Ik sta met mn vlaggetje vooraan hoor!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeeeeeeeeeeegaaahit. Wat een HIT mensen, geweldig! Gewoon een volle WEEK genieten van de nieuwe single van Anouk.![]()
Brrrrrrrrrrrrr
Help!
Ik kan me vergissen, maar volgens mij liep Domien net nog in z'n grijze trui met capuchon, dus is dat niet Domien.quote:
Dit is de MH? Neeeeeee!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Goed, mute-momentje...
Toch apart dat de platen die in de MH-promo zitten juist vaak vééééél beter zijn. Was dat jullie ook al niet eerder opgevallen?
Hij liep er eerst wel mee, dus dan heeft ie 'm doorgegeven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij liep Domien net nog in z'n grijze trui met capuchon, dus is dat niet Domien.
Ik blijf wel even achteraan staanquote:
Ouwe lul!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap, ik ben ouder dan de Nederlandse Sesamstraat
Niets verbaasd me meerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik blijf wel even achteraan staan![]()
Gewoon echt een hele trieste Megahit... Zal moeilijk worden om een nog slechtere Megahit te kiezen.
Het had ook Gerard zelf kunnen zijn, die is ook best klein.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
Wie zit er in ienieminnie?
Roel v Velzen
Dat dacht ik voor Serious Request ook al een aantal keerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik blijf wel even achteraan staan![]()
Gewoon echt een hele trieste Megahit... Zal moeilijk worden om een nog slechtere Megahit te kiezen.
Deal! Doe jij bellen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Is goed hoor, als ik maar de dame in de film mag.
Die was mooi ja. Ik had dezequote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omg... die heb ik vroeger altijd willen hebben!
Mag ik dan die blonde Australische? Dat accent is te geilquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Is goed hoor, als ik maar de dame in de film mag.
De eerste spotjes voor een of ander optreden van Blof zijn inmiddels alweer gestartquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
O Anouk is alweer megahit?![]()
.
Zal het de week erop wel Kane zijn. Of Krezip moet ondertussen nog met iets "nieuws" komen.
En de nieuwe Blof zal ook wel niet lang meer op zich laten wachten.
quote:Ik was van de week zo verkouden dat ik watersnoo(t/d)
Dat was te erg.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mag ik dan die blonde Australische? Dat accent is te geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |