abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 januari 2008 @ 14:07:03 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_55771158
Ze praten plots zo snel

De onderwerpen zijn niet niet bij te houden.

Het nieuws begint met een autorace en je hoort dan Chris Zeegers.

Het lijkt MTV wel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 januari 2008 @ 14:29:25 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55771630
Radio 1 journaal in de morgen wordt iig 'sneller'. Maar dan lig jij meestal te ronken
quote:
NOS gooit het Radio 1 Journaal om
Het format van de doordeweekse ochtenduitzending van het NOS Radio 1 Journaal wordt vanaf aanstaande maandag aangepast. Luisteraars worden vaker bijgepraat over het nieuws. De hoogtepunten van het nieuws komen vanaf maandag tussen 07:00 en 09:00 uur elk kwartier langs. Er komt ook nog een extra nieuwsoverzicht om 09:30 uur.

Ook krijgen luisteraars elk kwartier verkeersinformatie voorgeschoteld. De nieuwsblokken moeten flitsender worden door een grotere verscheidenheid aan onderwerpen. De presentator schakelt zoveel mogelijk door naar verslaggevers
op nieuwslocaties.

Het Radio 1 Journaal trekt vooral veel luisteraars op de hele en halve uren, als er nieuwsblokken zijn. Door meer nieuwsoverzichten brengen wil de NOS die luisteraars vasthouden. Luisteraars schakelen nu nog vaak over naar Radio 538, 3FM of Radio 2. Opmerkelijk genoeg is de overloop naar BNR Nieuwsradio nihil, blijkt uit onderzoek.

Radio 1 wil als zender ook veranderen. Op dit moment blijft de zender achter bij de doelstelling en daarom is er besloten tot een opfrisbeurt om meer dertigers en veertigers aan Radio 1 te binden, zonder daarmee de huidige luisteraars te verliezen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:41:37 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55771967
Ik heb liever iets meer achtergrond en diepgang. Voor flitsend nieuws kan ik bij 538 terecht.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 4 januari 2008 @ 16:21:31 #4
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_55774173
Opvallend is dat het Radio 1 Journaal juist wel goed scoorde en de rest van de programmering niet... en nu gaat juist dat programma op de schop
pi_55777106
pffff elk kwartier nieuws en verkeer vind ik echt teveel. Ik vind het juist fijn als ze gewoon lekker doorpraten over een onderwerp.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:34:35 #6
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_55777171
Dat is dus een paar minuten luisteren en dan snel overschakelen tijdens een rit van meer dan een kwartier. Ik ergerde me al aan het feit dat ik in de ochtend op vier reclameblokken per uur werd getracteerd door de nieuwsuitzending op het halve uur. Dit lijkt geen verbetering.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_55778189
Ik schakel elke morgen tussen 7 en half 8 al voortdurend tussen Radio 1 en BNR, dus ik kan het al net zo "snel" maken als ik zelf wil.
Wie dit leest is gek
pi_55778464
Dat is toch al lang (nouja een jaartje ofzo) dat in het Radio 1 journaal elk kwartier opnieuw de belangrijkste nieuwsfeitjes worden gemeld? Vind het persoonlijk behoorlijk overbodig. Dan is bv. om 7.00 het nieuws geweest, dan ff reclame en achtergronden en minder dan tien minuten later gaan ze alweer het belangrijkste nieuws opsommen (waar ze het vaak ook nog eens net over gehad hebben).

Ze draaien ook al steeds meer populaire muziek...alleen nog een sidekick erbij en dan is het helemaal geen nieuwszender meer.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')