Ja, wellicht kabeltje losgeschoten ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:30 schreef LollerSjaak het volgende:
Bedrading nalopen? [afbeelding] Ik heb de gitaar net drie weken ik heb geen idee hoe die in elkaar zit of waar ik op moet letten. [afbeelding] Het niet zo heel erg want je hebt toch vrijwel altijd wel je vingers op de snaren [afbeelding]
Is er geen mogelijk om van mijn niet-geaarde versterker een geaarde versterker te maken?
Nee johquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:38 schreef Doodkapje het volgende:
Moet de TT niet weer beginnen bij #1 (van 2008)? tvp
Zanger speelt niet meer?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:45 schreef Aresdreams het volgende:
dacht ik ook maar!
vanavond een poging wagen weer eens te repeteren...
is al weer een tijdje geleden...
en morgen als het goed is een auditie voor een 2e gitarist.
Yeah, lang leve mijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:22 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
JE hebt de weekprijsgewonnen gefeleciteerd![]()
![]()
![]()
Thumbs up for miereneter![]()
Jij?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:04 schreef tony_clifton- het volgende:
Voor fans van ac/dc: http://nl.youtube.com/profile?user=SoloDallas
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:40 schreef Aresdreams het volgende:
deden we dat dan?
Ze zijn toch ook niet met de jaartelling begonnen bij het begin der wereld?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Moi?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jij?
Maar waar leg jij de link tussen Boston en AC/DC?
Eerst lezen, dan schreeuwen, excuses [ afbeelding ]
En die dude moet zijn snaren afknippen![]()
Ja, dacht misschien dat jij dat was op die filmpjes, maar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:18 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Moi?
Goh ja, die snaren... zelf vindt hij van niet blijkbaar [afbeelding]
Wel enorm chique hoe hij in de buurt komt van de echte Angus...
Heb zo hells bells geleerd dus 't zijn wel nuttige filmpjes denk ik...
Okéquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:22 schreef Aresdreams het volgende:
klopt de zangers zingen alleen maar [afbeelding]
Haha, komt nog wel, oefenenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Haha right, mocht ik willen... Smells like teen spirit wil hier nog niet lukken [afbeelding]
En for some reason Echoes en Comfortably Numb van Pink Floyd dan weer wel [afbeelding].
We zijn pas in 2005 begonnen meen ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Niet eerder? Kan me nog andere vaste klanten herinneren (waaronder Schorpioen enzo)... those were the daysquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
We zijn pas in 2005 begonnen meen ik.
Waar zijn die gasten gebleven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |