als je die reactie van haar moeder hoort. Wil ze met het naakt poseren toch aan haar 250.000 gulden komen?

(Al deze vragen zonder nieuwe topic te openen!!! Knap he!!!)

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

FOK!fossiel dinsdag 26 oktober 1999 @ 17:23:00 #8
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_208418
Heb je al die 'reclame' gezien van Tara bij TMF met 'De echte reden dat ik het BB-huis heb verlaten is natuurlijk dat ik geen TMF had (ofzo)' .. nou

Mare, ik hoop dus echt niet meer TARA op tv te zien..

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')