En dat kan je na één uitzending al beoordelen? Knapquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
Sinds Domien de productie niet meer doet, gaan de gasten achteruit.
Domien doet pas 1 week de productie niet meer en da's deze week. Hoe kun je nu zeggen dat de gasten achteruit gaan? Ze is pas twee minuten - dus net voor jouw post - on air te horen geweest! Beetje makkelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
Sinds Domien de productie niet meer doet, gaan de gasten achteruit.
Ha nieuwe Producer! Registreer je ook nog even een eigen account zodat je niet onder Domien z'n account hoeft te posten?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Domien doet pas 1 week de productie niet meer, da's deze week. Hoe kun je nu zeggen dat de gasten achteruit gaan? Ze is pas twee minuten - net voor jouw post - on air te horen geweest! Beetje makkelijk.
Ik had een uitzending met Gerard, Michiel en Rob gepland, maar dat ging helaas niet door. Laat jullie maar gewoon verrassen vanavond en oordeel om negen/tien uur maar...
Over de nieuwe producer gesproken... tijd voor een eigen account...?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Domien doet pas 1 week de productie niet meer, da's deze week. Hoe kun je nu zeggen dat de gasten achteruit gaan? Ze is pas twee minuten - net voor jouw post - on air te horen geweest! Beetje makkelijk.
Ik had een uitzending met Gerard, Michiel en Rob gepland, maar dat ging helaas niet door. Laat jullie maar gewoon verrassen vanavond en oordeel om negen/tien uur maar...
Was niet lullig bedoeld, niet flippen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Domien doet pas 1 week de productie niet meer en da's deze week. Hoe kun je nu zeggen dat de gasten achteruit gaan? Ze is pas twee minuten - dus net voor jouw post - on air te horen geweest! Beetje makkelijk.
Ik had een uitzending met Gerard, Michiel en Rob gepland, maar dat ging helaas niet door. Laat je gewoon verrassen vanavond en oordeel om negen/tien uur maar...
That makes two of us.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:15 schreef Horloge het volgende:
Allemaal ouwe lullen hier. Had nog nooit van die vrouw gehoord.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:15 schreef Horloge het volgende:
Ik ook niet hoor. En vraag me af of ik er iets aan gemist hebquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:15 schreef Horloge het volgende:
Second that, ik moest ook effe googelen, wat Rab net zei.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:15 schreef Horloge het volgende:
Ik ben Domien, excuusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Of ben je wel Domien zelf en verwijs je naar jezelf met je naam ipv ik?
Je blijft dus wel rondzwerven in de studio op vrijdagavond of is dat tijdelijk?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ben Domien, excuusZit bij de tv-regie!
Gelukkig... ik begon me een ouwe lul te voelen, maar als jij ook al niet van haar gehoord hebt, dan is het dus niet leeftijd-gerelateerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. En vraag me af of ik er iets aan gemist heb
Ik had ook even gegoogeld, kwam ik op het Mokkels.nl forum terecht. Misschien beter dat topic niet kunnen openen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Second that, ik moest ook effe googelen, wat Rab net zei.
Ja, dat er ondanks dat je geen producer meer bent nog steeds vrolijk rond loopt hadden we al door ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, zij en Tatjana hebben me door m'n puberteit geholpenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. En vraag me af of ik er iets aan gemist heb
Daar hebben ze toch nog meer leuke knopjes?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Is alleen vandaag; eerste uitzending van Tjitse!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je blijft dus wel rondzwerven in de studio op vrijdagavond of is dat tijdelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |