Je blijft dus wel rondzwerven in de studio op vrijdagavond of is dat tijdelijk?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ben Domien, excuusZit bij de tv-regie!
Gelukkig... ik begon me een ouwe lul te voelen, maar als jij ook al niet van haar gehoord hebt, dan is het dus niet leeftijd-gerelateerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. En vraag me af of ik er iets aan gemist heb
Ik had ook even gegoogeld, kwam ik op het Mokkels.nl forum terecht. Misschien beter dat topic niet kunnen openen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Second that, ik moest ook effe googelen, wat Rab net zei.
Ja, dat er ondanks dat je geen producer meer bent nog steeds vrolijk rond loopt hadden we al door ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, zij en Tatjana hebben me door m'n puberteit geholpenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. En vraag me af of ik er iets aan gemist heb
Daar hebben ze toch nog meer leuke knopjes?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Is alleen vandaag; eerste uitzending van Tjitse!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je blijft dus wel rondzwerven in de studio op vrijdagavond of is dat tijdelijk?
Bij dat kutwoord, en het horen over die kutziekte, zet ik het af.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:20 schreef Horloge het volgende:
LeLe vanavond live. Dat zal dus veel 'ge-kanker' op de radio worden, letterlijk.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, zij en Tatjana hebben me door m'n puberteit geholpen
Tjitse? Is dat de nieuwe producer?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Is alleen vandaag; eerste uitzending van Tjitse!
De 25e ben ik er ook weer. Met vrouwelijke aanhang
Aha... nu hoeven we hem niet meer De Nieuwe Producer te noemenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Tis toch geen Hagenees?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:20 schreef Horloge het volgende:
LeLe vanavond live. Dat zal dus veel 'ge-kanker' op de radio worden, letterlijk.
Tijd om 'm hiernaartoe te sturen dan!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, nu heeft ie een naam, maar nog geen FOK!Account.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aha... nu hoeven we hem niet meer De Nieuwe Producer te noemen
Volgens mij is z'n naam een tijd terug ook al een keer genoemd, maar dus niet blijven hangenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aha... nu hoeven we hem niet meer De Nieuwe Producer te noemen
Oh, die heeft een condoom over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, Tjitse is de naam van onze nieuwe schoonmaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |