QFT.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bestaat er maar één artiest in Nederland ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owja, natuurlijk volledig democratisch door de dj's gekozen! Nou, flikker maar lekker een eind op, dj's/producers die dat nu nog durven te beweren![]()
.
Ik vind er ook weinig aan...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:46 schreef -Hans- het volgende:
Leuk Sky radio liedje.![]()
Waar blijven de gitaren in de plaat? Ben zelf een groot voorstander van vrolijke up-tempo platen in deze saaie periode van het jaar en daarom trek ik dat soort platen heeeeeeeeeel slecht !
Die zal de week erna wel komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan...
Dan had ik nog liever de nieuwe single van Kane gehad...
Helemaal mee eens! Had dan ook (veel) liever de nieuwe van Kane als MH gehad..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:47 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind er ook weinig aan...
Dan had ik nog liever de nieuwe single van Kane gehad...
Wat een doos idd.. "juh, dat regelt mijn maatschappij allemaal"quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:44 schreef Horloge het volgende:
[..]
QFT.
Ze kent de titel van één van haar eigen 'favoriete' nummers van het album niet eens.
Edit: Wat een KUTPLAAT!
Ben ik ook geen fan van, maar Kane is in ieder geval (nog) niet zoveel gepushed door 3FM de laatste tijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Had dan ook (veel) liever de nieuwe van Kane als MH gehad..
Anouk had laatst ook al de Megahit met Good God. Maar de nieuwe van Anouk is gewoon een zeikplaat wat valt in de categorie pure ethervervuiling, maar dat is echt mijn persoonlijke mening. De nieuwe van Kane is natuurlijk ook prullenbak werk, maar die kan ik *iets* beter hebben dan de nieuwe van Anouk. Als het perse een rustige plaat moet zijn dan had ik liever Milow - You Don't Know als Megahit gehad. Maar ja, die komt natuurlijk niet uit Nederland (komt uit Belgie)..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:29 schreef Againzender het volgende:
Ben ik ook geen fan van, maar Kane is in ieder geval (nog) niet zoveel gepushed door 3FM de laatste tijd.
Beetje variatie in de MH artiesten zou geen kwaad kunnen....
O Anouk is alweer megahit?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bestaat er maar één artiest in Nederland ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahh, nu toch weer wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:06 schreef Broekie het volgende:
Hey, ik zie een Domien in de Studio.
Ahh, nu niet meer.
Ik denk dat meneer Verschuuren zich voorbereidt op WeekendDNA morgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:06 schreef Broekie het volgende:
Hey, ik zie een Domien in de Studio.
Ahh, nu niet meer.
'k denk eigenlijk dat ze vooral aan het oefenen zijn voor de FreakNacht, kijken of alles weer werkt nu het er weer hangt.quote:
Waarschijnlijk mede dank aan het Glazen huis (extra zuur natuurlijk dat Michiel er nu niet is).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |