Ze zeggen dat je die kunt oplossen in een badkuip gevuld met bepaalde schoonmaakmiddelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar waar laat ik dát lijk dan weer?
Neuh, daar heeft ze die 83 monsters van honden voor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:49 schreef Q. het volgende:
Zou MUUS niet standaard een hoekje daarvoor hebben ingericht in het MUUShuis?
Al blijf je dan nog steeds met de botjes zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, daar heeft ze die 83 monsters van honden voor.
Maar chloor alleen heeft nog best lang nodig. Nu kan ik daar wc eend, Dreft, Andy en Biotex bij gooien, maar die dampen zijn dan ook onveilig voor mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je die kunt oplossen in een badkuip gevuld met bepaalde schoonmaakmiddelen.
Niet dat ik daar serieus interesse in heb of zo natuurlijk.
Twee nog maar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, daar heeft ze die 83 monsters van honden voor.
Ik heb zo'n duistere kelderkast in de keuken. Zo eentje met een trapje naar beneden en een kruipruimte waar ik het lijk in kan verstoppen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:59 schreef Tally het volgende:
Of de trapkast!
Nee, ik bedoel echt één middel. Was de een of andere allesreiniger. Gewoon 50 lter bij de Macro halen, onverdund in het bad en dan het lijk er bij. Na een paar dagen trek je de stop er uit en je hoeft je alleen nog maar discreet te ontdoen van het gebit en haren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar chloor alleen heeft nog best lang nodig. Nu kan ik daar wc eend, Dreft, Andy en Biotex bij gooien, maar die dampen zijn dan ook onveilig voor mij.
Ja, ik ook. Van een Belg dacht ikquote:Heb ik gehoord dan hè. *kuch*
oh, da's minderquote:Twee nog maar.. Eén middelgrote hond die 10 is en al schrikt van een harde scheet en een kleine die doof is, praktisch blind en ergens een hippe tumor verstopt heeft zitten in haar hoofd/nek.
Oh, natuurlijk. De schuur metquote:Maar ik heb altijd nog de schuur... muhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Nou ja, ik heb alleen een kruipruimte onder het huis, en die is gereserveerd voor de bkk's.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:01 schreef Misstique het volgende:
Een kelder is ook goed voor dit soort doeleinden, heb ik gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
is dat hetzelfde als de sm-zolder van danny en knorretjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh, natuurlijk. De schuur met'gereedschap'
.
Met dat verschil dat er geen stop-woord wordt afgesproken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:17 schreef just me het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als de sm-zolder van danny en knorretje
"Bananenvla, bananenvla, bananenvla!!!!"quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met dat verschil dat er geen stop-woord wordt afgesproken.
*pets*.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:21 schreef MUUS het volgende:
"Bananenvla, bananenvla, bananenvla!!!!"
"Niks mee te maken!"
Ik ben er al wel achter dat Windows Mobile 6 te vroeg is uitgekomen. Er is nogal wat software die niet goed werkt, of zelfs helemaal niet wil installeren. (MS reader, TomTom 5, OV reisplanner)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Zo HTC Tytn II besteld. Halo 3 is binnen en met een beetje mazzel dit weekend een fijne 40Inch LCD TV aanschaffen
.
Leuk een eindejaarsbonus.
MS reader gebruik ik niet, lees wel eens iets met PDF reader, TT6 werkt feilloos. OV reisplanner is onlinequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben er al wel achter dat Windows Mobile 6 te vroeg is uitgekomen. Er is nogal wat software die niet goed werkt, of zelfs helemaal niet wil installeren. (MS reader, TomTom 5, OV reisplanner)
Het gaskassie noemde mijn Opa en Oma dat altijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:29 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zo'n hok beneden waar ze vroeger brandhout in gooiden om droog te houden. Daar zit nu al 30 jaar een deksel op. Toen ik laatst het deksel optilde, zag ik niet alleen dat daar perfect een lijk in zou passen, maar ook dat er witte spinnen inzaten. Spinnen die nog nooit daglicht hadden gezien en fucking 10cm lijfjes hadden...met smerige beschimmelde poten....
Nu is mijn kelderkast het horrorverhaal voor vervelende kinderen. Zelf doe ik daar absoluut niet aan mee, (want kinderen bang maken is voor kneuzen) maar mijn broer doet het wel tegen zijn kinderen. Als 'grap'.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Het gaskassie noemde mijn Opa en Oma dat altijd.
En wanneer we vervelend waren riep mn moeder dat ze ons er in zou stoppen als we niet stopte met vervelend zijn.
Natuurlijk hielp dat geen reet..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:50 schreef MUUS het volgende:
Nu is mijn kelderkast het horrorverhaal voor vervelende kinderen. Zelf doe ik daar absoluut niet aan mee, (want kinderen bang maken is voor kneuzen) maar mijn broer doet het wel tegen zijn kinderen. Als 'grap'.
"Jongens, als jullie nou niet kappen stopt M. jullie in de kelderkast bij de spinnen."
En dan rennen ze allemaal gillend naar boven.. Ook die van mij.
. En die wéét notabene dat ik dat nooit zou doen.
.
Hij heeft astma. Dan blijft hij dodelijk dood, omdat hij van angst geen lucht krijgt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Moet jij je broer een keer "voor de grap" in die kast stoppen [ afbeelding ]
Er is wel een grens aan de hoeveelheid lijken die je kunt herbergen natuurlijk, mensenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij heeft astma. Dan blijft hij dodelijk dood, omdat hij van angst geen lucht krijgt.
Zit ik met nóg een lijk, Sjon.
Waarom moeten mannen altijd "meedenken" met vrouwen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:13 schreef Tally het volgende:
Echt mannen hebben het meedenken niet uitgevonden hoor..
Ik wil niet uitgenodigd worden mocht je ooit gaan trouwen MUUS.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:13 schreef MUUS het volgende:
Ja, hoeveel heb ik er nou al? Twee hamsters, één ontstopmeneer en een broer.
Jezus, en dat alles omdat ik niet weet hoe ik mijn verjaardag moet vieren..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom moeten mannen altijd "meedenken" met vrouwen?
Dachten vrouwen maar eens mee met mannen, wij denken een stuk simpeler.
Echt, dat zou het leven een stuk makkelijker maken, voor iedereen.
Jawel hoor. Alleen niet met vrouwen, want dat heeft toch geen zin. Wat je ook meedenkt, goed is het toch niet, dus kun je je beter de moeite besparen en een biertje pakken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:13 schreef Tally het volgende:
Echt mannen hebben het meedenken niet uitgevonden hoor..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil niet uitgenodigd worden mocht je ooit gaan trouwen MUUS.
Ik wil niet weten met hoeveel lijken je dan zit
Kan kasta romantisch doen? Neh, dat wordt niks.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:32 schreef Kreator het volgende:
Nodig een tukker uit en zeg dat het een romantisch verjaardagsetentje wordt. 2 vliegen...
Da's een beetje een cotradictio in terminis, of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:32 schreef Kreator het volgende:
tukker romantisch
Uhm tja weet ik eigenlijk niet..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:56 schreef MUUS het volgende:
[..]. Waarom denk je dat ik niet wil trouwen, Tal?
Psies.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm tja weet ik eigenlijk niet..
Hoop gedoe ofzo?
Ach ik kan zeggen dat het soms ook leuk kan zijn..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Psies.
Een hoop gedoe voor een hoop onleuke familieleden. Veel te veel geld uitgeven aan duur vreten en een dure zaal voor mensen die later toch gaan klagen dat het eten niet te vreten was ofzo.
Wat dan weer resulteert in veel lijken.
Een Tukker?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:12 schreef MUUS het volgende:
Trouwens!
Een niet nader te noemen FOK!ker wil met me uit eten. Hij stelde de McDonalds voor. Later shoarma.
Een andere niet nader te noemen FOK!ker wil ook met me uit eten. Hij stelde de McDrive voor.
Ergens hè... ergens doe ik iets verkeerd, dames en heren. Maar wát?
...Kasta is natuurlijk geen échte tukker, die komt uit zo'n kansloos dorp 30km verderop. Het hart van Twente, Enschede, is natuurlijk waar ik op doelde. Daar waar alle knappe mannen (Youri Mulder, Jan Mulder) vandaan komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:56 schreef MUUS het volgende:
Kan kasta romantisch doen?
Duidelijk aangeven dat je toch een grotere fan bent van de Burger King. Duidelijkheid, MUUS.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:12 schreef MUUS het volgende:
Trouwens!
Een niet nader te noemen FOK!ker wil met me uit eten. Hij stelde de McDonalds voor. Later shoarma.
Een andere niet nader te noemen FOK!ker wil ook met me uit eten. Hij stelde de McDrive voor.
Hou je kleding eens aan tijdens het cammen, dan moeten ze ervoor werken...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:12 schreef MUUS het volgende:
Met mij willen helemaal geen fokkers uit eten. Ik doe het ook foutquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:12 schreef MUUS het volgende:
Trouwens!
Godverdomme, iemand gebruikt mijn naam! Ik heb helemaal geen cam namelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hou je kleding eens aan tijdens het cammen, dan moeten ze ervoor werken...
Nee, die talloze keren Tapas etc tellen zeker niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met mij willen helemaal geen fokkers uit eten. Ik doe het ook fout
Oh nee, ik lieg. Ik word volgende week getrakteerd op een hele lekkere kaasfondue door een vrouwelijk fokster.
Dan wil ik met jou wel een keer borrelnoten, shoarma eten en McDriven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:28 schreef Kreator het volgende:
Toch bof je maar MUS, ik krijg van niet nader te noemen foksters eigenlijk niet eens een borrelnootje aangeboden, laat staan Mcdonalds of een overheerlijke shoarmaschotel.
Ja, lekker! Van die dingen met kaas erinquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef MUUS het volgende:
Hè nee, eigenlijk wil ik dan liever Grieks gaan eten ofzo.
Je smakt onder het eten?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:25 schreef MUUS het volgende:
Het is niet alsof iemand echt met me uit eten wil.
Zo slim zijn ze dan ook wel weer..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan wil ik met jou wel een keer borrelnoten, shoarma eten en McDriven.
Op één dag, tot we er van moeten kotsen.
Kun je daar beter van kotsen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef MUUS het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:12 schreef MUUS het volgende:
Trouwens!
Goftehdomme... Dat wilde ik voorstellen... Alleen dan niet standaard Bifteki Tzatziki of Souvlakis..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef MUUS het volgende:
Ja, of op z'n grieks. En dan borrelnoten eten, terwijl we door de McDrive rijden met een shoarmaturk op de achterbank.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef MUUS het volgende:
Dan wil ik met jou wel een keer borrelnoten, shoarma eten en McDriven.
Ja nee, Brabo's die op hun hoogtepunt zwierig hun hand omgekeerd om hun kin vouwen en hardop Alaaaaafffffffffff roepen. Dat is romantisch.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:00 schreef Ripley het volgende:
Da's een beetje een cotradictio in terminis, of niet?
Ik heb pas plezier als je optieft!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:52 schreef rienlems het volgende:
kom ff naar deze sites echt grappig
http://zwolle-038.myminicity.com
http://zwolle-038.myminicity.com/tra
veel plezier ermee je lacht je dood
We shall see, we shall seequote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:56 schreef MUUS het volgende:
Kan kasta romantisch doen? Neh, dat wordt niks.
kutzooiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:54 schreef Kreator het volgende:
...ik kreeg vandaag een geweldig cadeau van de Sponsor Bingo Loterij. Dat is al de derde keer in één jaar tijd dat ik een fantastisch cadeau mag ontvangen. Eerder had ik al 2 (!!!) keer 4 (!!!) geweldige kaarten voor het allesovertreffende park Ponypark Slagharen ontvangen.
Dat was overweldigend. Vandaag echter, kreeg ik een nog mooier cadeau. Je gelooft het niet. Een kalender van niemand minder dan.... Jan Smit!![]()
![]()
![]()
![]()
. Ik was ontsteld, verheugd en overdonderd.
Is het weer eens zover U?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Plotseling verdwijnende posts. Alles lossen we op.
Ik ben een MAT-slet Kreaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:41 schreef Kreator het volgende:
Kastanova in een oldbie topic...het moet niet gekker worden.
Ja, in jouw wereld is alles mijn schuld.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben een MAT-slet Krea.
Naja, fuck dat, het is de schuld van MUUS.
Ja, begin jij ook nog ff.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
..alsof dat nog niet duidelijk was...
Sorry! Maar je bent niet de enige, er staan een heleboel PM's op me te wachten. Moe, druk en het concentratievermogen van een dooie vlieg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:04 schreef Kreator het volgende:
Het grote 'waarom MUUS niet op pm's reageert' clubje?
Beste Krea,quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:22 schreef Kreator het volgende:
Maar eh Martin. Het wordt een keer hoog tijd dat wij eens gaan evalueren... ik denk dat we samen zo'n 93% van alle knappe fok-sters wel hebben gezien, daar moet toch een gedeeld voordeel uit komen.
Nice man... Dat kost je dan minimaal 21Gb ofzo toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:38 schreef HeatWave het volgende:
Zo, hij staat er de 40 inch Full HD tv.
Games zijn echt ongelovelijk mooi op zo'n enorm scherp scherm.
Nu nog wat HD films "kopen".
Nueh, de gemiddelde film is 8GB ofzo. Gewoon aansluiten op de PC aansluiting en gaan. Heb al wat Full HD demos gevonden en het is echt waanzinnig mooi en scherpquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nice man... Dat kost je dan minimaal 21Gb ofzo toch?
Call of Duty 4 Multiplayer in HD mode.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nueh, de gemiddelde film is 8GB ofzo. Gewoon aansluiten op de PC aansluiting en gaan. Heb al wat Full HD demos gevonden en het is echt waanzinnig mooi en scherp.
Gelukkig heb ik van Arma een Xbox overgenomen en daar kan je voor 160 euro een HD dvd speler bij kopen met 5 gratis films.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:16 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, ik ga even daten met een lekker wijf met een goddelijk lichaam. Dat wilde ze graag en wie ben ik dan om dat te weigeren.
...ik kon de clit niet vinden, dus toen is ze maar naar huis gegaan vanmiddag.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
Schraal geneukt?
Better luck next time.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik kon de clit niet vinden, dus toen is ze maar naar huis gegaan vanmiddag.
Beste Krea,quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:15 schreef Kreator het volgende:
Beste Martin,
ik zoek de clit. Help me dan...
Groetjes,
Krea.
ah geld uitgegeven zie ik !quote:
hehehe , ja schijnt een duur iets te zijn kinderenquote:Op maandag 7 januari 2008 07:44 schreef GI het volgende:
[..]
Schoonmoeders betaalde. En das maar goed ook. Die krengen zijn duur...
wow halverwege alweerquote:Op maandag 7 januari 2008 07:58 schreef GI het volgende:
We zijn bijna halverwege en ik moet toch echt eens aan de kinderkamer gaan beginnen. Maar voor de rest is het allemaal leuk inderdaad. Kleine stapjes steeds. Maar wel steeds meer die kant op.
Trouwens!
Goede openingspost.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
ik rim bef en laat me als toiletslaaf gebruiken
Trouwens!
merel is dan ook wel leuk om mee te smsen natuurlijkquote:Op maandag 7 januari 2008 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Als je als ex je ex gemiddeld 9 sms'jes per dag stuurt hè? Spoor je dan?
Heb het over de buurman.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:24 schreef Joene het volgende:
[..]
merel is dan ook wel leuk om mee te smsen natuurlijk
Is dat net zoiets als na 2 dates compleet plat gesmst worden met als hoogtepunt 34 smsjes op 1 dag? En dat je er dan een punt achter zet, dat je dan alsnog smsjes en mailtjes krijgt dat ze niet boos is en denkt dat het nog wel zal slagen?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Als je als ex je ex gemiddeld 9 sms'jes per dag stuurt hè? Spoor je dan?
Ja zoiets jaquote:Op maandag 7 januari 2008 09:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als na 2 dates compleet plat gesmst worden met als hoogtepunt 34 smsjes op 1 dag? En dat je er dan een punt achter zet, dat je dan alsnog smsjes en mailtjes krijgt dat ze niet boos is en denkt dat het nog wel zal slagen?
:]
Dat ga ik zeer binnenkort ook doen ja. Wat een mongool die gast.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon afpakken die GSM en "opkankeren, je hebt je kans gehad ik neuk dr nu" smsen..
No more mr nice guy.
Hoezo, kan de buurvrouw zelf niet sms-en?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon afpakken die GSM en "opkankeren, je hebt je kans gehad ik neuk dr nu" smsen..
No more mr nice guy.
Die doet tegenswoordigs andere dingen met haar handen, me dunkt.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:47 schreef Ripley het volgende:
Hoezo, kan de buurvrouw zelf niet sms-en?
Breien.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die doet tegenswoordigs andere dingen met haar handen, me dunkt..
Blijkbaar nietquote:Op maandag 7 januari 2008 09:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel maar hij luistert niet. Ze heeft al veertig keer gezegd dat ie op moet hoeren. Gevalletje bord beton en kop enzo.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is d'r werk GSM.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:10 schreef GI het volgende:
Ander nummer is zo geregeld zou ik denken.
...als ze een lange relatie heeft gehad met deze labiele man, zegt dat dan ook niet wat over haar?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Jawel maar hij luistert niet. Ze heeft al veertig keer gezegd dat ie op moet hoeren. Gevalletje bord beton en kop enzo.
Of over haar nieuwe partnerquote:Op maandag 7 januari 2008 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als ze een lange relatie heeft gehad met deze labiele man, zegt dat dan ook niet wat over haar?
Hij sms't Merel zelfs.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:12 schreef HeatWave het volgende:
En dan nog, waarom zou iemand van nummer moeten veranderen voor een ex? Die randjosti moet gewoon nokken.
FOK! knokploegje doen?.
Tsja, hij kan immers niet zijn verdriet vergeten door met de buurvrouw te gaan neuken...quote:Op maandag 7 januari 2008 10:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij sms't Merel zelfs.![]()
Volledig de weg kwijt die triangeljosti. Knokploeg lijkt me een uitstekend plan!
Ja dat had ik haar ook al gevraagd hoe ze het in godsnaam uit heeft gehouden met die gek. Er kwam geen woord uit. Deden nooit iets leuks. Het is zo gelopen he. Vastgeroest. Je moet eens weten hoeveel stellen er bij elkaar zitten die niets meer met elkaar hebben maar toch bij elkaar blijven.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als ze een lange relatie heeft gehad met deze labiele man, zegt dat dan ook niet wat over haar?
Hey! De Urban Jungle reeks van One Tree Hill!quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:58 schreef GI het volgende:
We zijn bijna halverwege en ik moet toch echt eens aan de kinderkamer gaan beginnen. Maar voor de rest is het allemaal leuk inderdaad. Kleine stapjes steeds. Maar wel steeds meer die kant op.
Tja, veiligheid hé. Dan kan je wel uit elkaar gaan, maarja, je bent al zolang samen en je hebt een hypotheek, kinderen/huisdieren/whatever, zo slecht is hij/zij niet voor je, elke relatie heeft wel eens een sipje, blabla en dan opeens lig je in je kissie en ben je heerlijk risicoloos dood gegaan. En ik bedoel, dan ga je uit elkaar, en dan? Zit je daar alleen, moet je je weer helemaal openstellen voor een ander, pfff, die lamzak/kut waar je nu mee bent die kent je tenminste, je weet wat je aan elkaar hebt.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat had ik haar ook al gevraagd hoe ze het in godsnaam uit heeft gehouden met die gek. Er kwam geen woord uit. Deden nooit iets leuks. Het is zo gelopen he. Vastgeroest. Je moet eens weten hoeveel stellen er bij elkaar zitten die niets meer met elkaar hebben maar toch bij elkaar blijven.
Prima verwoord!quote:Op maandag 7 januari 2008 10:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tja, veiligheid hé. Dan kan je wel uit elkaar gaan, maarja, je bent al zolang samen en je hebt een hypotheek, kinderen/huisdieren/whatever, zo slecht is hij/zij niet voor je, elke relatie heeft wel eens een sipje, blabla en dan opeens lig je in je kissie en ben je heerlijk risicoloos dood gegaan. En ik bedoel, dan ga je uit elkaar, en dan? Zit je daar alleen, moet je je weer helemaal openstellen voor een ander, pfff, die lamzak/kut waar je nu mee bent die kent je tenminste, je weet wat je aan elkaar hebt.
Geen fuck.
...ik zat je maar te stangen, mannetje.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:19 schreef Armageddon het volgende:
Ja dat had ik haar ook al gevraagd hoe ze het in godsnaam uit heeft gehouden met die gek. Er kwam geen woord uit. Deden nooit iets leuks. Het is zo gelopen he. Vastgeroest. Je moet eens weten hoeveel stellen er bij elkaar zitten die niets meer met elkaar hebben maar toch bij elkaar blijven.
*pakt stang*quote:Op maandag 7 januari 2008 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik zat je maar te stangen, mannetje.
Verschrikkelijk, ik heb ook zo'n stel in m'n omgeving. Op gegeven moment was zij het zat, bij hem weggegaan, in Amsterdam gaan wonen om "vét te feesten" en nu zijn ze weer samen en nog dooier dan de vorige keer.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Prima verwoord!![]()
Zo zit/zat het ja.
Risicoloos doodgaan is voor latente heaumeaux!
Boh, dat "vrij" valt dus vies tegen. Ik ben nu een project aan het afronden, om 14.00 moet ik op kantoor zijn voor een presentatie, ook al zit ik lekker te stinken in m'n joggingpak met een muziekje achter de PC, het voelt niet zo lekker als normaal.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Was ik maar vrij.
100GB aan HD films thuis, maar ik moetwerken
.
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, ik heb ook zo'n stel in m'n omgeving. Op gegeven moment was zij het zat, bij hem weggegaan, in Amsterdam gaan wonen om "vét te feesten" en nu zijn ze weer samen en nog dooier dan de vorige keer..
agossiequote:Op maandag 7 januari 2008 10:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Boh, dat "vrij" valt dus vies tegen. Ik ben nu een project aan het afronden, om 14.00 moet ik op kantoor zijn voor een presentatie, ook al zit ik lekker te stinken in m'n joggingpak met een muziekje achter de PC, het voelt niet zo lekker als normaal.. Hier ook nog een stapel films, maar die laat ik maar mooi links liggen, anders komt het ammaal niet af.
.
Dat ook ja. En ze was niet echt "het type wat zomaar iemand mee naar huis nam." Ze woonde in hartje centrum, ziet er best lekker uit en heeft gewoon NIETS geneukt! "Ja, alleen is toch maar alleen en zo slecht hadden we het niet samen."quote:Op maandag 7 januari 2008 10:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En toen kwam ze erachter dat na het feest de euro's toch wel wat op aan het raken waren. Dan maar weer terug naar die lamzak.
Het is doodzonde zeg ik je!quote:Op maandag 7 januari 2008 10:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ook ja. En ze was niet echt "het type wat zomaar iemand mee naar huis nam." Ze woonde in hartje centrum, ziet er best lekker uit en heeft gewoon NIETS geneukt! "Ja, alleen is toch maar alleen en zo slecht hadden we het niet samen."
Veel plezier met je geraniums oma..
Het wordt zelfs nog mooier, ik had het er laatst voorzichtig met haar over, krijg ik naar m'n kop geslingerd dat ik mazzel heb met mijn vriend en dat niet iedereen het zo treft.quote:
WTF?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het wordt zelfs nog mooier, ik had het er laatst voorzichtig met haar over, krijg ik naar m'n kop geslingerd dat ik mazzel heb met mijn vriend en dat niet iedereen het zo treft..
.
OMG! Waarom is ze nog met die knakker?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:45 schreef Insomaniac het volgende:
Het wordt zelfs nog mooier, ik had het er laatst voorzichtig met haar over, krijg ik naar m'n kop geslingerd dat ik mazzel heb met mijn vriend en dat niet iedereen het zo treft..
.
And leave a beautiful corpsequote:
Hij houdt heel veel van haar en hij is goed voor haar. En ik focus me teveel op het negatieve.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OMG! Waarom is ze nog met die knakker?!
het was een interessant gesprek, dat kan ik je vertellen.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
WTF?
Onvoorstelbaar! Hoe is het mogelijk dat iemand zo denkt. Ik kan mij er echt helemaal niets bij voorstellen.
Vast omdat het een goedzak is die haar goed verzorgt. En over een paar jkaar ruilt ze hem in voor een spannende man waar ze wel voor valt.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OMG! Waarom is ze nog met die knakker?!
misschien moet je ook eens met die man gaan pratenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
het was een interessant gesprek, dat kan ik je vertellen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vast omdat het een goedzak is die haar goed verzorgt. En over een paar jkaar ruilt ze hem in voor een spannende man waar ze wel voor valt.
Walgelijke wijven vind ik dat. Als je niet meer van iemand houdt, ga dan weg en woon die gast niet nog verder uit, emotioneel en financieel
Jij kent haar!quote:Op maandag 7 januari 2008 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vast omdat het een goedzak is die haar goed verzorgt. En over een paar jkaar ruilt ze hem in voor een spannende man waar ze wel voor valt.
Walgelijke wijven vind ik dat. Als je niet meer van iemand houdt, ga dan weg en woon die gast niet nog verder uit, emotioneel en financieel
En dan gezeik krijgen dat jij de stoorzender bent.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien moet je ook eens met die man gaan praten
Nah, sinds ik hem heb uitgelegd waarom hij een lamlul is vindt hij mij geloof ik niet meer zo aardig.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien moet je ook eens met die man gaan praten
Oh, hij vindt dit inderdaad geweldig, snapte ook helemaal niet waarom ze [destijds] weg wilde. Hij heeft haar geen strobreed in de weg gelegd, is gewoon altijd in de buurt gebleven en nu is ze weer terug.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Naja, die knakker is er zelf ook bij en vind het blijkbaar prima zo.
Lekker iemand die voor hem kookt en zijn vieze onderbroeken wast.
Ik heb er hier nog een paar..quote:Op maandag 7 januari 2008 11:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Zakendoen met franstalige Belgen. Ik doe het niet meer. Wat een stupide figuren.
Wanneer gaan ze een nestje werpen?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:09 schreef Insomaniac het volgende:
Oh, hij vindt dit inderdaad geweldig, snapte ook helemaal niet waarom ze [destijds] weg wilde. Hij heeft haar geen strobreed in de weg gelegd, is gewoon altijd in de buurt gebleven en nu is ze weer terug.
Ik hoop nooit. Echt. Einde vriendschap. Je eigen leven kapot maken okay, maar ga geen kinderen baren om je dooie leven te reanimeren.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze een nestje werpen?.
Komt vaker voor dan je denkt.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:23 schreef Insomaniac het volgende:
Ik hoop nooit. Echt. Einde vriendschap. Je eigen leven kapot maken okay, maar ga geen kinderen baren om je dooie leven te reanimeren.
Waarschijnlijk houdt hij wel van haar. Which makes it worse.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, hij vindt dit inderdaad geweldig, snapte ook helemaal niet waarom ze [destijds] weg wilde. Hij heeft haar geen strobreed in de weg gelegd, is gewoon altijd in de buurt gebleven en nu is ze weer terug.
Inderdaad!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom is dit een vriendin van je eigenlijk?
Doe maar een stukje moederkoek dan, ik zit net aan de koffie.quote:
What. The. Fuck.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:52 schreef Bob-B het volgende:pssst, meisje, zullen we een haringje gaan happen op de dijk?
Ook lekker natuurlijk, liefst warm.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik zat meer aan een Bossche drol te denken?
Och, we zijn al zo lang samen, hoe moet het met het huis, de kinderen/huisdieren, we kunnen wel uit elkaar gaan maar dat levert zoveel gedoe op, we weten wat we aan elkaar hebben, soms maakt ze me aan het lachen usw usw.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houdt hij wel van haar. Which makes it worse.
Waarom is dit een vriendin van je eigenlijk?
*handjes in de lucht gooit*quote:
Zo heb ik ook 2 collega's...quote:Op maandag 7 januari 2008 10:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tja, veiligheid hé. Dan kan je wel uit elkaar gaan, maarja, je bent al zolang samen en je hebt een hypotheek, kinderen/huisdieren/whatever, zo slecht is hij/zij niet voor je, elke relatie heeft wel eens een sipje, blabla en dan opeens lig je in je kissie en ben je heerlijk risicoloos dood gegaan. En ik bedoel, dan ga je uit elkaar, en dan? Zit je daar alleen, moet je je weer helemaal openstellen voor een ander, pfff, die lamzak/kut waar je nu mee bent die kent je tenminste, je weet wat je aan elkaar hebt.
Geen fuck.
Gisteren ontbeten met:quote:Op maandag 7 januari 2008 12:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Turkse pizza met dönner. Dat wordt de lunch.
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gisteren ontbeten met:
- Bier
- Turkse flensjes
- En 1 of ander bouwpakket met boontjes, Köfte en paprika.
Bazar te Rotterdam (met dank aan die oude vent die speciaal voor een routebeschrijving terug kwam lopen).
Nee, ze staan in de wegquote:Op maandag 7 januari 2008 13:26 schreef Armageddon het volgende:
Gewoon rustig koggie blijven drinken J. Die dingen komen wel. Staan daar prima.
En dan kom je niet even langs om mee te eten?!?!quote:
Oh ja, ze zitten ook in A'dam inderdaad. Is reserveren daar ook al noodzaak voor het diner?quote:
Oh, Amsterdamquote:Op maandag 7 januari 2008 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh ja, ze zitten ook in A'dam inderdaad. Is reserveren daar ook al noodzaak voor het diner?
Geen collega's in het weekend hoor...quote:Op maandag 7 januari 2008 12:24 schreef k_i_m het volgende:
Collega's die bellen op zaterdagavond [ afbeelding ]
Bij Bazar Rdam is het altijd pleurisdruk.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:36 schreef kastanova het volgende:
Oh, Amsterdam.
Naja, toen we vertrokken rond een uur of 14:00 werden er inderdaad al mensen geweigerd omdat de tent volzat. En het is toch écht geen kleine tent.
Ja, dat ken ik van Bazar in R'dam. Ik ben alleen benieuwd of die in A'dam nu ook al zo bekend is dat elke tourist meent er heen te moeten.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, Amsterdam.
Naja, toen we vertrokken rond een uur of 14:00 werden er inderdaad al mensen geweigerd omdat de tent volzat. En het is toch écht geen kleine tent.
Zo'n ding heeft m'n bovenbuurman ook voor z'n 3D Studio Max design gedoe, maar wat zijn die Quadro kaarten schreeuwend duur zeg.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe meuk is altijd wel ff leuk ja. Ben met een designer workstation bezit op het moment. Quadcore, 4GB ram, dikke videokaart.
Maar het is maar een computer.
Nee, in Amsterdam valt het wel mee. Het zit trouwens wel in een heel apart en mooi gebouwquote:Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik van Bazar in R'dam. Ik ben alleen benieuwd of die in A'dam nu ook al zo bekend is dat elke tourist meent er heen te moeten.
's Zomers proberen een lunch te pakken is bij Bazar in R'dam bijna onmogelijk, of je moet gereserveerd hebben. Op zich wel jammer, ik houd er meer van om gewoon ergens binnen te kunnen lopen wanneer ik daar zin in heb, in plaats van een week van te voren moeten plannen wanneer ik waar ga lunchen.
Oh ja 30, ik was het bijna vergeten Rip.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, in Amsterdam valt het wel mee. Het zit trouwens wel in een heel apart en mooi gebouw![]()
Ik heb er vorig jaar mijn surprisefeestje gehad toen ik 30 was
Naja, we hadden al een kwartier rondgedwaald rond de Erasmusbrug op zoek naar een eettentje totdat we besloten een voorbijganger aan te spreken.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik van Bazar in R'dam. Ik ben alleen benieuwd of die in A'dam nu ook al zo bekend is dat elke tourist meent er heen te moeten.
's Zomers proberen een lunch te pakken is bij Bazar in R'dam bijna onmogelijk, of je moet gereserveerd hebben. Op zich wel jammer, ik houd er meer van om gewoon ergens binnen te kunnen lopen wanneer ik daar zin in heb, in plaats van een week van te voren moeten plannen wanneer ik waar ga lunchen.
Ligt eraan hé... Wil je haar afpoeieren of neuken?quote:
Het is geen onaantrekkelijke verschijning K.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt eraan hé... Wil je haar afpoeieren of neuken?
Een ferme tik op haar nog jonge billetjes. Anders neemt ze je nooit meer serieus.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Die 19 jarige chick op m'n werk mailt me weer.
"Heey Monno,
wacht nog steeds op je goede grap.....
"
Moet je hier nou weer op zeggen?
*vinger opsteekt*quote:Op maandag 7 januari 2008 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Die 19 jarige chick op m'n werk mailt me weer.
"Heey Monno,
wacht nog steeds op je goede grap.....
"
Moet je hier nou weer op zeggen?
Naja, als je haar wilt afpoeieren:quote:Op maandag 7 januari 2008 13:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is geen onaantrekkelijke verschijning K.
Ej psst MUUS, er hangt iets aan je vingerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:03 schreef MUUS het volgende:
*vinger opsteekt*
Echt? Maar ik voel niks.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej psst MUUS, er hangt iets aan je vinger.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, als je haar wilt afpoeieren:
"Een goede grap? Armageddon die uberhaupt ook maar énige interesse heeft in een 19-jarig huppelding, dat zou een behoorlijke grap zijn."
Als je haar wilt neuken:
"Een normale grap kan er nog wel van af... Als je echter een góede grap wilt, verwacht ik er wel iets voor terug... Dus vertel; wat is het je waard?."
Ik heb nog wel een lichaamsholte waar je je vinger in op kunt warmenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Echt? Maar ik voel niks.
*vinger op tafel tikt*
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lichaamsholte waar je je vinger in op kunt warmen.
Wat je fout doet? Nouquote:Op maandag 7 januari 2008 14:13 schreef MUUS het volgende:.
Waarom krijg ik altijd dit soort rare teksten naar me toe gegooid op FOK?
Nee serieus, wat doe ik fout?.
Geen idee, misschien moeten we dat eens doorspreken onder het genot van een lekkere burger bij de Mac.quote:
Mij werd net gevraagd of ik in mijn string door de wandelgangen loopquote:Op maandag 7 januari 2008 14:13 schreef MUUS het volgende:
[..].
Je bent MUUS.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:13 schreef MUUS het volgende:.
Thuis wel. Maar de brabo woont nog thuis, dus ik ontzie mijn schoonouders lieverquote:Op maandag 7 januari 2008 14:19 schreef k_i_m het volgende:
En?
Dat is waar de waterkoeler staat.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:25 schreef Ripley het volgende:
En ik weet niet precies waar de wandelgangen zijn overigens
Die staat gewoon naast mijn buro. Ik ga niet lopen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is waar de waterkoeler staat.
Toch?
Kerstversiering.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat je fout doet? Nou.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mij werd net gevraagd of ik in mijn string door de wandelgangen loop
Ah ja, dát was het.quote:
Dan kom je dus ook geen vrouwen in string tegen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:29 schreef Armageddon het volgende:
Die staat gewoon naast mijn buro. Ik ga niet lopen.
Daar heb ik ook heel geen behoefte aan J. en al helemaal niet aan dikke vrouwen in string.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan kom je dus ook geen vrouwen in string tegen.
Ook niet dat frisse blommeke van 19?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:31 schreef Armageddon het volgende:
Daar heb ik ook heel geen behoefte aan J. en al helemaal niet aan dikke vrouwen in string.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar heb ik ook heel geen behoefte aan J. en al helemaal niet aan dikke vrouwen in string.
Die hoef ik niet op de gang te zien. Die zien we wel ergens anders.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook niet dat frisse blommeke van 19?
Als je dat kind hebt uitgepoept ben je weer normaal.quote:
Daar kan de gemiddelde negerstam inderdaad wel een paar weken van gevoed worden.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef MUUS het volgende:
Hoewel... ik heb wel een behoorlijke reet.
Zie je, Kim? Een dikke reet en ik ben niet eens zwanger.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daar kan de gemiddelde negerstam inderdaad wel een paar weken van gevoed worden.
Ja, da's leuk als het de buurvrouw is. IK heb er gisteren 3,5 uur over gedaan om vanuit boxtel naar amsterdam te komen. Ook net vakantiequote:Op maandag 7 januari 2008 14:33 schreef Armageddon het volgende:
Even een update over de nieuwe relatiesituatie van ome Arma. We hebben het helemaal naar ons zin! Het is net of we op vakantie zijn. Ene huis in, andere huis uit.
Vanochtend stond ik in haar huis op en ben ik naar mijn eigen huis gegaan om te douchen en daarna weer terug om koggie te drinken.
Ik vermaak me wel!
Als ik mijn reet naar achter steek blijft er een handdoek op hangenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef MUUS het volgende:
Hoewel... ik heb wel een behoorlijke reet.
Oeh, ik val op volle, bollen billen!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:
Als ik mijn reet naar achter steek blijft er een handdoek op hangen.
Want jij vraagt vaker aan zwangere vrouwen een foto van hun kont?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, ik val op volle, bollen billen!
Foto!
Wait, deja vú.
Ik moet één trap op.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef Ripley het volgende:
Ja, da's leuk als het de buurvrouw is. IK heb er gisteren 3,5 uur over gedaan om vanuit boxtel naar amsterdam te komen. Ook net vakantie
Speknek komt elke keer met een foto van mijn reet aanzetten. Zou je hem eens moeten vragenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, ik val op volle, bollen billen!
Foto!
Wait, deja vú.
Je onderschat me MUUS, ik had de foto al gevraagd vóórdat ze uberhaupt zwanger was.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Want jij vraagt vaker aan zwangere vrouwen een foto van hun kont?
Het zou me niets verbazen eigenlijk..
http://messages.fok.nl/compose.php?to=2738 of http://messages.fok.nl/compose.php?to=4159quote:Op maandag 7 januari 2008 15:07 schreef k_i_m het volgende:
Euh, nee. Mijn billen waren ongeveer bloot, op een string na.
Dat had ik ook met Merel.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, da's leuk als het de buurvrouw is. IK heb er gisteren 3,5 uur over gedaan om vanuit boxtel naar amsterdam te komen. Ook net vakantie
Nah, dit was toch echt wel een foto van jou zover ik me herinner hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 15:07 schreef k_i_m het volgende:
Euh, nee. Mijn billen waren ongeveer bloot, op een string na.
Spekkequote:Op maandag 7 januari 2008 15:14 schreef speknek het volgende:
Nou die heb ik niet meer hoor, voor wat voor zieke pervert zie je me wel niet aan?
(riendinvay eestlay eemay, achtway tot ik huistay ben)..
Hatsjee! Dat is inderdaad een behoorlijk smakelijke bilpartijquote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef speknek het volgende:
Oh ik had deze nog online staan
[ afbeelding ].
Je kwam een tijdje geleden ook al met een raar verhaal aan. Dat ik nog zoiets had van, eh, heb je het over mij? Misschien is dat wel dezelfdequote:
Of misschien gebruik jij gewoon teveel drugsquote:Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kwam een tijdje geleden ook al met een raar verhaal aan. Dat ik nog zoiets had van, eh, heb je het over mij? Misschien is dat wel dezelfde.
Wel jammer van die slip trouwens; Ik vind het en bijgeknipte oma-onderbroekquote:Op maandag 7 januari 2008 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Best goeie billen.
Het gaat om het idee. Er is meer bil zichtbaar dan onderbroek.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef kastanova het volgende:
Wel jammer van die slip trouwens; Ik vind het en bijgeknipte oma-onderbroek.
Nee, da's lekker, mij een beetje een vreemde reet toebedelenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of misschien gebruik jij gewoon teveel drugs.
Ik heb een verdomd brak geheugen, maar áls er iets naar boven borrelt zit ik er zélden naast...
Zo nee, dan hoop ik niet dat het een foto van een ex is...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:47 schreef MUUS het volgende:
Is het wel een vrouw eigenlijk?
Pics or it didn't happen.quote:
De herinnering aan de billen van Ecuadoriaanse Sylvana staat me nu ook weer helder voor ogen. Misschien wel weer een goed moment om af te sluiten voor vandaag.quote:
Is dat die parenclubslet met die godsgruwelijk lelijke kop?quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is dat die parenclubslet met die godsgruwelijk lelijke kop?
ken jij de ecaudoriaanse dan?quote:
Nee maar ik weet wel hoe die andere dr uit ziet!quote:
Kun je er goed je honing overheen storten.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:25 schreef Ripley het volgende:
Goeie billen kim!
Ik heb helaas 2 pannekoeken ipv 2 fijne kadetten
Oja, die ene! eh.... die ook nog mod is geweest. Die hele mooie tetten had, maar een jankkopquote:Op maandag 7 januari 2008 16:23 schreef MUUS het volgende:
Dat heb ik ook altijd met die wijven in S&G en in KPD... wel een lijf, maar geen hoofd.
Dat zijn me daar monsters, dat weet je gewoon..
Met een randje vet.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:41 schreef Adelante het volgende:
met spek...
Ik heb geen idee, maar ik ben wel benieuwd wie je bedoeltquote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, die ene! eh.... die ook nog mod is geweest. Die hele mooie tetten had, maar een jankkop.
Met smike.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:41 schreef Adelante het volgende:
met spek...
Ik kom effe niet meer op de naam. Ze plaatste altijd foto's van d'r lijf, en toen een keer met hoofd erbij, en toen knapte 80% van d'r fans af geloof ikquote:Op maandag 7 januari 2008 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik ben wel benieuwd wie je bedoelt
Pussyquote:Op maandag 7 januari 2008 17:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat komt nog. Zover ben ik nog niet, dat ik met een feauteauxtoestel achter haar sta.
Ik krijg steeds meer het idee dat mijn "Haar ouders moeten dood zijn"-eis op het relationele eisenlijstje eerder vooruitstrevend dan morbide isquote:Op maandag 7 januari 2008 17:17 schreef k_i_m het volgende:
Vanavond komt mijn schoonmoeder langs. Ik denk dat ik maar ga overwerken.
Het fenomeen videocamera is u onbekend?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Man we zijn nog als konijnen bezig. Dan heb je toch geen tijd voor feauteaux!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |